torsdag 9. oktober 2008

Hjelp....

 

DSCN0252

..har vært hos denne supertrivelige dama på besøk i dag.. og fått masse flotte urter som jeg har planta i hagen min...plukka en hel bærepose med hestekastanjenøtter og dekorativt skall, fått blomkarsefrø, drukket deilig kaffe og spist enda deiligere yoghurtnøtter, tatt tønnevis av bilder...stylet i vei der ute i de vakre havgapet...MEN HJELP.....ALLE makrobildene jeg tok ble uklare....Kameraet vil ikke samarbeide helt ennå...sukk.....

..eneste trøsten er dette sjarmerende  lille huset med sjel...

14 kommentarer:

h.espe sa...

Æsj da, så kjedelig!! Men, husk at trening gjør mester :o) Herlig bilde av det lille huset iallfall!

Fin kveld til deg!!

Klemmer:o)

FO - 2 sa...

Takk for trivelig besøk i dag! :)))
Veldig koselig.
Så bra at du har fått urtene i jorda allerede.
Du er sannelig effektiv ja.
Håper og vet at plantene vil glede deg i mange år fremover.
Hvis ikke, så spar vi opp noen nye avleggere til våren igjen. ;)
Kos deg med dandering og dekorering av kastanjenøtter osv.
Og jeg har ett godt forslag til lektyre på sengen i kveld. Bruksanvisning til fotoapparatet. Hehe.
Kos deg! ;)

God klem til deg.

mali-mo sa...

Så dumt da. Hadde sikkert gledet deg som bare det til å se bildene..men neste gang går det nok bedre! Søtt lite utedobodhus iallfall!

Fjordheim sa...

Så koselig dag du har hatt da.
Men det var kjedelig at bildene ikke ble bra. Bilde av skuret var i hvertfall flott.
Går ut fra at du kommer til å vise oss flere fine ting du lager av alt det du fikk med deg i dag.
Ha ei riktig god helg :)

Petunia sa...

Veldig koselig hus det der...
Leier de det ut???
Eldstemann er på utkikk etter bopel.
Ett rom og gatekjøkken:)
Passer sikkert til økonomien hans det der...

Guttemamma sa...

Det nydelige huset stter meg rett tilbake til sommeren! Og jeg som egentlig var halveis inn i julen..:-)

Mitt hvite hus sa...

Uff så kjedelig. Alle de bildene du har tatt og gledet deg til se!
Det huset var jo sjarmerende. Så heldig som har fått plukket så masse kastanjenøtter. Har vært rundt å kikket etter de, fant bae 4 stk jeg da=)
Ha en fin kveld0)
Klem

mali-mo sa...

Takk skal du ha....og vet du , jeg er HELT enig ;) Sånn helt objektivt sett altså ;)

Jepp, vi sees lørdag!!!!

Anna Lisa sa...

Så koselig på venninnebeøsk:) Eg har også vore og besøkt ei venninne:) KOm innom bloggen min og sjå:)
Ønska ei god helg til deg min venn!!!
Klem

Ramme Alvor sa...

Kombinasjonen HJELP! og biletet av den vaklevorne utedoen, fekk den sensasjonsugne sjela til å setje seg klar framfor skjermen, budd på det verste....

hehe...Jau, da e gale når fotoapparatet tullar seg til. Mitt kjære kamera har lagt ut på si siste reis, det eg har no funkar ikkje for meg. Eg saknar å ha eit kamera...eit par ekstra auge med særs god hukommelse :)Håpar ditt vaknar til liv att.

Ellers var det kjekt med alt det gode du fekk med deg heim :)

Britt

moa sa...

God morgen Miamor!
..rakk en rask tur innom deg, før jeg haster avgårde til jobb!
..så synd med bildene på ditt nye kamera - ikke greit med all den nye teknologien:0)
..men det var jo et bedårende lite hus, iallefall.
Heldig du, som skal på bloggtreff, det blir sikkert kjempehyggelig.Men du kjenner vel fler fra før..?
Ha en superduper på jobb - vi prekas:0)klem Moa

Vibeke sa...

God morgen vennen :o)

Hadde med meg Skoda Octavia stasjonsvogn hjem i går så nå er det den som skal prøvekjøres.Utifra det lille jeg kjørte med den i går så var det en "kjedelig" opplevelse i forhold til Superben.Bilselgeren sa at det ble jo som å hoppe etter Virkola det å prøve Octavia etter Superb...Ble nok litt feil rekkefølge!
Kan tenke meg at du gleder deg til i morgen, sikkert litt spent også (det hadde iallefall jeg vært) :o)
Dere får det sikkert kjempekoselig!!!Er litt(les veldig) misunnelig på dere...MEN jeg gleder meg så INNMARI til vi skal treffes på onsdag så det gjør ingenting :o)GLEEEEEEEDER MEG!

Ønsker deg en kjempefin dag i morgen!
Klem fra Vibeke

Unknown sa...

Så kjedelig, da.. Er alltidt litt ugrei den innkjøyringsfasen!!
Men bildet som ligg ute var no koseleg, da:0)
Ynskjer deg ei flott helg.
Klem

moa sa...

heeeeei søndagsengelen..
ja dette blir jo stas, treffe dere begge to da, så koselig!
jeg fikk ordnet meg på jobb, så jeg rekker over dit til 1730-18 tiden:0)
vibeke har jo med et fantastisk flott bilde som jeg skal kjøpe, du ser bildet av det på bloggen hennes - gleder meg..Da er det nedtelling til onsdagen..
klemklem, 900 93416 = mitt, om det skal være noe, av ymse slag:0)