søndag 5. oktober 2008

Okai, Okai...

 

Siden så mange lurte på om jeg var fornøyd etter møte med saksa, og om jeg i det hele tatt ligna på tøffe Jody Foster på plakaten, har jeg i løpet av dagen gått til filmen...

Filmen kan leies på min mailadresse som dere finner her på bloggen..kun få, eksklusive eksemplar fins, da det var så mange som ble revet bort med en gang den var ferdig redigert i dag...

Miamor

Så dere skjønner jeg er sliten etter alt styret i dag med sminking og alle stuntscenene som jeg måtte ta selv...godt jeg trener litt innimellom.....

Hviler nå på laubærene og koser meg med nøtter og deilig te....

 

19 kommentarer:

Som mine dager er sa...

Sitter her og skogg-ler. Av kreativiteten din. Så kult med alle omskrivningene på videokoveret. Og du ser jo helt rå ut! Med snerten ny sveis og skikkelig trøkk i blikket. Mia - du er vidunderlig. Jodie Foster go home!

Glad i deg med ny sveis og jeg!

Klem.

Unknown sa...

For ein kreativitet, du er berre heilt rå Miamor;9)
Sveisen vart kjempefin og Hollywood bør vekeleg notere sitt store tap!!!
Takk for koselig kommentar inne hos meg...Ja eg har fått med meg at det er avlyst og ny dato var 13 november!?!
Ynskjer deg ei flott veke, klem

moa sa...

hejsan,svejsan..
hahahahaha....du får liksom sagt(..og gjort det du..)
din kreativitet har jo ingen ende..hihihi - nå fikk du meg i skikkelig fnisehumør,så deilig, takk for det..!
Men fra spøk til alvor - du ble jo MYE råere enn jodie da :0)
klemklem :0)

Fjordheim sa...

Godt jeg fikk lagt inn en kommentar så pass tidlig så blir det vel en film på meg He-He.
Bildet ser nå bra ut, så da er vel ikke filmen så værst heller.
Slapp av og hvil på dine laubær du. Det er deg vel fortjent.
Ha en god natt :)

Anne sa...

Jøss!!!

Me like a lot!!!

Stilig!!!

Og du turte det vi andre ikke tør!!!

Tøff du ja!!!

Håper for all del ikke du, som Jodie Foster, har et Hannibal i kjelleren :-)))

Tove sa...

Er dette liksom ei slik "finn fem feil"-konkurranse, eller? Du har forsyne meg trykt same plakaten som i går!!! Einaste forskjellen eg ser er at Jodie har lagt skillen motsett veg! Og det vert jo berre ein feil! Kvar er dei fire andre???? Jodie er akkurat like vakker og smekker som på fyrste plakaten du viste, ho ser kanskje endåtil litt yngre ut! Nei, eg lyt gå undrande inn i natta... Kanskje løyser mysteriet seg medan undermedvitet jobbar på spreng i natt....

Hi, hi, eg var bra hyggeleg med deg no, hæ!???!?? Likte sveisen din eg! Fresh, som dei seier på Austlandet! På ekte sunnmørsk heiter det fjong!

Ha ei god veke! I morgon skal eg og ungane sove lenge, vi har alle fri!

Min Verden sa...

Gratulerer med dagen på etterskudd og gratulerer med svært stilig og kledelig frisyre! Veldig bra Marit. Ha det fint i Køben... Det er topp synes jeg! God uke. Hanne

Ramme Alvor sa...

Kjempetøff dame, kul frisyre :) Eg skjønar berre ikkje kvifor du ikkje fekk dei modelloppdraga før i tida, der gjekk verda på eit stort tap!

Eg må få sei at eg beundrar granselaust ei som klypper seg sjølv. Det er vel på linje med stunta du gjer i filmen din :)

Alltid kjekt å lese blogginnlegga dine!

Ynskjer deg ei framifrå veke!

R.A.

FO - 2 sa...

Meget kledelig sveis.
Stilig dame! ;)))

Petunia sa...

Jeg bestiller et signert eksemplar...

Mitt hvite hus sa...

Kjempestilig .... hihihihi.. hahaha.. Du er kreativ du. Du kledde frisyren din må jeg si:O=)

Ha en strålende fin uke0)
Klem Kerstin

☆Therese sa...

Stiiiiliiiig!! Og grattis med de 29 år...

Aninekanine sa...

Heisann heisann,
Synes du ble riktig snerten jeg :)
Ellers så er stemmer det at alle som driver Elvheim (tidligere Skjolden vandreheim) har bakgrunn fra navigatørene. Men vi er 4 familier som driver stedet som en privat stiftelse. Artig sted å stoppe opp på veien til Trondheim engang :) Huset er åpnet hele sommeren og iallefall hele juli:)
Klems fra meg

AnneGrethe7 sa...

Grattis med ny sveis...deilig å kunne fornye seg...vi treng det.
Og sveisen va stilig .
ønskjer deg ei fantstisk veke:)

Tone sa...

hahaha...snakk om rå dame!!
Synd eg ikkje fekk tak i filmen,men neste SKAL eg ha!

Vibeke sa...

Rålekker var du på den plakaten!!!Kan man bestille en slik med autograf på eller?

Klem :o)

Vibeke sa...

Jeg får skylde på at formen er dårlig: skulle jo egentlig inn her for å takke for kjempekoselige "god-bedrings" hilsner fra deg (som jeg setter stor pris på) men jeg møtte ei skikkelig "rype" på veien inn så jeg glemte bort hele greia :o)

Astrid sa...

Hehehe! Tøff dame på eit tøft videocover:)
Kledeleg sveis du har fått deg!
Eg skulle klippe meg til sommaren, det vart det ingenting av så no er det på høg tid å gjere noko med det. Eg klipte meg sjølv i 4-5 år, no nøyer eg meg med å vere frisør til resten av familien. Så kan eg med god samvittigheit klippe meg med frisør sjølv:)
Eg har ei utmerking på bloggen min til deg, og med den ynskjer eg deg ei god veke!

Anonym sa...

I don't understand your language, but the cover is in my language - Romanian :))