mandag 6. oktober 2008

Drømmer...

 

..er så viktige !! De gir oss gleder, motivasjon og lengsel!!  Dette innlegget blir om en helt materialistisk drøm...men som likevel er en drøm!! Liker helst å virke litt "dyp" når det gjelder drømmer, å ikke fremstå som materialist, (SMIL), men det betyr så mye for meg å ha vakre ting rundt meg...

Var på besøk i butikke A C Home på Askøy i dag....oi.oi  dreams.... ta en titt..

lampe skjerm i silke fra TineK pute TineK

Nydlige disse lampeskjermene i silke, forelska meg i en brun en jeg da.... og brun velour-pute fra TineK...sukk..

 

palass sofa living

..oppi denne lekre sofaen fra LIVING...Palass er navnet..i mørk brun

Kan vel passe i vårt lille Palass ..

Må vel ha noen oppkvikkende selvlaga puter oppi her da..,men det skal det nok bli ei råd med..

Imens stopper jeg litt på den røde sofaen og syns det er forgæli å kjøpe nytt...mens jeg lar drømmene svirre siden om side med fornuft inni hiodet...

Hilsen tante BRUN

15 kommentarer:

Som mine dager er sa...

La drømmene snurre, kjære venn. De skal det! Av og til sier fornuften nei og andre ganger går fornuft og drømmer hånd i hånd. Man får til så mye bare man bestemmer seg for det. Det handler vel om å prioritere ...

Jeg håper du får drømmene dine oppfylt. Det unner jeg deg.

Petunia sa...

Drømmer må man ha!! Det er en viktig drivkraft, men man må ikke la drømmer bli en besettelse. Da er du plutselig midt i et mareritt.

Dette var en butikk som definitivt bør avlegges et besøk og starte drømmevirksomheten her i huset også;)

www.hjertelig.blogg.no sa...

Ja, ikke sant - man må drømme og fantasere litt! Jeg har akkurt kjøpt en av de hvite lampeskjermene på bildet ditt og jeg kan love deg at den er verdt å drømme om:)

Og sofaen - den skal jeg lete opp, for den ser kjempe lekker ut. Mulig den dukker opp i mine drømmer i framtiden;)

Frk. Hjertelig

moa sa...

hei tante brun:0)
...bare drøm du - det gjør så godt!! Enig med deg at Tine K har mye fint,ja....
..så bare dream on..
klem fra tante fiolett :0)

Mitt hvite hus sa...

Ingen kan ta fra deg drømmeneO=) Det er koselig å drømme av og til , noen ganger går de i oppfyllelse andre ganger ikke . Noen kan man styre dit man vil nadre ikke. Håper drømmene dine går i oppfyllelse =)
Klem Kerstin

Ann Helen sa...

Drømmer er viktig å ha, tror vi blir lykkeligere med dem enn om alle hadde blitt oppfylt med en gang! Sofaen var helt nydelig, sånn kunne jeg tenke meg også. Blir også litt tante Brun om høsten:)(men pink og brun kan jo være fint sammen:)
God kveld til deg:)

Anne sa...

Drømmer er veldig viktige, og da teker ikke jeg først og fremst på materielle ting slik som du viser oss i dag, men klart var dette flott Miamor!!

Talen til jeg holdte til sønnens konfirmasjon handlet om akkurat, ja drømmer. uten drømmer er mennesker fattige, og en mister noe veldig vesentlig. nå skulle jeg egentlig hatt deg i sofakroken her, for dette kunne vi diskutert både i det vide og det bedre :-))

Varm klem til deg i hølstregnet.

FO - 2 sa...

La drømmene svirre du. :)
Herlig det.
De kan gi en noe å strekke seg etter.

h.espe sa...

Denne har du taklet helt riktig!!! Det er nemlig LOV å drømme, og det gjør veldig GODT å drømme. Men så er det fint at fornuften av og til henter oss inn igjen, og vi tar vare på det vi har istedenfor (hi, hi - ialfall for en stund..).

Ha en flott, og fortsatt drømmende kveld!

Klem fra Hildegunn :o)

mali-mo sa...

Deilig å drømme litt iblant, så kan man heller spare litt og realisere noen innimellom ;) Det er iallfall min oppskrift ;)


Tøff på håret da!

Ønsker deg en kjempefin uke ;)

Min Verden sa...

Det er herlige saker og materielle ting kan noen ganger virke overfladisk og overflodisk - men, materielle ting kan også være ro i sjelen, orden og gi livet et puff i retning av å ha det bra. Alle mennesker streber etter å ha det bra. Vi har det så godt at vi dør av det også - men en ny sofa kan rette opp mye ubalalanse ;) Det beste er at jeg mener det - haha! Klem Hanne

Tante Mimmi sa...

Syns du er skikkeleg djup eg altså!!!;)
Og det beste på denne jord, det er draumar! ....kan avogtil bli litt satt ut av røynda!

krinkelkroken sa...

Drømmer må man ha, både av ene og andre sorten;)

Sofaen var nudelig!!!!Den butikken har ikke jeg tutlet meg ut i enda, men kommer nok;)
Vi tytes på lørdag:)

MeyBiMe sa...

God kveld Tante Brun :-)
Ja enig med duuu!!!
Drømmer er kjempe viktig!!!!
Jeg er en stoooor drømmer :-)
Ha en fin uke videre :-)

Gamlå sa...

Støtter deg i drømmene dine der jeg!!

hilsen Gamlå