torsdag 2. oktober 2008

2.oppetog

 

Neida..ikke klikka helt, men har bursdag i dag, og da jeg var lita sa jeg 2.oppetog istedet for 2.oktober....

Dette er det jeg våkna til kvart på 7 i dag....

DSCN0033 DSCN0030

Herlige Miamormannen og ungene... Fikk 6 flotte glass, to stelton-kurver og KAMERA!!! Nikon Coolpix L16..Enkelt kamera å ha med seg på alle mine reiser...

Og rose fra ungene..  ; ) Ja..jeg er heldig!!!

Ellers lå disse herlige labbene å venta på meg i postkassa...fra svigerinne Gunnhild..Tuuusen takk...de var ikke for små...bare skjønne!!!

DSCN0035

Har ellers vært på tur til Hardanger i dag med jobb!! Stakk innom hytta til ei flott dame...Her er noen smakebiter...

DSCN0008 DSCN0010

Meeget moderne interiør...hjorten er på plass...litt scary syns jeg men....

DSCN0032

Stelton-kurv med deilige nøtter...finfin sunn bursdagskos  ;)

DSCN0038

Inne-solsikka mi titta fram i dag til ære for bursdagsbarnet...

Takk for alle koslige hilsner på bloggen!!! Glad for at det har kommet en årring til på livstreet.....Årring altså..ikke bilring  he..he..

41 kommentarer:

Magdalena sa...

neimen kj-kj-kjære...
Gratulerer med DAGEN din!
klemmer¨¨¨¨¨~~

Solveig sa...

Gratulerer så mykje med dagen! Og takk for sist, det var kjekt å besøke dykk :)

Petunia sa...

Gratulerer så mye med dagen, Miamor. Hørtes ut som en fin start på dagen og jeg håper hele dagen din blir like bra!

Ramme Alvor sa...

Gratulerar så mykje med dagen! Oktober er ein god månad å feire dag i ;)

Mange fine gåver, kjekt å vakne opp slik. (viste innlegget ditt te helten i huset...:)

Spiderman som dansar/aerobic..ar, er min klåre animasjonsfvorritt. Set det heile i perspektiv :)

Må du ha ein fortsett flott gebursdag!

HURRA! HURRA! HURRA!

R.A.

Lykkehuset sa...

SÅ HELDIG! Gratulerer med dagen!

*Hege*-mine små skatter sa...

Gratulerer med dagen:) Så koselig mannen og barna hadde ordna for deg;)

hvorfor ikke... sa...

hehehe...jeg bare ler av den siste setningen din...

Å, du din luring;) jeg gikk rett på, jeg!...men tenkte nok at du måtte ha vært ung når du fikk "gullhår" hehe...du ser ikke en dag over 29 ut....kanskje gammelt bilde, hehe, eller bilde av naboen, kanskje, hehe...neida jeg tror det er deg!

Deilig tøfler, Gunnhild!

Kos deg på DIN dag...selv om du blir skikkelig gammal, hehe!

hvorfor ikke... sa...

- bare tulla...er fem år eldre selv, hoho!

Tara sa...

wow, så flotte gaver!!!
gratulerer så mye med dagen din:)
åsså kamera da...så gøy!!!
kos deg med sjokolade og nøtter...så deilig ut;)
bursdagsklem fra tara

Gamlå sa...

Hurra for deg som fyller ditt år, ja deg vil jeg gratulere.
Hurra hurra hurra.
Så mye fint du har fått!!
God bursdag klem fra Gamlå

Steinbokkjen ;o) sa...

Hipp Hipp Hurra for deg ;o) Gratulera så masse m dagen! Nyyyt da så att av an!

Astrid sa...

Gratulere med dagen din!
Håpar den har vore fin!
Så koseleg med "morgengåvene" då, og kamera var nok midt i blinken tenker eg:)
Årringar er fine;)

Fjordheim sa...

Gratulerer så mye med dagen som nå snart er over.
Så koselige pakker du har fått. Godt å ha noen som viser at de setter pris på en på slike dager også.
Ha en riktig god natt :)

Solveig sa...

Gratulerer så mye med dagen!!!
Høres ut som du har hatt en fin dag:)

Haust sa...

Gratulerer så mykje! :)

Unknown sa...

Gratulerer så mykje med et som er att av dagen din:0)
Så koseleg å våkne opp til ein så flott start på dagen!! Håpar resten av dagen har vore like bra og...
Klem

Som mine dager er sa...

Jaja frue. Nok en gang grattis med dagen. Du er flott!

Så mange fine gaver. Det ligger omtenksomhet i hver og en av dem! Hvilket betyr at de rundt deg setter pris på deg.

Årringer og bilringer synes å gå hånd i hånd her i gården. Men det får så være. I hodet er man lykkelig og da kan man telle alle typer ringer, og man bryr seg rett og slett ikke ;-)

Klem i natten

FO - 2 sa...

GRATULERER MED DAGEN! :)))

HegeS -LykkeTROLL- sa...

Gratulerer med dagen... en hilsen til deg på tampen av bursdagen din :)

Tove sa...

Gratulerer så mykje med dagen! Det vart visst heilt på tampen dette, så vidt eg rakk å gratulere deg! Kjekt å sjå Gunnhild sine produkt på bloggen din, misunner deg dei tøflene... Håper du har hatt ein flott dag og at du går ei strålande helg i møte!

Klem

Tone sa...

GRATULERE MED DAGEN!!
ahrrr... no var eg 6 min for seint ute.

ingridmarie sa...

Gratulera so masse med dagen din Miamor!! Kom nett litt for seint ;)
Men hipp hipp hipp Hurraaa for deg!
Skreiv først ei helsing, og klarte på forunderlig vis å få den til å forsvinne-sjølv etter å ha trykka på publiser kommentar...

Kansje du får dobbelt opp no?!
Uansett; Hjarteleg takk for den aller første helsinga eg har fått på den heilt nye bloggen min! Gler meg til å treffast på bloggtreff på Zupperia!
Varm bursdagsklem frå ingridmarie i den hemmelige hagen

Bo med Lena sa...

Kjære, kjære Miamor. Gratulerer sååå mye med dagen igår!!! Det ser jo ut som om du hadde en fantastisk dag! For en herlig familie du har! Men det har du fortjent:)

Du ønsket deg ikke en tøybrettemaskin da..? :)) Den hadde jeg også kjøpt!

Vet du hva, igår klarte jeg å lure mannen min til å tro at han er enig med meg i å male veggene der arbeidsplassen min er + kjøkkenet. Seieren er MIN!! Hi..hi kvinnelist er gull verdt:)

Ønsker deg en strålende helg min venn. Nå skal jeg bare få kjørt ungene på skolen, så skal jeg på Maxbo og kjøpe maling.

Heidi og Cathrine sa...

Gratulerer sååå mye med gårsdagen. Hørtes ut som du hadde en flott dag i går og så mye lekkert du fikk da. Heldiggris:O)

ha en super helg !!

:-)

Solveig sa...

Hei igjen:)
Hehe, er det så spesiellt å få en bursdags hilsen fra en trønder?!
Vet vi har rykte på oss som noen raringer da:P
Håper du får ei fin helg!

*Hege*-mine små skatter sa...

Ååå ja... Jeg får aldri nok av Greengate;) De har så utrolig mye fint!! Klarte aldri å bestemme meg for hvilket mønster jeg ville ha,så je har litt av hvert av koppene,pluss litt av det røde prikkete-det ender nok opp som juleservise,så endte jeg på de nye fargene... Jeg er knallfornøyd med det!!!

Ønsker deg en herlig dag!!

Liv Elin sa...

Gatulerer så mye med overstått bursdag !:)
For noen herlige bursdahspresanger du fikk da - ikke minst de fra mannen din og barna ! Sånt varmer ekstra!:)
Ha en god helg - blir kjekt å treffes på bloggtreff , om ikke lenge ! :)
Liv Elin

Anna Lisa sa...

Min kjære venn!!! Gratulerer med dagen som var i går!!!
Dumt det gikk meg forbi, men eg har dessverre sjelden tid til å besøke andre blogger for tida. Prøva så godt eg kan :)

Fine gåver du har fått!! Og deilige tøffler :)
Ønska deg og dine ei koselig helg.
Klem

Vibeke sa...

Kjære Miamor :o)

Håper du likte bursdagskortet og at det var ok at jeg sendte deg det på mail.Siden den lå på profilen din så dristet jeg meg til å bruke den.....
Fikk ungene tak i noe av musikken til deg?
Har vært lite blogging på meg de siste dagene for influensaen har kommet på "besøk" men i dag er jeg litt bedre og da er selvfølgelig det første jeg gjør å blogge :o)
Hadde bare lyst til å ønske deg en fin helg!

Klem fra Vibeke

Tove sa...

Sjølv om eg log godt då du hadde gitt nytt namn til Liadalsnipa, så har du heilt rett i at siste biletet i innlegget mitt IKKJE er sunnmørsnatur! Dette er frå USA ein stad!

Kos deg med helga di!

Solveig sa...

Hehe,ja det har ikke jeg fått med meg. Trønder utenfor Bergen! Jeg er fra Bergen da:P Men flyttet derfra da jeg var liten.

God helg:)

GundaM sa...

Gratulerer emd vel åverstått!

Så gode de tøflene må være du, kosesko;0)

Ønsker deg og dine ei riktig god helg Marit!

Klem

Unknown sa...

Heisann!!
Ligg noko å ventar på deg inne hos meg, og med det så ynskjer eg deg ei strålande helg og satsar på at vi får treffast "live" neste vek
:0) Klem

Tante Mimmi sa...

å, nei! Ein dag for seint ute!!!
Men GRATULERA MED VEL OVERSTÅTT DAG! Tralllala!! Heppy lulu tu ju som vetlo syng her i huset!
Ser ut som du fekk ein god start på dagen og resten vart sikkert likesåååå!

Tante Mimmi sa...

Men du har du bursdag, so held det ikkje med ein kommentar!???

Tante Mimmi sa...

Enig???
(å, nei...no vart det ein himla lååång ordbekrefting her nede...)

Tante Mimmi sa...

hipp-hipp-hurra! klem frå meg!

moa sa...

ser ut som du hadde en strålende bursdagsfeiring med fin familie,fine gaver, og fin solsikke..
ha en magisk helg,klem moa.

aase sa...

Gratulerer med dagen!! Fantastisk å våkne til slike overraskelser da!! Håper dagen har vært like bra som morgen!!

Ønsker deg også ei fantastisk helg!!

Her blir kanskje stua ferdigmalt i helgen, og gjett om jeg gleder meg!!!

Muskatt og kardemomme-Kjersti sa...

Hei kjære deg,lagde en lang kommentar til deg i går,og var så fornøyd.Men når den skulle sendes,var det bare helt umulig å få den avgårde.
Prøver igjen...
Og vil nå få gratulere deg med overstått bursdag!
Skjønner av innlegget ditt at du har kost deg,så bra :0)
Fortalte deg at jeg var på tur ut her om dagen,og vi hadde en fantastisk deilig høsttur,tvillingene og jeg!
Kommer snart masse hærlige høststemningsbilder hos meg fra turen vår.Ser du også koste deg ute med høstfargene.
Nyt helga videre!
Go klem til deg :0)

♥bagatellar♥ sa...

Gratulerer med vel overstått dag, sånne flotte gaver du har fått:-) God helg.