fredag 30. mai 2008

Rosa ansjos....

Ja, jeg har kjøpt ansjos....ikke fordi jeg liker det spesiellt godt, men falt for den litt skjønne, vintageaktige rosa boksen! Kjøpt på ICA i Anderstorp i Småland ! Ikke akkurat verdens navle , men en søt liten svensk by... Boksen ved siden av ansjosboksen tigget jeg meg til hele
2 eksemplarer av på kontoret til firmaet jeg jobber i !! Syntes den var så søt :)
Kanskje jeg kan bruke dem il å ha fine bånd og knapper i...eller bare ha dem til pynt???

Deilig å være hjemme igjen iallefall, har vært for mye på farten i det siste!!
Men har vel evnen til å nyte livet mens jeg farter også jeg da....


Plukka disse nyperosene på spasertur i kveld...
Fanget dem i veikanten sammen med en STOR bukett med lupiner...
Langs motorvegen i Gøteborg sto lupinene i full blomst..
ROSA; LILLA i skjønn forening..
Nevner ikke alle de STORE døde, overkjørte dyrene( jerv antaglig) som ligger strødd langs vegen der...

12 kommentarer:

GundaM sa...

Som du farter men godt du nyter det og da, tar deg en spasertur eller to og koser deg;)

Nydelig boks da, selv om jeg nok ike er så begeistra for ansjos jeg heller...

Godt du likte kaka mi;)
God helg til deg og dine!

GundaM sa...

Og godt du ikke nevnte det med dyrene da...Min mann er jo lokfører og nevner bare de dyrene han klarer å berge unna. Igår "berga" han et nydelig lite reinsdyr sa han;)

irina sa...

fin boks ja !!

Heldig med den.Syns du erf heldig som reiser så mye.....får se MASSE.

Tusen takk for kommentar . Klem

Anna Lisa sa...

Boksene var kjempe fine!!
Så søte og fine å ha til pynt ja:)

Det har gått bra med min familie på Island. Dei bor midt i Reykjavik, men kjente godt skjelvet. Venninna til min mamma har missta huset sitt, alt er ødelagt... Veldig trist...
Eg tenker på dei heile tida og er bekymra, men tror min familie som bor i Reykjavik kjem til å slippe unna det verste.

Ja terminen er på mandag...men alt kan skje før den da... Har hatt noen kraftige kynnara i kveld, men så bare stoppa dei opp...Huff slitsomt...
Kos deg i helga da, og feir bryllupsdag på forskudd :)
Klem

MeyBiMe sa...

:-D
Leste overskriften din inne på Norske interiørblogger...og lurte fælt på hva du hadde stelt istand nå... :-)
Men dette var jo skikkelig lekkert!!!
Jeg også kan kjøpe mye fordi innpakningen er jooo bare så flott :-D
Denne boksen fra jobben din likte jeg veldig godt også!!!
Ha en super fin helg :-)

MeyBiMe sa...

Hallååå igjen MIAMOR :-)
Takker for utfordringen!!!!
Jeg skal ta denne en dag jeg har litt bedre tid :-)

Nunne sa...

WOOOWWW...no ble jeg kjempeglad. NY venn på bloggbesøk hos meg! Kjempekult! Så godt at du skrev og ikke bare stakk av igjen. Jeg satt her klar for køya faktisk, men nå ble jeg så utrolig glad...
Boksen du hadde fått var aldeles nydelig. Mye du kan ha i den. Ansjos er jeg ikke glad i, men innpakningen var jo, som du sier, artig!
Øyvind og Maria og Anna, ja. Det var storfint besøk. Gud brukte dem og vi hadde flotte møter mens de var her. Så herlig når UNGDOM står på for Jesus. Hils dem hvis du ser dem.
God helg! Ses senere, håper jeg!

Nunne sa...

Nei, de kjenner ikke Nunne, tror jeg..
Hils fra Gunnlaug du! Natta...

Anna Lisa sa...

Våken du også alså:) hehehe...
Får ikkje sovet...
Men tror eg skal forsøke snart :)
Klem

Unknown sa...

Kära vän!

Jag finns kvar nästa gång du kommer förbi med ...hi-hi...=)
Vad gör du i lilla Anderstorp?? kan man undra..hi-hi..?? En anjovis burk??...hade jag inte haft en tanke på att köpa..men visst är den söt!! Sköt om dig i sommar värmen..kram Malin

Brit. (lille meg) sa...

Fine bokser du fikk tak i.
Jeg liker heller ikke ansjos..
Tenk at lupinene blomstret allerede i Sverige!
Det gjør de ikke her jeg bor. Men så har vi det til gode....
Ha ei god helg!

Magdalena sa...

skjønnt innlegg,- tagget deg...