mandag 13. oktober 2008

Personlighetsutvikling ;

...det viser seg å være USANNSYNLIG gode prognoser for egen personlighetsutvikling i den nærmeste fremtid.....

Neida... jeg har ikke brukt firmaets penger på spåkonetelefoner... men jeg har lest et eller annet sted ( ikke i krystallkulen) at man faktisk blir LIK GJENNOMSNITTET av sine VENNER...

Jo da... jeg har vært så heldig å ha gode venner lenge, men har BLITT BERIKA med en hel GJENG til etter at bloggverdenen åpenbarte seg for meg.....

DSCN0336

Så i følge denne edle teorien kan jeg snart smykke meg med ANEMONES lange, smekre ben, GUNDA si utrolige evne til å gjøre en gråstein til GULL, få del i TANTE MIMMIs deilige humor, IDAs grønne fingre og rause vesen, MAGNYs vakre brunfarge, ta gode bilder som MARIT og mange av dere andre, tørre å satse som BO MED BARN gjør, få god musikksmak som VIBEKE, sansen for detaljer som MOA har, den pedagogiske og rettferdige karakteren til FLITTIGLISENE og så videre....her er det sååå vanskelig å begrense seg...for det er så mange flotte damer med så mange gode egenskaper der ute... Kunne holdt på i hele natt og nevnt i fleng....

DSCN0338 

Traff såå mange flotte damer på bloggtreff i Bergen på lørdag....stoorkoste meg..

..ble også sååå glad i dag da jeg oppdaga at KATHRIN er bækk i bloggverden...vi har savna deg kjære du.....

28 kommentarer:

FO - 2 sa...

Så bra at treffet ble vellykket. :)
Koselig, tenker jeg.
Og for en herlig beskrivelse av gjengen da du.... ;)
Du selv, er som jeg tidligere har sagt, ett veldig inkluderende menneske.
Det viser du igjen her.
God uke ønskes deg.
Flere reiser og møter venter deg.
Kos deg! :)

Mitt hvite hus sa...

Nydelig skrevet =)
Ja treffet var koselig, håper vi kan gjøre det igjen=)
Da får vi bedre mulighet til å snakke med de man ikke rakk å snakke med denne gangen=) Ha en fin uke=) Klem Kerstin

Klaffen sa...

Oj - det var jammen mange fine ord om blogger vennene! Du har virkelig et stort hjerte, og ingen tvil om at dette blogg treffet på vestlandet bør vare`. Du er på lista mi, og jeg følger deg ofte! ha en strålende dag

Bo med Lena sa...

Hi..hi...dette lover jo godt!! Ellers synes jeg du er flott som du er:)

Nå-må-jeg-komme-igang-med-jobben-klem fra Me :)

Marie sa...

Venner er utviklande uansett dei :) Me lærer noko uansett!

Blogging er ein fin måte å få nye venner på :) Synest også at det stort sett er ein veldig positiv tone i denne verda. Som dette innlegget ditt foreksempel!

"Den største gleda ein kan ha det er å gjere andre glad", skreiv me i minnebøkene til kvarandre då eg var lita jente. Det gjeld like mykje i dag! Eller som det står i ei anna viktigare bok; Det du vil at andre skal gjere mot deg skal du gjere mot dei.

Ha ei fin veke :) Kjekt å bli kjent med deg :)

☆Therese sa...

Er vist "lenge" siden jeg har tittat inn hos deg - det har i alle fall kommet en del nye innlegg her siden siste jeg vær her :o)

Så skjønt det armebåndet du har laget er!! Knallfint :o)

Også dette innlegget da; herlig skrevet (og illustrert)!
Ha en god dag :)

Magdalena sa...

Kjære deg, du kan uttrykke deg du...
Så var du da en hyggelig og sprudlende dame da!
Var litt gretten for denne bursdagen som tok dagen fra meg...

Anna Lisa sa...

Ja det er veldig artig å få treffe sine bloggvenner :)
Det var jo veldig koselig å treffe deg i sommar :)
Håpa du har ein fin veke foran deg :)
Klem

Anne sa...

Å jett om jeg er glad for å ha fått deg som venn da??? makan til hjertegodt menneske... :-))

Ramme Alvor sa...

Ja det er rett at me tek farge tå venene våre, at dei alle har sider me strevar etter å likna;)Nå må du la det vere litt att tå deg sjølv og, for dar er det mykje me set pris på :)

No skin sola her, utruleg men sant, det borgar for at denne regnbya ikkje klarar å vare heilt til jul..

Ha ein mangeslunken (rart ord?), mangfaldig kveld :)

Britt

Petunia sa...

..... må få meg noen nye venner tror jeg:P

innendørs sa...

haha, måtte le høyt av de bildene dine - veldig bra illustrasjon til teksten!!! hehe!:)

moa sa...

For en fantastisk beskrivelse av vennegjengen..MEN for å få venner må mann være en selv også, akkurat som du er..superlativer som: varm, godhjerta, inkluderende, humoristisk, kreativ og rett og slett vakker, både innvendig og utad :0) Gjett om jeg gleder meg å møte deg da, og det er kanskje ikke så rart..!!!?
C U :0)

Dans på roser... sa...

Heeeei du, snuppa! =)
Ikke farlig at du gjentar gode ord! Blir så glad og varm i hjerterota, vet du ;)
Koselig å være tilbake igjen.

Om du er på disse trakter, eventuelt i Oslo, pling pling... hadde vært artig å treffe deg =)
Er sikker på at vi har en del felles.

Stor klem til skjønne varme og rause du. Nydelig beskrivelse av vennene fra bloggtreffet!

Ramme Alvor sa...

;) takk for koselige kommentarer. Det kontoret har eg slite lenge for. Kunne ha laga ein liten reportsje på det. Arbeidgjevar betala maling, og gav oss lov til å redde oss sjølv frå det eg so ofte refererar til som "furuhel....te" ;)Det var mange timar med malekost og spann. Dei siste tre dagane har eg vore på den lokale systove og sydd gardiner til kantine og konferanserom. Pffff....men det er verd det, rart nok :)

Ha ein god kveld!
Britt

Som mine dager er sa...

Kjempemorsomt Miamor. Kreativt med de bildene og teksten din er som alltid en fornøyelse - som fløyel på huden. Takk for "komlimentet" og takk for at DU er her inne. Couldn't be without you. Mange lange klemmer.

Som mine dager er sa...

Blogging er mer gøy ja ;-) Men vær flink og gjør dine forberedelser. Skal forberede meg jeg også. Fikk ny Adm.Dir i dag på jobb. En høyreist alldeles flott danske som er bosatt i London og som nå skal jobbe i Trondheim. Så langt virker han som Supermann ;-)

Lykke til i morgen.

Tante Mimmi sa...

He-he! Du er kanoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooon!
Da va so kjekt å væra saman med deg og dela eit kakestykke!:)
Satte meg ned 12.00- neste gang eg såg på klokka var den 16.00! Det kallar eg godt selskap! og..trur du ikkje du fekk meg til å trimma i går og i dag- snakk om å bli påvirka! og- ingen rare bokstavar nedunder! Det skal eg nytte meg av ein dag!;)

Tante Mimmi sa...

Da vart lenge til!
N-en var vekke! No såg det ut som eg syns du er ein KANO... Men det var KANON eg meinte!;)

Tante Mimmi sa...

Så takk for laget! Og i mrg veit eg at eg skal stå i grøfta å vinke! Det skal eg!!!

Gunn Beate sa...

Så fint skrevet!

MeyBiMe sa...

Skal si du har tatt skikkelig i på "Make over" etter dette bloggtreffet...... :-)
Vet ikke helt om jeg skal tørre å bli med noen gang jeg.......
Ser litt skummelt ut :-)
Tuuuusen takk for hyggelige og smigrende kommentarer i bloggen min :-) Deilig å føle seg savnet :-)
Men "i'll be back...."
Må prøve å se neste gang :-)
KLEM

Solveig sa...

Hihi! Så utrolig koselig!! Jeg smiler litt ekstra i dag, veldig hyggelig omtale. Men tror egentlig ikke du trenger noen venner, for å score maksimalt på en personlighetstest, det greier du så utmerket godt ved å bare være deg:):)

GundaM sa...

Hihi, ja for en herlig beskrivelse av noen av oss damerne du ;0) La også du merke til Anemones smekre bein ja....

Og du er ikke så aller verst du heller, skjønne orgelhjelpebære menneske ;0)

Nattinatt!

Muskatt og kardemomme-Kjersti sa...

Hei på deg,
morsomt og veldig kreativt innlegg!
Så snill du er,takk for at du ordner!Du kan bestemme hvor vi møtes,koselig uansett:0)
Go kjerstiklem

Tone sa...

Takk for beøket, Miamor!

mmm...her var mang ein god egenskap! Er det ikkje herlig at vi er så forskjellige?

Steinbokkjen ;o) sa...

Fantastisk innlegg! Du skriv så utrule hærle! Ha ei vidonderle veka!

Gamlå sa...

Heisann. Så stillig dette her innlegget var:)
Ha en fin kveld