tirsdag 8. juli 2008

Sommerferie...

Nå har sommerferien begynt her i huset, og vi koser oss med besøk av venner fra Irland.

Måtte ta dem med til Hjertholms nye butikk på toppen av galleriet her i Bergen! For dere sim ikke har vært innom er det virkelig å anbefale....her er det mye snadder for øyet!! Blant annet denne vakre koppen fra Tone Silju, og mye annet vakkert! Ønsker der alle gode bloggvenner en nydlig sommer....kanskje kommer det innlegg i ferien...vi får se....Drømmer om blåbær og late dager.....

11 kommentarer:

Huset på toppen sa...

Yes. Det er deilig med sommer og sol, og ferie.
Ønsker deg en fortsatt fin sommer og en superfin ferie. . Kos dere og nyt fridagene!

Made by KKann sa...

Hei hei..

Ønsker deg en strålende, deilig og avslappende ferie!

Jeg skal jobbe 2 uke nå, før jeg igjen skal ha litt ferie!

SommerSmil fra Kkann

☆Therese sa...

Å for en skjønn kopp !! Skulle gjerne hatt den å drikke av :o)

Ha en deilig sommer ferie. Håper du får spist masse gode blåbær :o)

Fjordheim sa...

Det var en nydelig kopp med engler på.
Kos dere med besøk. Vi får besøk fra Jæren i morgen.
Ha en riktig flott
sommer :)

liven sa...

Hjertholm har mye fint ja!!
Har ikke vært i butikken ders i by'n.

Må du ha en kjempefin og lat sommer!!
Er lite blåbær her i år men markjordbær derimot............

♥bagatellar♥ sa...

Ferie er herlig, spesielt når vi har sol og sommer, måtte det vare:-) Blir spennende å se komoden med nygamle håndtak på.

Mitt hvite hus sa...

Så deilig med ferie:=) Denne butikken må besøkes vet du:=)

Nyt late deilieg sommerdager:=)

Klem Kerstin

Tove sa...

Medan du nyt late feriedagar og triveleg feriebesøk, kan eg opplyse deg om at du har fått ein award med meg i dag! Den ligg og ventar på deg på bloggen min!

Nilla sa...

Du den koppen var vakker:))

Trivelig med besøk da!!

Her har det vært litt tungt i det siste, med dødsfall og begravelse.
Men det sies at tiden leger alle sår, så vi får ta en dag av gangen og glede oss over ferien som starter til helga.

Ha en flott dag videre:)))

GundaM sa...

Herlige bilder igjen;)

Håper du har det bra og at gjestene ikke er slitsomme;)

Klem fra nord der sola holder på å bryte igjennom skyene her!!!

Anneli sa...

Tror snart jeg har kommentert alle innleggene dine, på en kveld..!
Denne koppen var bare helt skjønn <3 jeg elsker engler