tirsdag 7. oktober 2008

Tante Brun slår til igjen...


Har en forkjærlighet for fløyelsbånd i den "skitne" fargeskalaen. Drømmer i BRUN fløyel for tida...og har laget noen armbånd av knappebånd og fløyelsbånd...her i brunt selvfølgelig!!  Legg merke til at jeg ikke viser fra baksida...da mine "skjulte" sting, ikke er så skjulte!!

DSCN0160

..prøver ut kameraet mitt for tida...tar litt tid å bli kjent med en ny "venn"

DSCN0146

..litt mere oversiktelig..og på den vakre gamle stolen som jeg har arva fra bestemor-gården i Trøndelag...grønn fløyel her da...HØSTFARGER inne..

18 kommentarer:

moa sa...

kjære produktive tante brun!
det var jo bare nyyydelig..

Tulip sa...

Flink du er!!
Den var søt, og det beste av alt; det er ingen som har maken!:)

Fjordheim sa...

Brunt er jo fint, spesielt nå om høsten. Så flink du er som lager, syr? armbånd. Ser veldig fint ut. Vis gjerne mer av det.
Ha en flott kveld :)

Fjordheim sa...

Ja nå ser en virkelig hvor flott det er. Kjempefint var det.
Takk for titten!
Og takk for koselige ord.
Ha en fortsatt god kveld :)

Vibeke sa...

Nyyyyyyydelig!

Formen er stigende :o)
Klem

Anne sa...

Aldri sett maken jeg!! :-) dette må du ta patent på...

Elisabeth sa...

Utrolig lekkert!!

GundaM sa...

Delikat og vakkert Marit!

Selger du eller...?

Klem

Bo med Lena sa...

Har en utfordring til deg på siden min (ta den hvis du vil:).

Og du, gjett hva som står på mitt nymalte skrivebord..? Hvit lampe med lampeskjerm i brunbeige silkevelour med perlemorpynt fra Tine K. Og jeg har tatt inn DE flotte putene fra Tine K i silkevelour i samme beigebrune farge. Håper å åpne neste torsdag...kryss fingrene!

Bo med Lena sa...

Først nå så jeg den utrolig flotte filmen du leier ut..he he. Så utrolig fin du ble!! Og for en herlig måte å vise det på:))

Jeg som er livredd frisører ble faktisk inspirert! Du ble så fin!!

Ramme Alvor sa...

Flott armbånd! Fløyel er stil og luxus :)

Ligger en award og venter på deg på bloggen min.

Som mine dager er sa...

Kjempefint bånd. Hvem bryr seg om baksiden så lenge fronten (som tross alt skal synes) er så flott som den er?!

Og du: er det ikke gøy å bli kjent med en ny venn?! Og finne ut av hvor følsom den er, hvilke knapper du må trykke på for å få det beste ut av den?! Lykke til videre i "bli-bedre-kjent" prosessen.

Hilsen elvira-von-klunkerhofen
also known as Marit ;-)

FO - 2 sa...

Virkelig søtt er det, i fine farger ja. :)
Kreativ klem fra meg.

Mitt hvite hus sa...

Brunt er fint det. og armbåndet ditt bel kjempefintO=)
ha en fin kveld0)

Som mine dager er sa...

UUuuuææææ ... sannelig sier jeg deg: den indiske skikken må være noe av det aller siste jeg prøver ut, og da skal jeg være temmelig desperat. Ugh, det fristet ikke. Men takk for all info og omtanken du alltid har for andre.

Stor klem. Ha en flott dag.

Nunne sa...

Tusen takk, Miamor!
Du varma hjertet mitt no!
Har ikke tid å sette meg ned å les eher inne hos deg, jeg er på tur på besøk til min gamle mor. Noen timer skal jeg tilbringe sammen med henne og strikketøyet hennes.
Men det er snt du sier, prøver å formidle det samme videre....tid og fang... god klem og Gud velsigne deg!..

Klaffen sa...

Å så søtt! Du er nå kreativ da :-)

Gamlå sa...

Dette her var da et nydelig armbånd.Likte det veldig godt!! Ser at du er kreativ og veldig flink.
Gamlå