søndag 18. mai 2008

Dagen derpå....



Vel overstått nasjonal-
dag : )
Så heldige vi er som får bo i dette fantastisk flotte landet!
På tross av at planleggingene til 17 mai ble litt forkorta for min del...Bunadsskjorta ble strøket på morgenen i 09 tida!! Dette pga,av flystreik og at jeg dermed måtte ta melkeruta fra Oslo til Bergen, nærmere bestemt Haukeliekspressen!
Heldig for meg..jada..jeg innrømmer det..at jeg er gift med en meeget oppegående mann som tok seg av hele driften hjemme, slik at alt gikk i rute selv om jeg kom hjem i 01 tida på selveste nasjonaldagen og 7 årsdagen til lillegutten vår...
Vi hadde en flott dag med bursdagsgaver i haug og dunger...her gikk det mest i Bionicler for de som er innviet...og i noen myke pakker...æsj :/
Middag hos oss med gode venner og masse bunadskledde småbarn og is...
Nå er miamoren spent på om streiken fortsetter, hvis ikke er det første fly til Oslo i morgen...
Ha ei fiiin uke folkens med eller uten flystreik...

10 kommentarer:

Made by KKann sa...

Hei hei!

Håper du hadde en fin dag i går - 17. mai!
Det hadde jeg - jeg var kjempe travel med mangt på programmet - men morro!
Vi hadde en kald - brrr - dag i går, med snø, sludd og regn - men været får vi ikke gjort noe med!

Ha en fin fin uke!

Klem!

Smil fra KKann

Magdalena sa...

guri, så godt det går på skinner hjemme...
Ja den flystreiken!! rammer mange!
sier ikke mer...
Trivelig at du også likte sjå ranselen igjen... Kosleig å mimre... h\Ha en fin uke, håper du skal holde deg hjemme fremover!

Made by KKann sa...

Hei igjen..

Nå har jeg googlet..for å se Nord Østerdalsbunad.. KJEMPE FLOTT!
Jeg syns egentlig alle bunader er fine - på hver sin måte! Så utrolig flott plagg!

..nå er det natt! Smil! God Natt!

Smil fra KKann

Fjordheim sa...

Hei.
Du kommer deg visst ikke til Oslo med fly i morgen.
Jeg er spent på om jeg kommer meg fra Oslo til Sola på torsdag. Håper streiken er over innen den tid.
Ha en flott dag, om du skal til Oslo eller ikke :)

micano sa...

Veldig fin den kjærlighetsbussen du har bilde av!! Har du laga den selv? Skikkelig søt!

Bo med Lena sa...

Ja er ikke peonene skjønne?! De er desverre ikke fra hagen, men tror jeg blir nødt til å gå til innkjøp av en plante. Mine er kjøpt, og har vært verdt hver krone!

Tenkte veldig på deg der du satt og hompet hjemover på Haukeli-ekspressen på 16. mai. Stakkars deg! Men du kom deg jo hjem til dine kjære, og det er jo det viktigste! Godt du har en driftig mann:)

God jobbedag hjemme. Jeg sitter og skisser og prøver og finne opp kruttet :) Ikke lett!

MeyBiMe sa...

Heisann Hoppsann Trallalalala...
Ligger en liten overraskelse til deg inne på bloggen min :-)

Gamlå sa...

Hei hei, og takk for kommentaren i bloggen min. Så godt at du rakk hjem til bursdag og nasjonaldagen. 17 mai i stavanger var flott med masse sol og fint vær. Vi dro ut i båten rett etter at vi hadde vært i båten, og koste oss masse, stor som små. Håper du kommer deg til stavanger. hilsen gamlå

GundaM sa...

Håper flystreiken ordner seg, venter besøk over helga og. Trivelig å se deg på fredagen da, håpe, håpe!
også her ble bunadsskjorta strøket kl 10 på morgenen da jeg fikk besøk av Nilla kvelden før og et glass vin eller to ble fortært. Turte ikke gå på skjorta da;)

Snakkes snart;)

FO - 2 sa...

Så bra at du kom deg hjem til slutt iallefall. Til bursdag og andre viktige begivenheter.
Og Bionicle ja..... Camilla har mange slike. Hun er ei tøff jente på snart 9. Ikke noe dukker her nei.... Men, Bionicle og Turtles. Ja takk! ;)
Hun gleder seg til å besøke Legoland til sommeren, kan du tro. ;)
Fin uke til deg også, med streik så langt.....