torsdag 8. mai 2008

Glimt fra maidag

Kosestund på terassen med rester fra storejenta sin bursdag ! Flytende sjokoladekake..nam
Denne tunikaen kjøpte jeg i Volda for 3 somre siden, men tror den blir denne sommerens favoritt også! Sommeren kommer liksom som julekvelden på kjærringa hvert år sånn klesmessig! Drar fram noe jeg har jeg, og vips er sommeren over... Syns denne er så søt med brune perler og brodering og hvite fløyelsbånd rundt halsutringningen :)
Fant en flott gammel ramme hos Gunda M. da jeg var der i vår. Fant ut at det kunne matche dette skjønne bilde av jentene våre som er tatt for 10 år siden..Nå er de litt større ja... Hjelp som tida går... Lillebror var ikke påtenkt engang :)


Ha en flott sommerkveld jenter: )

15 kommentarer:

Solveig sa...

Åhhh, kan eg få smake litt sjokoladekake... Eg sit her og er godtesjuk, og har vist ikkje noko sjokolade i skapet. Kanskje eg må gå og sjekke ein gong til. (hi-hi) Ja, eg hugsar godt når jentene såg slik ut, vert alltid like overraska over kor fort alle blir store...

h.espe sa...

Mmmm - den kaka så god ut!! Skulle gjerne ha satt tenna i den ja....

Kjøpt tunikaen i Volda sier du... Vakkert sted! Jeg kommer ikke så lang derifra... Oh, vestland vestland....

Fortatt fin kveld til deg!

Klem:o)

liven sa...

nam nam.....det så deilig ut!!
Deilig å kose seg med litt kaffe og kake utendørs:)
Fine jentene dine var da!! Årene går så fort.......i dag er min nr to flyttet ut!! det er rart!!
Ha en fin fredag:O)

Tone sa...

Den kaka så jo farlig god ut, da... Elsker sjokoladekaker i alle varianter. Fin tunika, jeg trives også veldig godt i slike plagg.
Ha en fin helg, klem.

Huset på toppen sa...

Hmmm,den sjokoladekaken så jammen god ut!!! Fin tunika,og koselig bilde av jentene.

Ha en fin langhelg!!

Moa sa...

Hmmm.. så gott det ser ut.. jag satt uta och drack kaffe och en god kaka igår eftermiddag också.. härliga tider =).. Jo tiden går fort och det ser man på sina barn.. *ler*.. min minste ska flytta hemifrån nu, o han är *bara* 20 år.. usch vad tiden går. Fin ram du hittade till dina fina töser.. =) Ha en skön helg..Monica
också från http://moasgard.tradgardsblogg.se/

Unknown sa...

Hej lilla Miamor!!!
Värnamo ligger ca 3 mil från Anderstorp..sedan ligger Tånnö 1 mil söder om Värnamo jäms med sjön vidöstern!! Skriv när det närmar sig så får du en kartbild.=) Hoppas du kommer förbi! Ha en underbar helg! Mängder med kramar Malin

FO - 2 sa...

Fine stemninger hos deg. :)
Kaken ser sååå god ut! Nam nam.
Og den tunikaen er både sommerlig, lekker og lett. Perfekt for fine sommerdager.
Rammen er fin. Heldig du som har hatt anledning til å besøke GundaM.
Der skulle jeg gjerne vært en gang.

Ang. fotografering og tips, så tar jeg ofte mange bilder av samme motiv. For å få ETT bra bilde.
Tenker mye på vinkling og jeg går alltid så nær motivet som mulig.
Du tar fine bilder selv! :)

Ønsker deg ei god helg Miamor.
Klem.

Anonym sa...

Hei!
Oppdaget en bloggen din gjennom besøkstatistikken min. Kjempekoselig å bli linket til, og fint å få en ny blogg å følge med på! :)

liven sa...

Heisann!! du lurer på hvor jeg bor og det er ca 3 mil sør for Bergen:O)

Made by KKann sa...

Hei hei..

Ojoj - det ser jammen godt ut!Nam!
Sååå flott tunika! Jeg elsker tunika`er..kanskje fordi de skjuler rumpa..hihi!!Smil!
Flotte jenter!

Sitter her å nyter et glass rødvin - og koser meg med fredagskvelden - ser på TV, blogger, Kongen sover ved siden av meg og det er fredlig!Smil!

Ha en fin fin lang helg - Pinse!

Linker deg - vi blogges!

Smil fra KKann

Berit T sa...

MMMM den kaken såg veldig fristende ut....
Kjolen var sommerlig og lett, og helt sikkert en favoritt.
Flott ramme du hadde på bildet, tror faktisk jeg har en lignende.
Skulle ønske jeg hadde kunne tatt turen til GundaM, for hun har så mye fristende, men det er litt langt.
Koselig blogg du har!
Ha en fin pinsehelg.

Min Verden sa...

Så deilig du har det. Ja, nå er det bare å nyte hver eneste dag som om det skulle være den siste (fine dagen alså). I fjor var det knall helt til midten av juni og da var det slutt her... Håper på litt bedre her i år. Hanne

Hulda sa...

Stilig blogg du har! Her var det mye fint å finne. :) Nydelig bilde av kake og asjett ute i sola. :)

Anna Lisa sa...

jaja...er du i Volda en gang så finner du meg der:) Bare sei ifra så er du velkommen:) Klem