onsdag 20. august 2008

Godtesyk??

Eller snopesyk som vi sier her vest??
Neida, du trenger ikke vente helt til det blir helg ;0

Gå inn på denne siden og sett deg godt tilrette i sofakroken med en kopp kaffe eller te og litt, jeg sa litt mørk sjokolade.....og nyyyt det...

car møbel blomsterstol
Til å bli glad av....klarer du mer enn en bit?

Ta en titt her...
car møbel stoler
Og her
kjøkken
og her...obs.!! Det ble visst mange biter dette.....car møbel, tyskland
Alle bilder fra Car Möbel i Tyskland

19 kommentarer:

sandra sa...

jammen mye fint her!!! nå må jeg lage noe godt også;) ha en fin kveld;)

Veronica's hus sa...

wow, I like! Kunne ha "spist" dette hele tiden jeg:)
Fin blogg du har forresten!

Ingunn sa...

herlig!!!!

Ha en fin kveld!

FO - 2 sa...

Mye snop for øynene her ja. ;)
Lekkert.

moa sa...

eye-candy "ann mass" :0)
mmmmm.....mye fint!
...fortsatt finfin kveld!

Solveig sa...

jeg liker disse sidene så UTROLIG godt! særlig det siste. jeg fikk sånn inspirasjonskick av det, altså, at jeg ble helt mo i knærne, hihi:)

Solveig sa...

hihihi, mellom oss, så kan det jo ta av litt også:)

My home is my Castle sa...

Jeg har og vært inne på den siden og drømt meg bort.... Såååå mye fint der inne !!!
Hvorfor finner vi ikke en sånn side i Norge ??
Kanskje like godt, hadde vel blakket seg helt da ;)

Mitt hvite hus sa...

Her var det mye fint . Likte tallerkenhyllen jeg. Men en gjerne ha et litt større kjøkken enn jeg har for å få plass=)

Ha en fin - fin dagO=)
Klem Kerstin

☆Therese sa...

:o) De tre siste bildene her finner du igjen i mitt siste innlegg også !!! :o) Masse fint å finne på de sidene der.

Tone sa...

Å så lyst og lett!
Herlege fargenyansar!

Kjekt å sjå ord av Olav H Hauge og Olav Duun!

PS
Eg har ikkje gløymt at vi har ein avtale. Eg reknar med at eg reiser bort i morgon, men er snart tilbake.

Made by KKann sa...

Hei hei hei..

Masse deilig her ja - bare å stappe i seg av go`heter!!

Ha en fin fin torsdag!

Smil fra KKann

☆Therese sa...

Det gjør ingenting :o) Syntes det var litt artig jeg !! Jeg jobber også for et Tyskt datterselskap ....
Men de gir meg ikke slike fine tips :)
Ha en fortsatt god dag.

Magdalena sa...

skjønnt...
og koselig skrift i bloggen...
men du ikke vær redd, kommer aldri til å trå frem i okergul jakke... ;O)
klem~~

Gamlå sa...

Heisann, her var det masse fint. Jeg har kost meg lenge med de flotte bildene. Den som hadde hatt masse penger, JA, da skulle gamlå gått berserk!!!
Tusen takk for tipset.

Hilsen Gamlå

Anne sa...

Ja faktisk, dette var som en pose med smågodt..., men faktisk tror jeg mye av det blir litt vel mye pastell for min del. Minner om det glade 80-tallet med leggings, og hårstyling ja.

Som mine dager er sa...

Så mange fine bilder Miami. Blir helt på dånedimpen av disse kreative og herlige bildene.Du vet å finne dem du, teft som du har for interiør.

Ellers kan jeg fortelle deg at jeg har vært på Ai Suma i kveld og møtt venninnegjengen min over en middag. Du kan bare glede deg. Det er røft og delikat, morderne og gammelt på samme tid. Maten er helt utsøkt og service var galant. Prisnivået typisk midt-på-treet-norsk-standard.

Skal ikke stresse deg, men om det skulle være noen timer ledig på agendaen i neste uke så let me know!!!

Klem

Minmill sa...

MMMMMMMMMMMMMM. Nam nam herlige bilder.

Ha en fin helg

Hilsen Minmill

CosiFanTutta sa...

Hei og takk for besøk på bloggen min :o) Disse møblene var nok mer brukervennlige enn de på min blogg! Nydelig! Det er en skikkelig koselig blogg du har, ser profft ut med navn på bildene. Kan jeg stjele den ideen?
Ha en fin søndag og fortell meg hvordan man får tid til å blogge med 4 unger, hehe