onsdag 3. september 2008

Lyckliga gatan???

 

Har lenge vært litt anti dette merket jeg da.... 

Men må visst trekke skepsisen litt etter å ha sett de brune og grå tonene i vinterkolleksjonen deres! Bærre lækkert ....

 greengate 1

greengate2

Så selv gamle damer kan ombestemme seg...he.he.. Men så var det jo en herlig kombinasjon av nytt og gammelt  hånd i hånd dette da...akkurat sånn som jeg liker det  :) Utfordringa er jo å ikke bli firkanta og rigide når vi blir voksne, men være åpen for nye tanker.....Lyckliga gatan har kanskje fått nye hus som jeg ikke har sett før???

16 kommentarer:

Fjordheim sa...

Den koppen og tallerken var i hvert fall flott. Liker de duse fargene sammen.
Håper du har en god dag
Nå skal jeg snart på jobb.
Sola skinner og det regner. det er visst skikkelig bygevær her i dag.
Ha en flott dag fortsatt :)

Ann Helen sa...

Mmm, helt enig! Men likte sommerkolleksjonen også jeg da, i hvertfall det prikkete:)
Det samme skjer hvert år når høsten kommer med meg; jeg beveger meg bort fra pastellene og knallfargene og vil ha brun - og gråtoner. Og med en gang jula er over begynner jeg å lengte etter pastellene igjen:)

aase sa...

Jeg bare elsker den kolleksjonen du viser her ja!!!!Brunt er flott, moren min påstår jeg hater brunt, men det må ha gått over!!

nå ser jeg at jeg baremå oppsøke en butikk med Green Gate ganske så snart!!!

My home is my Castle sa...

jeg liker veldig godt den nye kolleksjonen med bruntoner..
Berre lækkert sier nå jeg ;)

Ha en fin dag

*Hege*-mine små skatter sa...

Jeg har forelsket meg i greengate!!! Og jeg liker nesten alt de har...-da er det ikke lett å bestemme seg hor HVA jeg skal velge...

Unknown sa...

Det var verkeleg lekkert!! Kanskje eg må til med Green Gate eg og...
Tusen takk for koseleg kommentar i bloggen min:)
Går heilt greit å blande jobb og privat, vettu;*)Så gøy at du har vore innom med kollegaene mine i hspl!! Ja, det er veldig kjekt å ta vidareutdanning, føles godt med fagleg påfyll. No har vi klart å forhandle fram til at vi skal plasserast i spesialsplkode når vi er ferdig utdanna, så det er jo sjølvsagt ekstra inspirerande når ein får lønnsmessig uttelling=0)
Korleis er det å jobbe sånn som deg, da? Blir vel ein del reising kan eg tenke meg?
Sender deg adressa på mail, eg.

Som mine dager er sa...

Jeg er faktisk enig med deg. Hysteriet rundt green gate har jeg aldri helt forstått; kopper med prikker på. Men den nye kolleksjonen - med DISSE mønstrene og fargevalget - yepp, da er jeg også med! Om jeg blir å handle noe, gjenstår enda å se ;-)

Klem

Hulda sa...

Virkelig herlige ting GreenGate får framover. Jeg har fra sommersesongens GreenGATE, herlige ting det også. Kommer til å ønske mye til jul, ser jeg.

Som mine dager er sa...

Ja, Marit. Det glemte jeg å kommentere. At bordet du hadde tatt bilde av, er bortimot prikk likt det jeg har! Det var så herlig å se! Vi har slipt det helt ned nå. Jeg har gnukket og vasket og fått det rimelig rent og pent. Spørsmålet er hva gjør vi nå? Bordplaten lar jeg være som den er, med sin naturlige farge, mens jeg faktisk tror jeg maler beina og sargen hvit. Du forstår hva jeg mener når du går inn på siden til Camilla at Home http://camillaathome.blogspot.com/
på innlegget fra 1. september. Der ser du nesten samme bordet inntil en vegg. Akkurat SÅNN er det jeg vil ha det ;-) Ka du trur?

anneskreative sa...

Helt enig med deg,,,,har heller ikke hatt sansen for Green gate,,,,pasteller er ikke noe for meg,,,,men etter å ha sett årets høst nytt har jeg skiftet menig,,,og det er heldig vis lov
Anne

Mitt hvite hus sa...

heisan . Ja jeg er faktisk ganske enig med deg. Fikk kikke i katalogen her for noen dager siden og så vinterkolleksjonen. den falt jeg for jeg også. Det var mye fint der faktisk.

Klem

Made by KKann sa...

Hei hei..

Mye lekkert her ja..
Jeg syns kanskje det har blitt litt mye GG i det siste - men det er vel fordi mange i bloggverden har lagt sin elsk på GG.
Men dette var bare sååå lekkert!

Du viser alltid mye lekkert Miamor!

Ha en "hjertelig" torsdag.

Smil fra KKann

FO - 2 sa...

En salig blanding kan være lekkert det ja! :)

Muskatt og kardemomme-Kjersti sa...

Takk for koselig hilsen!Nyt butikkturen din i dag da! ;0)

FO - 2 sa...

Ja. For du kommer vel neste helg. ;)))
Har seng til deg også :)

Nunne sa...

Ja, skal tenke på deg! Det er bra med lovsang! Du er vel innom den andre bloggen min, så du ser jeg har vært på Levanger på bønneskole?
Knallbra!
På søndag skal vi ha delegudstjeneste. Da må vi vel trå til noen hver?! Ettersom Gud leder oss. Jeg sier aldri noe uten at hjerteklappen tar meg helt... Inntil da er jeg stille. Men jeg er så barnslig, så hvis ungene er tilstede, så får ofte hvertfall DEM noe...
Pastoren vår har et års permisjon, så nå blir det spennende...
Skulle hatt tettere kontakt,vi lever spennende som lever med Gud! Alltid nye ting med Han! Halleluja!