tirsdag 19. august 2008

Symaskinstøvtørking...

19_0003 
Duk kjøpt på -70 % salg tidligere i sommer, ble tryllet om til pute på senga på soverommet. Leeenge siden symaskina hadde fått lufta seg gitt!!

Men nå har syvenninnene vært på Stoff og Stil i Åsane UTEN meg, og kjøpt stoff til jakker....så da må vel jeg avgårde snart også.. så mulig at symaskina blir trimma litt oftere fremover...Oftere enn jeg får trimma kanskje..Vi får se..
Har sponsa Svett & Blid treningssenter i hele sommer uten selv å delta..

19_0002 
Kjolen til storejenta som begynte på ny skole (2.på videregående)
har hengt på stua før første skoledag i går..syns det var kledelig jeg..

Selv om den er enda finere på jenta mi!!

13 kommentarer:

Mitt hvite hus sa...

Så fin puten din ble.O=) Ja jeg har også børstet støvet av min maskin. Må bare passe på at dne ikke støver ned igjen. Er så utrolig glad for Stoff & stil butikken. Skal ut igjen en av dagene. Kjolen er jo helt nydelig. Kan tenke meg den er penere på din datter;=)

Nyt tirsdagen:O=)

Klem

Fabrikken sa...

Heisann
Så fin puta ble. Kommer liksom ikke på at man kan lage ting av det som har vert duker, sengetøy og lignende. Det må jeg bli flinkere å huske på når jeg ser fine stoffer. Takk for påminnelsen :)

Klem fra nr. 5

janne - kathrine sa...

Åja - så du har brukt symaskinen også, trodde du bare hadde vært veldig flink med støvkluten jeg ;-)

Puta ble jo veldig søt da! Men kjolen - har du sydd den også eller?

Hilsen Janne - Kathrine

GAWO sa...

Takk for besøk hos meg.
Stikker innom hos deg og titter litt, scroller opp og ned og leser både her og der. Du har en trivelig blogg :-)
....så nå må jeg lese litt til.

Solveig sa...

Stilig at du fann ein slik duk! - og fin pute (duken er like fin der som i veska mi...) :)

Jorunn sa...

Så fin puten ble! Og kjolen var bare helt herlig :0)

GundaM sa...

Du å du så lekkert det er blitt her inne da! Puta var jo bare så søt da og kjolen gjør nytten både her og der, flott!

Som mine dager er sa...

Heisann på degsann. Du syr og syr og jeg beundrer deg for all din kreativitet. Og kjolen til dattera ble SÅ fin. Deilige lyse sarte farger.

Missju. Håper du kommer toback here i fylket snart. Vi må preikes igjen vettu!

Tove E sa...

Heia!
Jeg har to awarder til deg.
Dem får du fordi jeg setter
veldig stor pris på bloggen din,
og det fine du lager.

Hilsen fra Trøndelag:0)

Som mine dager er sa...

Dengang snakket vi om Ai Suma http://www.adressa.no/kultur/smakspoliti/article1087879.ece

Jeg skal dit i morgen ;-)

Gleder meg til å ta en tur innom gjenbrukstorget i dag. Det åpnet seg en mulighet i kalenderen nemlig. Og handyman ønsker å være med ;-)

Skal hilse henne fra deg.
Kanskje vi sees i neste uke?

Anonym sa...

Hei! Så fin pute og så fin kjole! Har du sydd kjolen også? Da blir jeg stum av beundring...Ha en fin dag! Klemmer**

Hulda sa...

Virkelig en herlig blogg du har, liker både innhold, design og fargevalg. Super header, og så flott pute og kjole!

Hulda sa...

Måtte svare deg her på det du spurte om i bloggen min. Ja, du kan skrive på baksida, er vanlige merkelapper, de fleste har hvit bakside. Hvis det er farget bakside, er den lys.