fredag 10. oktober 2008

Noen kan....

Er så happy for å kjenne denne mannen.... han kan ta bilder,  de vakreste , vakreste ;)  Kunne kanskje lære meg litt om makroinnstillinger og diverse andre fremmedord...

Miamormannen og jeg var på kjærestetur til London i februar...eller klinetur som jeg kaller det... Da var vi på fotogalleri og så utstillingen " Photographer of the Year"  der Magnar vant første og andre plass...Gjett om vi var stolte over å kjenne han...

Mannen er dessuten en MEGET dyktig pianist som jeg har har gleden av å samarbeide med rett som det er....

DSCN0213

Kanskje det kan åpne seg en dør til mer innsikt i fotohemmelighetens verden....;)  Denne døra er iallefall knipsa i går og er full av sjarm.. og det er nok sikkert bloggdamene som skal møtes på Zupperia i morgen kl.12 også...

Se opp kaklehøner inntar byen....

52 kommentarer:

Astrid sa...

Dette biletet gjekk "rett heim" hjå meg:)
NYDELEG! Eg er som Anna Lisa der, eg har ei sterk forkjærligheit for gamle dører:)
Er det du eller Magnar som har knipsa det?
Ynskjer deg ei god helg Miamor!:)

Tante Mimmi sa...

Å! No ser eg at eg har hatt det travelt med serviettringar- buader- for store? for små! Tale/r ..bla, bla--sjukdom, høner...bla, bla! For sååå mange hærlege innlegg!!! Mmmmm! Mykje godt for auge å sjå, mykje å fnise over (klinetur!) og noko å mimre over- mala ein gong eit bilete som hadde denne tittelen "Klag ikke under..." Har aldri klart å kaste det, sjølv om det er 17-18 år sidan.
Eg jobbar iherdig no-slik at eg kan melde meg ut i mrg. Bunad i dag.
Og kummel- det er eg! Men dødningehovuder finn du ikkje inn for mine kretsar! DET er det værste trend greier som nokon gong har vore, spør du meg!!! Vonar me sjåast!!

Min Verden sa...

Sånne dører er fantastiske når de ikke henger på ens eget hus. I know ;) God helg. Hanne

Mitt hvite hus sa...

Helt nydelige bilde av døra.O=) Er det du som er fotografen ? Hvis ... er du jo kjempeflink=)
Så herlig med "kline" tur da.. fnis::.
Nyt fredagen =) Vi sees=)
klem

Steinbokkjen ;o) sa...

Suuupert bilde og hærle tekst ;o)
Ha ei vidonderle helg ;o)

Made by KKann sa...

Heeerlig!..rett og slett bare herlig - som du!

Ønsker deg en strålende fredag og helg!

Hos meg er det den store besøksuka og besøkshelgen..med besøk av mamma og søster og hennes trollunger!

Smil fra KKann

Magdalena sa...

nYdelig dør, heilt fantastisk....

hvorfor ikke... sa...

hehehe! Da har du jo skatter på loftet du også! Godt du ikke fikk tak i den i bokhandleren, da!

og du, det bildet, den døra, jeg kårer deg hermed til vinner av fotokonkuransen!
...hvem konkuranse....nei, det vet ikke jeg heller, hahaha!

Miamor sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Petunia sa...

Å, heldig du som kjenner en som kan dette med fotografering...
Du kan jo lære det videre til oss;)
God helg til deg!

moa sa...

for en vakker dør, helt nyyyyydelig!
klinetur likte jeg :0)du får liksom sagt det du!!!!!
..ha det aller aller best i morgen, på bloggetreffen!
..nå skal jeg kose meg med kokosboller & skal vi danse..
klemklem moa

Magdalena sa...

...tanken har ikke streifet meg,- kommer med mine 45 år!! ;)

h.espe sa...

Henger meg på de andre her - nyyydelig dør, og du er kjempeflink til å fotografere :o) Tittet innom Bjørnar sin blogg, og JA jeg ble imponert. Skulle gjerne ha gått i lære der gitt...!

Da er det helg igjen - jippii. Du må ha en flott helg, og kose deg masse på bloggtreff - høres utrolig gøy ut!

Klemmer fra Hildegunn

h.espe sa...

Jepp, mente selvsagt Magnar sin blogg... :o)

FO - 2 sa...

Du er heldig, og jeg vet at du vet at du er det......! ;)))
Rik på mange måter!
Ønsker deg en fin fin kveld og ei god helg.
Kos deg i morgen! :)
God klem.

hvorfor ikke... sa...

Premie, ja...?
Du får nok premie....men jeg sitter bare i jurien...så det vet jeg ingentingen om;)
...kanskje en ny klinetur...HAHAHA!
kos deg i helga, vennen!

Ramme Alvor sa...

hmmm..ei vakker dør, som nokon heilt har gløymt bort. Ingen har ordna opp når den vart sliten og trøytt. Ingen såg te at den hadde nye "sko" når haustveret sette inn...og kvifor ser murane so uforskamma unge ut?

....;)var og kjeik på bileta til "han du kjenner" :) no snakkar vi proffesjonell...ein som har blikk for motiv som det ikkje er kven som helst forunt...vakker...vakkert..

God helg!
Britt

Ramme Alvor sa...

..gløymte å spørje..."samarbeide med" kva ar eg ikkje fått med meg...syng du opera eller noko i den duren?

Britt

Henriette sa...

For eit nydeleg bilete. Det er utruleg kor mange fine motiv det fins rundt oss om me berre ser oss rundt.

Takk for koseleg komentar på bloggen min. Kaffibar er gøy, men det er rart med syjepleieridentiteten. Blir liksom ikkje heilt kvitt den, men vil IKKJE attende i turnus.

Håpar du får ei flott helg. Skulle gjerne vore med på bloggtreff i morgon, men får ta det neste gong:)

AnneGrethe7 sa...

Eit flott bilete......er så mykje nydeleg ein kan få til med eit kamera...
Ynskjer deg og dine ei flott helg :)!

Petunia sa...

Noe til deg i bloggen min:)

Tante Mimmi sa...

og fotografen! Fantaaastisk! Kunne jo kjøpt alle!!!!
...og vips! No er bunaden passe- ferjekortet funne, berre å pusse tennene og sove litt.
Eg måå jo møte deg!;)

Tante Mimmi sa...

Nei! Dette var lettvindt!

Tante Mimmi sa...

Det skal du ha!

Tante Mimmi sa...

Takk og takk!


Fnis!

GundaM sa...

Du, så heldig du er som har vært her igjen...Og ikke minst, skal på bloggtreffet idag ;0)

Heldige du og en ting...Var innom tante Mimmi, sa du skulle gi henne en klem fra meg! Håper det er ok...?
Men husk, dette er ikke no klinetur!

Ps. Din vakre venninne fra apoteket har vært hos containergirl de siste dagene, og shoppa masse! Si meg, er det bestilling fra deg eller...?HIhi, kos dæ masse!

Anne sa...

Åååå så vakkert et bilde min venn.
Nesten så jeg tror jeg kan kjenne meg igjen ?? For en plass, og for en helg..., kommer til å leve lenge på den jeg ja :-)

Mandag den 20..., da er nok jeg p jobb ja, og er ikke ferdig før kl 1530 :-((( typisk!!

Ha det kjempetrivelig på bloggtreff i byen i dag, det blir sikkert helt kjempe vet du, og bilde kommer vel i de ulike blogger i løpet av helgen tipper jeg!!

Gamlå sa...

Heisann så nydelig bilde dette her var. Skal nå gå inn og se på siden til Magnar gleder meg.

Ha en fin helg
klem fra Gamlå

Tone sa...

Ja, den mannen må du bruke for alt han er verdt, Miamor ;)

Fjordheim sa...

Den hadde sjarme den ja.
Takk for hilsen og ei riktig god helg til deg også :)
Jeg har jobbehelg. Men når været er så flott som i dag kan en jo kose seg litt hvor en er.
Du er vel kanskje på bloggtreff?
Håper det ble bra. :)

innendørs sa...

kaklehøner, hehe, ja det kan du trygt si!!:) veldig koslig da, og koselig å hilse på deg også!!! prøvde et lite sekund å høre hva alle sa, men blei bare helt ør i hodet av det:)

Det bibelverset, enten kan du bare trykke på det bildet på siden min, eller så kan du gå inn på denne linken:

http://www.christianwomenonline.net/scripturetags.html

Der finner du mange fine bilder med vers på, og oppskriften på hvordan det gjøres:) bra med litt "reklame" ;)

innendørs sa...

SELVFØLGELIG ikke:) passa veldig fint inn på siden din!!! ha en deilig kveld:)

Haust sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
liven sa...

Nydelig bilde!!
Takk for sist og jammen var det kjekt å treffes:o)
Var en voldsom kakling ja.....hihi...
Da får vi bare håpe at det blir en neste gang også:o)

Ha en fin kveld:o)

Haust sa...

Fantastisk fine bilete!
God laurdagskveld! :)

Som mine dager er sa...

Måtte innom å kikke og du verden så flotte bilder. Han er en fremragende fotograf, men bruker tydeligvis mye tid på editering av bildene sine i etterkant. Det vises. Men sluttresultatet er det øyet liker, og jeg må bare bøye meg i dyp beundring.

Men sannelig har du fått til et bra bilde du også. Jepp min venn - du er også veldig dyktig!

Kos deg i kveld på kakleklubb.

Klem fra meg.

Ramme Alvor sa...

ååå..er forferdeleg nysgjerrig på bloggtreffet dykkar. Litt irritert på meg sjølv at eg ikkje for i veg. Vert kanskje litt folkasky av å ga her inne i inste dalen. ja, neste gong har eg tenkt, neste gong vert eg med :)

God laurdagskveld!
Britt

Bo med Lena sa...

Hei Miamor.

Nyter du helgen? Det gjør jeg! Startet dagen på loppis og gjorde en god fangst!!

Du, jeg ser du har en sånn bloggroll på siden din. Jeg har prøvd å lage en jeg også, men får det ikke til...

Når jeg skal legge inn blogger i blogglisten/rollen så klikker jeg på legg til blogg og så kommer en boks hvor det står legg til via nettadresse, men her vil den ikke godta noen av de adressene jeg prøver på! Hvordan skal adressen se ut her..???

Hjelp meg....:) Stor klem.

Sologbolig sa...

Takk for sist! Hyggelig å møta deg. Tida gjekk så altfor fort. Det gjekk greitt å kjøra heimatt, sjøl om det regna voldsomt og vatnet rakk nedover fjellsidene. Det vart litt shopping og. Nyt resten av helga!

moa sa...

god du også :0)
..gleder meg å se armbåndet! så det var et vellykket bloggtreff,skjønner jeg - så hyggelig da!når setter du kurs mot hovedstaden igjen da?må jo prøve å få til en kaffe da!
natti-natt min venn!

moa sa...

Do that...
nå må du sove,tjihi....

Aninekanine sa...

Natta til deg også:)
Det var så artig å treffes idag!
Klems fra anine

Dans på roser... sa...

Hei Marit!
Så herlige innlegg! =)
Jeg er bækk ægenn...
Klarte ikke å dy meg. =)
Savna deg og flere med fra bloggen, måtte tilbake igjen. Stor klem.

Mitt hvite hus sa...

Hei=)

Takk for sist=) Hyggelig å få snakke litt med deg. Er ikke lett å få snakke med alle på en slik dag0)
Men veldig kjekk dag syns jeg=) Håper vi får til et treff igjen=)

Nyt søndagen =) Klem kerstin

by Siv sa...

Heihei!
Takk for sist, det var veldig koselig med et bloggetreff :)
Din blogg har jeg vært ofte innom, så den er velkjekt!
Håper det blir flere treff, hadde vært kjekt å prate med flere av Bergensbloggerne
Ha en finfin søndag
*Siv*

Magdalena sa...

Hei på deg...
og takk for sist!
Det var virkelig hyggelig,- men vi satt litt låst... og eg hadde begrenset med tid på av denne bursdagen. fikk ikke med meg alle , men hyggelig å få hilse på dere borte i kroken...
fiiin dag,klem , snakkes...

MeyBiMe sa...

Herlige bilder :-)
Skjønner godt at du liker å kjenne denne mannen ja :-)
Jeg ville bare fortelle deg at nå har jeg tatt utfordringen din :-)
Ha en fin søndag :-)

CosiFanTutta sa...

Hei igjen :o)
Hyggelig å treffe deg på bloggtreffet. Ikke så lett å få snakket med alle når vi er så mange. Tiden gikk jo så FORT!
Nydelig bilde, noen bilder bare setter deg i en spesiell stemning, som dette gjør med meg :o)
Ha en fin tur til Oslo og fortsatt god dag. Vet ikke om du har truffet Vibeke tidligere? Iallefall har jeg sladret og sagt at du ser ut som en trivelig dame, hehe

Muskatt og kardemomme-Kjersti sa...

Hei igjen,
veldig koselig å møte deg i går :0)
Og heldige du som skal ut på tur og møte skjønne Vibeke!
Hun sender med en liten ting til meg,håper det er greit for deg å ta den med.Og at vi kan treffes for en overlevering...:0)
vi får avtale nærmere.
Ha en deilig søndag og nyt turen til hovedstaden ;0)
Kjerstiklem
muskattogkardemomme.blogg.no

moa sa...

sendte visst kommentaren på forrige innlegg, jeg da...med mobilnummeret & sånn...

NIB sa...

Halloen du! Du - så hyggelig å treffe deg i virkeligheten, vettu? Du var faktisk akkurat slik som jeg hadde sett for meg. Nydelig, med et hjerte av gull:) Vi må gjenta dette snart! Storeflittig

Bo med Lena sa...

Spare..spare..skal lenge vare..:)

Ønsker deg superduper uke... og du...ble litt nysgjerrig når du sa at du hadde samarbeidet med fotografen, som også er pianist. Vil det si at du også spiller et eller annet...eller kanskje synger..??

Søndagsklem:)