onsdag 8. oktober 2008

Arven etter Noa..

 

Det regner her ja, men det har heldigvis ikke regnet i 40 dager og 40 netter, så det er ikke gamle Noa jeg snakker om... Det er NOA NOA ..butikken som har så MASSE FLOTTE KLÆR, men der jeg ALDRI finner noe som passer MEG.. 

Var hos skjønne S i gårkveld, som er ei flott og kreativ dame..på ALLE måter!! Hun er oppfinnsom og har mange kontakter...Så jeg fikk med meg hjem denne stilige tekstilplakaten som har vært i utstillingen hos NOA NOA....

DSCN0168

Woops...glemte visst å snu bildet før signaturen kom på.... Her henger den over stuegardinene, men tenkte kanskje den kunne henge i trappenedgangen...må vel ha litt "space" rundt seg disse blide skuffene..

DSCN0167

For du ser vel at de SMILER til akkurat DEG og ønsker deg en STRÅLENDE dag...

8 kommentarer:

Klaffen sa...

Hei, For en flott blogg a gitt! Og denne skuffe rekka var kul! Hva skjer på Sotra da? Bortsett fra at min mann er der på HAVFISKE innimellom så har jeg nullkjennskap til stedet ved havgapet! men bloggen din, den vil jeg mer enn gjren komme tilbake til:-) Nydelige bilder og masse inspirasjon

My home is my Castle sa...

Stilig bilde :)

Ha en fin dag
Klem,Kari

Guttemamma sa...

Hei!
Jeg ELSKER noa noa klær, de har utrolig mye lekkert! Den plakaten var flott-din heldiggris! Om du ikke finner noe som passer der, har de jo mye lekkert tilbehør som sjal og smykker. Da kan du allikevel få stilen...Jeg er fersk i dette gamet og har akkurat oppdaget bloggen din, gleder meg til å følge med!HIlsen Anette

Som mine dager er sa...

Tøft tekstilbilde. Som smiler og smiler fra øverst til nederst. Akkurat som deg!

En strålende dag ønskes deg også.

Muskatt og kardemomme-Kjersti sa...

Go formiddag til deg :0)
Og takk for besøket og fine ord!
Gøy med smilende skuffer ;0)
Det armbåndet i brunt likte jeg veldig godt!!
Har du laget flere?Hadde i så fall vært gøy å se :0)
Go klem til deg

Steinbokkjen ;o) sa...

Ha ein vidonderle dag!
- hos meg ligg da award og nokre ord t deg ;o)
ENJOY

*Hege*-mine små skatter sa...

Så stilig det bilde var da:)
Ønsker deg en riktig god dag videre!!

moa sa...

hei & hå!
så flott tekstilplakat - å,ja jeg ser den smiler(jeg smiler tilbake)
NOA NOA = en av mine favorittmerker,de har så mye vakkert..der finner jeg ALLTID noe jeg har lyst på,sukk!!
klem fra MOA MOA (hihihi)