onsdag 18. juni 2008

Jeg fant, jeg fant....



Så kom endelig containeren som vi hadde bestilt...
I morgen har miamormannen fridag, og skal nyte den ved å stable skrimmelskrammel i containeren....
Naturlig valg at han er den som skal få mest mulig inn i containeren..
Han får nemlig dobbelt så mye inni oppvaskmaskina som det jeg kan klare !!

Denne herlige kommoden redda jeg livet til i dag...
Sykepleier som jeg egentlig er, så ligger det naturlig dette med livredning...
Naboene hadde tenkt å kaste den i containeren, men her så jeg muligheter for å ta en aldri så liten munn til munn metode...

Den står og venter på bedre dager..
Den er ikke først i køen, her er det omorganisering av underetasje og bytting av soverom som er prioritert, men har begynt å drømme om hvordan den skal bli når jeg gfår gitt den en aldri så liten ansiktsløftning...

12 kommentarer:

Karna sa...

Hvorfor det??? Kommer til å bli kjempe fin med litt maling på seg!!

krinkelkroken sa...

Heisann;)

Takk for sist ja! Javisst var de flinke, blir helt rørt jeg:)

Likte veldig godt den kommoden, har absolutt potensiale!

Vi tytes:)

Karna sa...

HA HA HA okay da.....skal lære meg å vente....men nå skjønner jeg ALT så mye bedre...fniiissss....

GundaM sa...

Den er jo kjempe jo! Kjøp noen herlkige knotter så er den chick;)Belive me;)
Nei nå mååå jeg gå å legge meg...

hannemor sa...

hei der...så koselig blogg jeg ramla innom nå da!!!
Det er kjekt med slike funn, jeg ser potensiale i masse møbler, men har jo verken plass eller har ork til å pusse de opp.(:

Ha en fin regnversdag.

Magdalena sa...

nå var du heldig!! blokkene her eg bor har containere hver vår til våroppryddningen,har mang en gang hatt lyt å rote oppi dem...

Bor i et kråkereir eg også, eldstemann komm hjem med flyttelass, skal videre i august, så det mesteparten står i gangen...
mellomste pusser opp rommet, hans ting står også i gangen...
orker ikke blogge om det....
regnklem fra Magny

Mitt hvite hus sa...

Så godt at du reddet livet til denne kommoden, tenk for en skjebne:=) Den vil få et godt liv hjemme hos deg der du vil sette pris på den slik den er eller blir.
Ha en strålende fin dag, selv om solen mangler her iallefall:=)

Haust sa...

Oi, det var litt av eit funn! Så bra at du var der og berga den! :)

tinemor sa...

En reddende engel... så bra!
Tror den kan bli utrolig flott med litt maling ja.
Kjempehærlig!

♥ Stines hverdag sa...

Den kommoden var fin! Ser for meg hvor flott den kan bli med et par strøk maling og noen fine knotter.

Takk for koselig kommentar!
Jeg har ikke prøvd å sende bilder rett til bloggen ennå, de får en tur innom pcen først, men må teste ut det snart...

Hadde du en koselig tur til Oslo da?

Gamlå sa...

Hadde den vært i Stavanger så hadde den vært min.
Gamlå

Fjordheim sa...

Så fint det blir på soverommet. Ja den lysekrona er fin den. Min yngste, som nå snart er 16, likte også godt "diamanter" da han var yngre. Godt du fikk reddet den kommoden. Den blir flott etterhvert kan jeg tenke meg.
Lykke til med bursdag og overnatting.
Ha en riktig flott helg :)