torsdag 26. juni 2008

Jordbærstedet



Har vært på et av Norges søteste jordbærsteder i kveld!
Gjengen på jobben har midt i en travel anbudsperiode kost seg med deilig middag på Aker Brygge, og etterpå ble vi skysset over til Nakholmen, som viste seg å være ei PERLE i Oslofjorden!! Her spiste vi deilige jordbær og jeg nøt den bittelille hyttas sjarm...

Flere bilder kommer i morgen...nå venter puta (blogger fra senga på hotellet) etter å ha stått opp kl 04.45 ( det høres mye tidliger ut enn å si kvart på fem)..

Ta et jordbær og nyt sommeren i sol eller regn !!!

9 kommentarer:

♥bagatellar♥ sa...

ikke såg galt at det ikke er godt for noe, høres ut som du har hatt en flott dag da:D

Det bildet på øverste bilde, norsk på sitt beste her ja..., ser spennende ut.. det må du vise et nærmere bilde av.. Jeg er i alle fall ikke norsklærer hehe.

Magdalena sa...

...ååhh du er ute og reiser igjen, du!- klippekort på flyet, eller??? Deilige jordbær , fristende friskt...
ha det koslig da!~~~

Nunne sa...

Takk for smaken, det gjorde godt til frokost.....
Jeg er på farten til Rognan, så det blir ikke så mye blogging, tror jeg... Kanskje forresten, hvis været blir dårlig...men vi tror på sol og sommer.

Høres ut som du har det fint, jeg er ikke så bereist rundt Oslo ...
Nyt "ferien" og ha det godt, Miamor...
Klem fra Nunne

Mitt hvite hus sa...

Herlige jordbær som hører sommeren til:=)
Kos deg videre i Oslo:=)...

Gamlå sa...

Heisann. Skal si denne damen er tidlig opp:)).

Flott og fristende bilde med jordbær og vannmelon. nam nam.
Gamlå

Tone sa...

ah..det ser herlig ut!
kos deg!
sorry at eg ikkje har gjeve respons til deg før (ang.raudt bilde)Eg har hatt gjester og diverse så eg har berre såvidt vært innom nettet i det siste.
Eg hadde jo e-post adr di, men no er eg ikkje sikker på kva for ei det er.
Sender du meg ein mail så svarar eg deg.
tone.aakra(at)gmail.com

Anne sa...

Send noen over hit!! Tvert...

tinemor sa...

SÅ lekkert det ser ut med jordbær!
Jeg har faktisk enda ikke smakt ferske jorbær i år... Jada, jeg vet det er for gælig. Men det blir nok snart ;-)

Solveig sa...

oh my! kjenner jeg ble glad på dine vegne nå, det må være en super tur!! kos deg, enormt:)