tirsdag 25. mars 2008

Perleblomster ; )




Bare et lite blikk på stuebordet--ikke akkurat noe vakkert nærbilde,men det er heller ikke så lett med mitt mobilkamera...men man tar det man har, og blogging har jeg ikke tenkt å gi meg med !
Har vel nevnt det før, men nå er gangen fortryllende nyhvit og bare pussing og maling av taklister står igjen. Nå er det en gang sånn at når jeg begynner med et prosjekt som krever litt tid,så står ikke verden i ro og venter på at jeg skal bli ferdig med dette prosjektet,,
NEIDA ! Kopper blir fortsatt brukt, og skitne klær droppet akkurat der man står..og you name it... Denne dama vil helst ha ALT ryddig og koslig rundt seg, men mens jeg strever (koser meg også..)med prosjektet mitt blir det lett kaos : ( Jeg vet jeg har litt å jobbe med for ikke å bli stressa av rot...men det er så vanskelig.. )
Sånne dager er det godt å finne tilbake til seg selv igjen om kvelden og vite at ungene tåler meg godt, selv om jeg stresser litt av og til .

5 kommentarer:

Berit T sa...

Perleblomster er yndige og flotte.

Ser du har projekt med oppussing til konfirmasjon, merkelig at vi lager oss slikt stress rett før en sort dag, ikke sant.Høres ut som det blir flott iallefall.
Og det hørtes ut som en spennende rett dere skulle ha på den store dagen.


Nydelige bilder du viste under, hjerte i ull, og det turkise, kjemeflott!
Ha en fin kveld.

Anna Lisa sa...

Eg er veldig glad i perleblomster...dei har så nydelig farge. Nå er eg tilbake. Etter en strevsom påske...du kan lese m det i bloggen min. Håpar du har det fint og kosar deg litt med prosjektet:) Ha en fin kveld. Klem

GundaM sa...

Ikke stress det er nok stress til oss alle ;)

Syns bildet ditt ble fint jeg og et herlig hjerte har du under her og;)

La unna bollen til deg idag, er en sprekk i den da...30 kroner

Ha en flott, stressfir uke;)

Bo med Lena sa...

Ser du har nok å holde på med om dagen! Likte bildet ditt kjempegodt. Utrolig fint!! Så flink du er.

Ps: se på siden min idag (etter dagens siste innlegg. Har noe til deg der:)

Lena :)

Bo med Lena sa...

Du finner 5 stk som ikke har fått denne awarden tidligere og gir den til. Bare skriv det på siden din og send dem en melding som jeg gjorde. Kopier bilde fra meg.

Du MÅ ta deg en tur til Bolina. Se her http://www.bolina.no/ . Du tar bare toget til stabekk og det ligger omtrent på togstasjonen. Midt i det lille sentrumet på Stabekk. Det ligger også verdens flotteste blomsterbutikk rett ved siden av. Må besøkes!

Prøv å få det til. Det er som å komme inn i en annen verden av musikk, lukter (duftlys som brenner) og spennende utstillinger. Nå høres det ut som om jeg får betalt for dette:) Ikke sikkert alle liker det like godt som meg...men kanskje:)