torsdag 19. juni 2008

Det baller på seg...

Må vise der diamantene vi har investert i :) Skjønne vennen på 7 år ville også ha sånne diamanter på rommet sitt...her snakker vi gutten sin med sans for verdier!!


Et glimt fra soverommet som er halvferdig, men begynner å ta form...

Et av bildene på soverommet har GundaM tatt. Syns det var så herlig røfft og elegant på samme tid!! Hekla blondestuff og drivved...

Har fått lov å bruke bildet...


Et av de andre to bildene som også henger over senga. Papir i bakgrunnen fra Norway Design, og malte litt shabby rammer.. Tror denne fargeskalaen blir gjennomført i rommet!



Nye bilder i rammene på kjøkkenet også! Som jeg sa...det baller på seg...

Miamormannen har gjort en kjempeinnsats på fridagen sin, med å få huset i "balanse" igjen . Storejentene har malt hver si hylle og Eliasgutten fikk male rammer etter å ha etterlyst at han også selvfølgelig ville arbeide,,,aller helst male...

Gøy med forandring, så nå er vi klare til fjortispyjamasparty på fredag, med overnatting av 5 fnisejenter, og storinnrykk av gode venner med 4 herlige små gutter fra lørdag til mandag...



14 kommentarer:

Nunne sa...

Skal bare innom å hilse fra Anna Lisa.
Ho er på bedringens vei. Hard fødsel, som endte i keisersnitt.
Lille Tryggve er bare skjønn, skriver ho!
Vi får huske å be for henne, som har mange gjøremål når ho kommer heim også...
God natt fra Nunne...

Mitt hvite hus sa...

Så fint du har fått det på soverommet. Bildene var kjempefine!!!! Koselig når man begynner å få det slik man ønsker:=)

Ønsker deg en fin helg:=)

Huset på toppen sa...

Så koselig og fint dere har fått det på soverommet;-) Koz med mange bilder i fine rammer!!
Håper dere har en fin og koselig helg, og ikke blir alt for utslitt!!

krinkelkroken sa...

Stilig rom!!!

Har hatt et litt tårevått farvel med skolen og frøken i dag, er ikke bare bare for mor heller;)

Ser deg gjerne ved henting i bursdag i dag, hvis ikke vil jeg ønske god sommer!!!
Vi reiser avgårde til Danmark i dag! klem

anneskreative sa...

Lekre bilder Mia.
Likte veldig godt det med blonder og drivved,,,jeg har veldig sansen for begge deler.
Ha en fin sommerhelg
Anne

Anonym sa...

Kjempelekkert soverom :) Fine bilder! De derre firkanta, litt dype rammene fra Ikea er stilige. jeg lager sånne litt "3d bilder" til å ha i de, altså jeg klipper og limer og får de til å ligge over og under hverandre sånn at det blir dybde. Syne jeg er kjempeartig å holde på med

tinemor sa...

Lekker lysekrone!
Skjønner godt at sønnen også ville ha en slik.
Skikkelig sansen han! Etter sin mor?

Mummimamma sa...

Så fine bilder!
Og jeg er helt enig, det bildet til Gunda var kjempefint!

Ha en strålende helg, selv om huset er invadert av fnisejenter :)

Anne sa...

Skal si deg jeg, her var mye nytt og stoore forandringer siden jeg var innom sist, og det er jo bare et par dager siden jo !!

Soverommet begunner du virkelig å få skikk på ser jeg, nydelig blir det, og den kampa var jo så flott da gitt. Bare ikke miamormannen får den i hodet når det står på som værst så, med snorkinga ja!
Smert det trikset med bildene også. En kjempeide i grunn. Finnes jo så masse flotte bilder på internett, at det er jo i grunn ingen sak. Men at du skulle ta GundaM med deg inn der da gitt. Nå kommer hun til å bli utrolig smigret, og det er jo velfortjent.

Og henvist til kjelleren dere da..., ja ja... det blir bare verre og verre med disse barna... neste blir vel pleiehjemmet, ut gjennom døra med en pose kamferdrops :-)

Bra du redda den kommoden, for ser at den kommer til å bli utrolig lekker. Med litt sårbahandling, bandasjer ol vil den om litt fremstå som den rene skjønnheten.

Damen her har også hatt fridag i dag, og vasket og ryddet og stått på som bare det, så nå har jeg den flotte gode følelsen innebords. Skuldrene er senket, og helgafreden har senket seg over heimen. Begge mannfolka mine er ute på livet i kveld da, så mor stusler og råder marken alene. Godt det også egentlig !! Helt ro !!

Kos dere i kjelleren, og jeg sender hørselværn og litt Stesolid om det trengs.

Klem herfra en sen kveld.

GundaM sa...

Ojjj Marit så fint det blir og med mitt bilde da gitt...Ja, som Anemone sa, nå ble jeg smigret ja eller rettere sagt stolt!

Fikk nesten lyst til å forstørre det og henge det opp selv;)Og de herlige putene i senga;)Og også jeg har en gutt ¨på ti som elsker glitter og stæsj;)Fine disse små;)

Kos deg med gjestene dine no da;)Klemz

GundaM sa...

Ps.Fikk faktisk inn en lignende kommode som din på jobb idag;) Herlig slitt og passe shabby. Kommer nok til å forsvinne fort fra sjappa mi ja;)

Bo med Lena sa...

Fy..så fint det blir!! De rammene med bilder og lekker mønsterbakgrunn ble jo bare sååå fine!! Nå har du (..og mannen) vært flinke!

Hvordan gikk fnisepartyet? Jeg koste meg veldig på avslutnigfest igår. Fikk verdens beste blåskjell/chili-suppe. Mmmm...

Brukte ikke skoene:) Ble de supergode Nice-skoene isteden. De som båtforeningen spanderte på meg vet du..:))

Katarina sa...

NYdelig bilder du har laget her!!Vanvittig herlig stemning:-) Nå inspirerte du meg:-)Klem og go søndag i morgen :-)

Min Verden sa...

Så herlige dager. Det er godt innimellom - ikke sant? Ha en herlig uke. Kommoden var det jammen godt du så! Hanne