lørdag 4. oktober 2008

Wannabe tøff dame...

På tide med en aldri så liten frisørtime og trimming av parykken..tenkte jeg mandag i uka som har gått. Vel har jeg 29 års!!!! dag også, og hva passer vel bedre enn en aldri så liten "bli-ny"seanse.. Etter mange traumer hos frisøren, klippet jeg meg selv i maaange år!!  Kan jeg klippe hele resten av familien kan jeg vel klare å trimme egen parykk- var tanken!!  Aldri noen som sa noe på frisyren, men fikk aldri modelljobbene jeg søkte på..he.he....

Troppet opp hos frisøren , denne gangen medbrakt bilde av en tøff dame..som jeg gjerne vil se ut som!!

jodie foster

Etter prisen å dømme, skulle en tro jeg hadde kjøpt revolveren også, men ettersom frisører så vidt meg bekjent ikke har salgsløyve på våpen av denne kaliberen..kun saks og mindre farlige saker....og jeg heller ikke hittil har vært i situasjoner med bruk for andre våpen enn tårer og kvinnelist, var det vel selve frisyren som kostet den nette sum av "¤(=?/kr!! ja..det koster å være kar, eller tøff dame....Men regner ut at jeg har spart ¤%&/(/()¤¤ kr i løpet av de årene jag har klippet familien på 6 inkludert meg sjøl, så  I AM WORTH IT...

Syns denne nettsida også kunne passe damer i vår alder på vei til jobb eller utdanning....

12 kommentarer:

Tove sa...

....men fekk du denne frisyra???? Ventar i spenning på resultatet!
Helsing ei som ikkje har klipt seg på maaaange månadar, men som absolutt treng det! I dag hevda eg faktisk at håret mitt er så langt og tungt at eg får haudeverk av det....

Nunne sa...

Samme her!
Klipt familien min i årevis, og hatt god samvittighet. Kjære tid, en klipp for en gutt koster jo en formue... men nå er det slutt, gutta vil til frisør. Men min kjære setter pris på MIN klipp enno, heldigvis.

Jatakk, jeg kommer gjerne på middag!! Selv om jeg nettopp kommer inn heime, fra noen venner. Har vært og spist taco, Ole og jeg (Karlot har jobbehelg) og så var vi på frikirka og hadde turnering i airhockey. Sammen med et annet par... Kjempeartig!
Så i grunn har jeg ikke planlagt middagen i mårra. Nå skal jeg lage kvelds. Venter fire ungdomme rfra UiO som er i kirka her og har nattkafe. De skal sove her i natt!
Har redd senger og laga alt klart tidligere i dag...
Nå kommer de, du får ha god natt, Miamor. Hilsen fra Glomfjord.

Mitt hvite hus sa...

Hehe jeg klippet mine gutter den gangen det var mote å barebere de.. men etter det måtte de nok gå til en ekte frisør gitt:O=)
Men fikk du frisyen på bilde??? Veldig spendt nå=)

Klem=)

Fjordheim sa...

Jeg har også klipt både meg selv og ungene i flere år. Nå er det bare mannen som klippes av meg. Selv går jeg tilfrisør en eller to ganger i året. Huff, ser nok ut deretter også.
Spent på om du ble som du ville.
Du er jo egentlig ganske så lys på bilde så det var nok en stor forandring i tilfelle.
Ha en riktig flott dag :)

Vibeke sa...

Er spent jeg også på om du fikk den fisyren, jeg vil så innmari gjerne se!!!!!!
Har tenkt det så mange ganger men glemt å skrive det hver gang jeg har vært inn hos deg:du ser jo like nydelig ut utenpå som du er inni du :o)Nydelig sjel i et vakkert ytre!

SÅ KOSELIG at du likte hjertene mine :o)Var på keramikkurs hos skulptøren Elisabeth Helvin (elisabethhelvin.no)for 1 1/2 år siden i Oslo.Hadde akkurat mistet faren min brått og uventet og siden jeg arbeidet hos han også så mistet jeg jobben min samtidig-dette var en tøff periode og jeg trengte å gjøre noe kreativt for å skape noen "pauser" i sorgprosessen.Fantastisk kurs hos en nydelig dame-Elisabeth er et så utrolig kreativt og vakkert menneske.Ta deg en tur inn på nettsiden hennes, nydelig!!!

Ønsker deg en strålende søndag!
Her hos oss skinner solen i dag :o)

Klem fra Vibeke

FO - 2 sa...

Det ser ut til at vi er flere som besøker frisøren (litt for) sjelden.... ;)
Flere klipper husenes herrer også.
Husbonden her er fornøyd, når han tenker over hva han spart inn på klippemaskinen sin. ;)
Men, klippe meg selv... Nei, det tørr jeg ikke..... ;)
Håper du er fornøyd med den nye sveisen din da! :)

Skal vi plukke noen nøtter til uken?
Håper på noenlunde vær da.
Er det en dag som passer for deg?
Jeg kan ta med kaffe, også koser vi oss i den gamle hagen litt. :)
Nå er det skikkelig høst ute.
Det sludda her tidlig i dag og Liatårnet er dekket av ett hvitt teppe, ser jeg fra vinduet her.
Må ut og rydde inn litt dilldall i dag, uansett vær.
Før det blir knust osv......! ;)

Fin søndag til DEG! :)))

by Siv sa...

Huff ja det er SVINDYRT å gå til frisør... Nå med to små blir det sjeldnere og sjeldnere, snufs!
Skulle gjerne hatt ei venninnne som var frisør, men gjerne også rørlegger, elektriker, tømrer, make-up artist, bryllupsplanlegger osv i vennegjengen... :)
Ha en fantastisk flott søndag
*Siv*

GundaM sa...

Jøsses, men ble du fornøyd eller...? Den frisyren var jo kul da men syns no du var flot på håret før og jeg da;)

Kos dere i søndagen!

Som mine dager er sa...

Kommer det nytt bilde av deg på bloggen nå? Den koselige damen i sofakroken blir erstattet av en Miamor med rått blikk og panneluggen nedi øyan? Hadde vært kult å se deg etter den frisørtimen for å bedømme om &%0#£% var riktig pris.

Jeg for min del tror du ble kjempefin, og at frisyren kledde deg (alt kler den smukke vettu). Det er dyrt å gå til frisøren og at man av og til må gripe til saksa selv hvis det kniper på kontoen har jeg stor forståelse for.

Ha en flott søndag, kjære. Gleder meg til å se deg igjen. Snart?

Klem fra Marit

Bo med Lena sa...

Kul sveis!! Ble du fornøyd..?? Jeg hater å gå til frisøren... har så altfor mange dårlige episoder bak meg... Vi vil se bilde! :)

Og ja, det er noe i det med at jo travlere man er jo mer får man gjort. Iallefall her i huset!

Også er har jeg jo drømt.. og bearbeidet dette leeenge. Dessuten er det jo så gøy å se hvordan det blir. Det er drivkraften min. Når det gjelder tøybretting derimot.... = ikke motivert!!

Også har jeg sånne fine bilder inne i hodet mitt på hvordan det kommer til å bli med alle de nye tingene jeg får inn i butikken min... Blir det noe igjen til kundene tro..?

Ønsker deg en flott søndag. Her har hviledagen ikke blitt holdt hellig idag... men sånn er det noen ganger:)

Unknown sa...

Sluttar meg til resten av gjengen her, og er svært spent på resultatet!!!
Fin søndagskveld til deg..
Klem

Drømmen om en eplehage sa...

For en kul frisyre. Jeg takler ikke lugg jeg da... Holder en dag så er det på med klemme. Men ble fristet igjen nå da. Hi, hi!

Gratulerer så mye med overstått. Det har gått tregt med tilbakemeldingene mine, men bedre sent enn aldri, eller hva?
Ser ut til at du hadde en topp dag hvertfall.

Håper du har hatt ei fin helg med masse kos og kjærlighet!
Klem