fredag 16. mai 2008

Hu hei hvor det går.....


Ikke akkurat denne kjærlighetsbussen jeg sitter på , men
er på vei fra Oslo til Bergen med buss!!
Ikke helt etter planen kan man si...med denne streiken....
Skulle ta fly hjem fra Oslo etter
4 dager på konferanse der:)
Jeg måå jo hjem til min lille store Eliasgutt som blir 7 år på selveste
17 mai!
Derfor sitter jeg her og humper på melkeruta som tar 10 timer...
Får RIKELIG anledning til å praktisere SLOW LIVING som jeg har lest om... Leve i nuet og alle disse fine og gode triksene som det er sååå lett å være enige i når man leser om det, men i praksis??? Puster dypt, prøver å kooose meg og tar livet som det faller seg...I AM ON MY WAY.....
GOD 17.MAI TIL ALLE FLOTTE DAMER DER UTE :)

10 kommentarer:

Torunn sa...

Huff...stakkars deg..... Håper busse kommer hjem i tide .-)

Det er jo ikke akkurat slow living åp sitte på en buss å tenke på at du sikkert skulle vært hjmemme MYE tidliger da....sukk..

Ha en strålende dag i morgen, i dobbel forstand.

Klem Torunn

Fjordheim sa...

Håper du er hjemme nå. Så du får litt kveld hjemme. Ikke bare, bare å sitte på buss i ti timer.
Godt en har data og nett, tida går litt raskere når en har noe koselig å drive med..... kanskje?

Ha en flott 17 mai :)

Ann Helen sa...

Føler med deg! Vi skulle også vært i Bergen i helgen, på besøk hos storeflittig! Stod opp kl 05 i dag for å rekke flyet, ..og streik!! Jadda! Grrr:/ Og vi orket ikke lang busstur vi da, med en utålmodig 6 åring med! Men skjønner godt at du MÅTTE hjem til bursdagsbarnet:)

Håper turen gikk fint, og at du kom vel hjem:)

GundaM sa...

Klart du må hjem!!!

Håper turen går/gikk greit.

Klart butikken er åpen neste fredag! Håper Nilla kommer og da, regner med hun tar med en av sine flotte kaker... ;)

Blogges vel før den tid. Lykke til på den store dagen;)

Anna Lisa sa...

Håpar du kjem deg heim att i tide...
Blir jo kjekt å feire dobbelt imorgå:)
Gratulerer med gutten imorgå og ha en fin 17 mai feiring
Klem

Anonym sa...

HEi mamma! Savner deg. Nå må du virkelig komme hjem snart!
Jeg og malene har vært på gaveshopping til lillebror, og spist sjokolae + kaffe på kafe. et var koselig! I tillegg har jeg og Elias bakt og pyntet sjokoladekaken! Det ble ikke helt brownies, de ble litt for vellykkede rett og slett, men han fikk kronen han ville ha i alle fall!
Obi-wan Kenobi får vente noen år til, tror jeg. Hehe.

Mirjam:)

♥bagatellar♥ sa...

Disse bussene er jo grusome å sitte på, trange harde seter. Da var alt så meget bedre før, og det holder jeg på når det kommer til busseter. Håper du ikke er helt ødelagt av ture og får nyte morgendagen med bursdagsgutten og resten av familien. Hurra!!!

Fjordheim sa...

Har tenkt på deg. Håper turen gikk bra og at du nådde hjem så pass tidlig at du rakk det du måtte før den store dagen.
Har flybillet fra Gardemoen til Sola på torsdag. Håper alt går som normalt inne da.
Orker ikke å bruke hele dagen på å reise når en skal være der bare ei helg. Ha en flott dag :)

Solveig sa...

Håpar du kom greitt fram, og hadde ei fin dobbeltfeiring i går!
Eg har tagga deg...

Tone sa...

Den der bussen er berre heilt herlig. Har vært innom og kikka p den tidlegare og. :) Litt Flower power? Den er litt hippie, er den ikkje?