lørdag 10. mai 2008

MIKA


Nydlig kveld med de kreative venninnene mine I og KA. Derav det kreative navnet MIKA ( M for Miamor).
Vi trykker puter og leker oss med farger og utarbeider nye ideer :)
Før vi starta kveldens kreative del, spiste vi deilig tysk bondebrød med ramsløksmør, skinke, tomater og mozarellaost. Grilla det litt i ovnen først, og det smakte....Nammm
Uten mat og drikke heter det vel....
Her ser dere et av kveldens resultat:
putetrekk ( får så lyst til å si ørngott , for det svenske ordet er så mye morsommere en vårt norske putetrekk :)
Blir jo litt svorsk i denne bloggverden..

10 kommentarer:

Min Verden sa...

Hvis vi begynner å si ørngott alle sammen så blir det det - men da får vi vel språkrådet på nakken. Jeg må si at det å sy så fine puter som du/dere gjør - det må være fint. Jeg så på puter i dag og jeg fant to som var veldig fine. Den ene kosta 499 kr. og den andre 349 kr. Da kjenner jeg litt på pengepungen og syntes det var tungt å bruke så mye penger på puter. Gikk videre til Kid, men de var veldig utplukket. Nei, jeg skulle nok sydd mine egne, men jeg er ikke skikkelig venn med symaskinen min. Jeg er sikker på at vi hadde fått trykket ned en rose eller to i stenbedet ditt :) I morgen skal det plantes, men nå må jeg sove. Det er midt på natta! Hanne

Karna sa...

Kjempe flott putetrekk! Så koselig å møtes slik!

God pinse!

Fjordheim sa...

Så flott putetrekket var. Dere er flinke. Og så koselig det må være å møtes slik noen å spise litt godt og være kreative sammen.
Kos deg i sommervarmen.

Huset på toppen sa...

Så stilig putetrekk!!

Herlig med venninne kvelder!! og spesielt når kvelden er omme og alle har laget noe flott sammmen:-)
Jeg har noen flotte gamle putetrekk som jeg har arvet,kan du røpe hvordan dere har laget trykket på puten???

Nyt finværet og god pinse!!

Brit. (lille meg) sa...

Hei! Tusen takk for hyggelig kommentar! Og så artig å treffe på enda ei trønderjente! Kjempeartig å "bli kjent med" nye bloggere.
Så flink og kreativ du og dine venninner er! Kjempefint putetrekk!
Jeg har dessverre ikke lest gjennom hele bloggen din enda, men vil gjøre det i nærmeste framtid.
Takk for at du tok kontakt, og ha ei god pinse! ):

Fjordheim sa...

Hei. Nei jeg kjører ikke motorsykkel. Men trives veldig godt med å sitte på.
Vi klarer å få til noen turer sammen i løpet av sommeren. Har snakket om å kjøre Valdresflya. Håper vi får til det i år.

Heidi og Cathrine sa...

Sånne jentekvelder er bare kjempekoselige - og så morsomt å kunne være litt kreative sammen. Da får man gjerne ekstra inspirasjon. Ørngottene var kjempefine. Dere er flinke!
Ha en fin pinse :o)

liven sa...

Så flotte putetrekk dere har sydd da!! Koselig med sånne jentekvelder!! Så kreativt!!
Ha en fin lørdagskveld:O)

Min Verden sa...

Ja, det hadde vært greit - men du er jo litt langt unna da :) Jeg hjelper gjerne med roser og blomster der jeg kan. Akkurat nå føles det nok med min egen, litt stiv og støl kan man si - men det er en god trøtthet. Du har rett. I den digre hagen "forsvinner alt". Det skal litt til før det ruver. Har derfor satset på litt store buskroser. Håper det blir bra. Hanne

Min Verden sa...

ja, jeg er spent selv. Samler inspirasjon på bloggene også og følger spent med i "alle" prosjektene. Deilig å få tatt terrassen. Hørtes fint ut med tur. Jeg har gått litt jeg også - men det er mest frem og tilbake med trillebår :) God pinse til deg også, det glemte jeg jo istad. Hanne