lørdag 4. oktober 2008

MIKA...

 

vennskap, kreativitet, drømmer, god mat, den gode samtalen...basalbehov spør du meg... disse behoven blir innfridd når jeg er sammen med to flotte kreative damer..I og KA...sammen blir vi MIKA...som har små... og av og til STOOORE DRØMMER...

DSCN0078

denne koslige lille knappen ble laget i gårkveld..i tillegg til klipping av jakkestoff og fòr..

nå venter husrydding, og deilig vær ute...skvette litt grønnsåpe i hjørnene kanskje??....så kan vi heller nyyyte  været.....

 

15 kommentarer:

h.espe sa...

Så fint med venninner som fremmer krativiteten, og ikke minst godt med venninner å dele den gode samtalen med... Den søte knappen var et flott resultat av den kreative samlingen MIKA :o)

Ja, jeg støtter deg 100%, litt grønnsåpe i krokene, og heller nyte dagen og livet....

Ha en flott helg!

Klemmer fra Hildegunn

moa sa...

kreative, gode venninner er noe av det beste som finnes :0)
..for en bedårende knapp- sukk!!
..og jakkeprojektet er i gang,dette blir spennende...
nyt dagen du - med god samvittighet:0)
klemklem Moa

Tone sa...

Å, er det ikkje deilig å "pusle" med slike små ting?

Vibeke sa...

Så vakker knapp-nydelig!
Kreative og nære venninner er en av livets største velsignelser :o)

Skru av korken på grønnsåpa og la den stå og dunste-nyyyyyt heller dagen du...

Ønsker deg en strålende dag!
Klem

Magdalena sa...

så koselig...
skal på noe lignende på torsdag,- har en hormonsykdon, "kreative kronikere" heter gruppen... men vi fungerer som friske med rett medisinering...
og du jeg har vært i hagen siden kl 9 og til nå, kjøpte høner (igjen) igår, sånne med "parykk og mamelukk..."' klem~~~ og fiiin lørdag¨

h.espe sa...

Mmmmm, vafler hørtes forlokkende ut!! Slenger meg på første expressbuss og kommer over fjellet :o)

Klem fra meg :o)

Vibeke sa...

Vafler og godt selskap hørtes ikke dumt ut, vent på meg da!!!!

KOS DERE :O)

PS:Håper vi kan treffes en gang, hadde vært stor stas altså :o)

Ramme Alvor sa...

Mika, heiter nevøen min :) Men lika din MIKA også. God venner, som skapar kreativitet og kjensla av tid som gjekk vel med er uvurderleg. Det er ein skatt (mange har ikkje slikt)

Husvasjen går da treigt med i dag sidan eg fann ut at hjorten hadde ete den finaste clematisen min, den med 30 knoppar på veg i blomst. Sann mine ord. Klarar eg å treffe på den i nattas mulm og mørker, sler eg den i hjel med ei steikepanna...so sint er eg. (lurar på om den var litt i overkant...eg er jo eigentleg ikkje valdeleg av meg..)

Ja, god helg til deg i finaveret.

R.A.

Petunia sa...

En stor skål med grønnsepe under sofaen eller et annet møbel, skal gjøre susen. Det er hvis gjort forsøk på det. Bare det lukter rent, så kan det være så skittent og rotete det bare vil. Når folk er blitt spurt i ettertid, så husket de bare hvor godt det luktet.
Kanskje derfor det er så mange som nettopp har bakt når de skal ha visning på hus/leilighet.
En fin lørdagskveld til deg. Regnet har kommet her, men dere har det kanskje bedre ute mot havet....

Anne sa...

Venner er en nødvendighet, og med gode venner er man RIK :-)

Ser og vet nå du har hatt en deilig og god feiring, men enn jeg da !! som var så sikker på at det var den 3.??? den første tanken den redag morgen var.. send sms...

Ja ja... var nå så godt ment ialle fall :-)

Ha en superduper lørdag kveld.

GundaM sa...

Jøsses så fin en knapp, trodde først det var en pute ejg da ;0)

Skvett grønnsåpe og nyt været og de erundt deg du !!!

Klem

liven sa...

kjekt med venninnetreff!! få utløp for litt kreativitet:o)

nydelig knapp!!

ha en fin lørdagskveld:o)

moa sa...

klart jeg kommer til deg på kaffe & vaffelHJERTE...
..det hadde vært noe det,ja!
klemmer fra Moa

Anne sa...

En belønning skal du få ja kjære venn. Når vi treffes igjen skal du få en "tysker" av meg..., så nå kan du være litt nyskjærri no :-)))

Vet hva du liker jeg vet du, som har snoket i ditt hjem...

Tante Mimmi sa...

Hærlegt! Set meg her og ventar eg då...på jakken din! Gledar meg til å sjå!
Det bles vel godt hos dåke og, eg hadde jo ikkje før skreve nokre velvalgte ord om hausten før alt bleste overende og slusene opna seg! Godt innevær!!!;)