mandag 18. august 2008

Hjertholm igjen...


Måtte innom min kjære venn Ida på Hjertholm på Lagunen.
Nydlige utstillinger som alltid. Falt for denne lysblå skålen
av en kunstner som heter Als til etternavn. Husker ikke fornavnet!
Med nydlig dekketallerken! Snart bursdag?? Neida...
Bare drømmer litt...og jeg har lært at det er sunt å drømme...

Holder ellers på med litt eksperimentering på bloggen. Noe som ført til at jeg fikk 3 kolonner som ønsket, men mistet både teller, awarder og linkene mine...

Satser friskt igjen og har lagt inn alt på nytt...puh..har man annet å gjøre da???




12 kommentarer:

Anne sa...

Arti form da gitt!!!

h.espe sa...

Så flott skål - forstår du drømmer... :o)

Ser du har fått nytt oppsett på siden din ja. Selv tør jeg ikke "tukle" for mye på min. Er jo livredd for å miste alt...

Ha en fortsatt herlig kveld!

Klemmer :o)

Anne sa...

"Live-show" !! blir det!!!

Men du blir skuffet :-( en grå kjedelig mus som meg...

GundaM sa...

Neimen så flott det er blitt da og du fikk det til og!!! Flink du er da;=)

Selv har jeg nok prakk så tør ikke begi meg på tre kolonner, har nok med to!

Fjordheim sa...

Ja det er mye fint å se på og få ideer fra.
Så koselig tur du og dattera har vært på. Fint å kunne ta slike turer sammen med ungene når de atpå til vil selv.

Bloggen din ble fin etter forandringene. Har lyst på tre kolloner selv, men har ikke lyst til å måtte legge inn alt på nytt, så da får det heller være ei stund til. Kanskje en får litt mer tid en gang senere.
Ha ei flott uke :)

☆Therese sa...

Nydelig skål.

Så flott siden din er blitt! Har ikke prøvd meg på det ennå jeg :o)
Tre kolonner og greier.

moa sa...

å drømme er noe av det viktigste som finnes, tror jeg...hva skulle vi gjort uten..?
dessuten har du fått en utrolig fin blogg med nydelig bilde..flink du miamor..

ANETTESHUS.COM sa...

Hei! Så flott blogg du har! Har tittet litt ... mange flotte og inspirerende bilder!!

Klem Anette

Marie sa...

Vakkert!
Forstår at du har hatt ein del arbeid med bloggen. Det gjeld å ikkje gje seg :) Ser at du har fått det til :)

♥bagatellar♥ sa...

Nydeleg design, vakre ting som ein nok vil sette pris på i ei årrekke. Men også fint å kunne drøyme og ønske seg ting, ein MÅ ikkje springe og kjøpe med ein gong. Kvar gong eg har lyst på noko spør eg meg sjølv om eg har bruk for det, og ofte må eg nok innrømme at det har eg nok ikkje... Ei venninne av meg hadde som regel at om ho skulle kjøpe seg noko nytt måtte tre ting ut, om ho held den enda er eg ikkje sikker på sidan ho har flytta. Trur jammen eg må høyre kor det går med regelen hehe. Tre kolonner har eg og lyst på, men har ikkje orka enda... har så lyst å kunne html og ikkje berre klippe og lime frå ein nettstad. Jaja, ein vakker dag... kremt

Mitt hvite hus sa...

Så fin skål, søt og vakker=)

Ja det tar tid når man begynner å ordne med blogg og sånt. Jeg har også tenkt tanken på å lage ny header men gruer meg til å trøble. For det kommer jeg til å gjøre for jeg husker absolutt ikke hvordan jeg gjorde det. Men kanksje senere:O=)
Men bloggen din er blitt veldig fin. Liker headeren din veldig godt=)
LYkke til videre med jobben=)

klem Kerrtin

Made by KKann sa...

Hei hei hei..

Nydelig skål du har funnet deg - ja bare drøm du - gode drømmer og mål langt der fremme er godt i hverdagen!

Så flott en tur du og dattera har vært på. Det er godt å drømme - men det er også godt med gode minner også!

Ha en fin fin tirsdag!

Smil fra KKann