mandag 19. mai 2008

Kreativ Award

Glad for den kreative awarden jeg har fått fra både GundaM og Meybimi!! Disse flotte damene gjør denne bloggverden RIKERE!

Vil gi denne awarden videre til 4 bloggere som jeg har STOR sans for:

Sols(tr)ikke som er ei kreativ dame på maaange måter, og som syr og strikker og går i bruktbutikk og synger i kor og..........

Anine som har sans for det vakre og de nære ting og som deler dette med oss....

Krinkelkroken som er nabo og flittig mor og forretningsdame med egen nettbutikk:


Nilla som er ei flott trønderdame med sans for humor, det gode liv og liker å bade....


Og alle dere andre som gjør dagene vakre!!

7 kommentarer:

Nilla sa...

Klarer ikke å følge med det jeg heller. Men tuuusen tuuusen takk. Kjempeartig å få den:)

Kanskje vi sees på fredag??

Om disse flyan flyg da....

Hulda sa...

Grattis med awarden jeg har laget. :) Gøy å se at det er så mange som har fått den.

Aninekanine sa...

Tusen tusen takk for æren av å få award :) Veldig veldig koselig :)
JEg har ikke fått lagt inn noe etter 17.mai, vi har på ny fått halsbetennelse hele gjengen og minsten fikk kraftig utbrudd av brennkopper... Noen uker er litt mer utfordrende enn andre merker jeg.
Men jeg kommer sterkt tilbake og torsdag har jeg helt fri hele dagen, da skal jeg tite innom koselige blogger og lage et nytt innlegg:)
Håper dere hadde en super dag den 17.mai!
Smil fra Anine

Moa sa...

Grattis till awarden.. visst är den fin.=).. hälsning från sverige.. och Moas gård.. =)(http://moasgard.tradgardsblogg.se/)

Gamlå sa...

Gratulerer så masse med awardèn den fortjener du!! Liker godt bloggen din, med flotte bilder og tekst.

Ja, det går an å impregnere lin!!

Ha en fin dag.
Hilsen Gamlpå

Min Verden sa...

Dette er min siste kommentar i dag. Må sove nå. Ville bare gratulere med awarden :) Hanne

FO - 2 sa...

Gratulerer med utmerkelse. :)