fredag 11. juli 2008

Broer som binder...sommer og vinter...


Skiheis med deilige rustne tannhjul i Hardanger...mye rart jeg har begynt å sette pris på, gitt...rustne tannhjul...












Binder og binder fru Blom.... det ser ut til at denne brua har sett sine beste dager...men sjarmerende var den iallefall der den lå i Hardanger og gjorde sitt beste for å sjarmere meg...

I går badet vi i sjøen her på Sotra, nyydlig badetemperatur, og i dag har vi gått på ski på Folgefonna i strålende sol !

9 kommentarer:

Minmill sa...

Heeei. Jeg kikket litt i bloggen din i dag. Her var det mye gøy å lese om. :)
Ser at du refererer til noen butikker i Bergen. Kanskje jeg skal spør deg neste gang hvor jeg skal dra når vi skal til Bergen. Jeg har familie der, og vi pleier å dra dit en gang i året. Jeg er alltid innom Min Engel på bryggen, men kunne tenke meg å utvide horisonten litt.
Sånn sterilsoverom som du har hatt, det har vi nå. Artig å se at du sette i gang og gjør noe med det.
Har linket deg på siden min, slik at jeg kan huske å stikke innom deg.

Ha en fin dag, hilsen Minmill

Anna Lisa sa...

Heisann!!
Er i full fart innom for å ønske god helg. Vi driver å pakker, skal på campingtur på Skjåk. Campingvogna vår står der så vi skal være der til søndag.
Brren til Håvard m familie blir med og eit felles vennepar av oss også. Så det blir kjekt:)
God helg!!
Sjarmerande bilde av den utslitte brua:)
Klem

GundaM sa...

Heia. Hvordan var filem da? Koser deg i ferien skjønner jeg!

Håper dere har flott vær og ønsker deg ei god helg Marit;0)
Klemzzzzzzzz

Anne sa...

Flote bilder Marit, og du får nå delta på "Broer som binder" du også. Skjegg tussen, Rune, som også hoder til på Sotra vet du er administrator der som du vet.

Og deilig med ferie da gitt. Nå kommer den snartog etterlengtet hit også ja skal jeg si deg. Begynner å bli rimelig fandenivolsk og ganske så manisk nå. dritt lei sykehus og umulige leger, og skal faktisk ha 4 uker helt legefri, ikke tl å tro !!! Det er dem som sliter en alderles ut vet du.
Irer på besøk ja, går på irsk Whisky morgen midag og kveld til deg nå da skjønner jeg :-))

Nyt feriedagene og kos deg mest mulig, den kommer jo bare en gang i året.

Stor varm klem herfra.

Anne sa...

Skrivefeil ja ser jeg. Kjempeivrig vet du, det er nok det som er grunen. Fngrene løper litt for raskt over tastaturet, for føler det er så mye som skal UT!!!!!

LillaLykke sa...

Stilige bilder fra Hardanger! Takk for kommentak om dørene, det ble en bra forandring. Kan ikke forstå at ingen har gjor noe med dem før?? Hehe, vel folk er jo forskjellige :) Ha en fin uke!

Dans på roser... sa...

Hei. Takk for koselig hilsen i bloggen min.
Nei, jeg har nok ikke vært på besøk i din blogg heller før nå.
Masse fint, og en del til felles har vi, du og jeg.
Musikksmak deler vi også. =) Moro.

God søndag.

Ps... menighet skriver du på interessefeltet, hvilken kirke/menighet går du i? Kan jeg spørre?

Bevar ditt hjerte... =)

Nunne sa...

Når du snakker om BERGEN blir jeg helt varm innvendig...
Der hadde jeg likt å bo! Tove, eldstejenta vår, vikk to år på Danielsen, og vi var der noen ganger. Og jeg hadde, enda FØR hun reiste, BYKART over byen, fordi vi leita etter hybel til henne, så jeg var så godt kjent. Og jeg syns det er en så ryddig by å finne fram i.
Dessuten elsker jeg fjellene omkring der. Vi var bare på Fløyen, men jeg hadde likt å gå de alle toppene som en runde, som du forteller om....
Nå skal jeg ha frokost og så rett på Frikirka. Skal være kirkevert idag! Må dra tidlig. Gud velsigne søndagen hos deg og dine og alle gjestene! Klemmer nordfra...

Anne sa...

God morgen snupa !!

Et aldri så liten hint..., noen rustne (ikke herrer), men damer!!
Teker seg en tur til Å Vestland Vestland...:-) Så ikke planlegg og se til ikke å ha altfor mange planer helga 12-14 september. Bare vær tilgjengelig for noen små sprell...

klem herfra.