tirsdag 28. oktober 2008

Innekos og utekos....

..rakk akkurat å ta en svingom med hagesaksa i beddene før sluddbygene kom susende i ettermiddag....solsikkene ble kutta ned, og potentillabuskene fikk seg en gjennomgang de også...noe som kanskje skal gjøres om våren, men kan ikke akkurat si at disse busken er favoritter i hagen..så skulle de ikke komme med nye skudd...felles nok ingen tårer...

DSCN0428

..ute og rydda på terassen i sludd, og fikk lyst på litt høststemning!!! ute på terassen også...så turen gikk til Plantasjen, men tør ikke sette ut de fine plantene  før vinden har gitt seg litt..!!!...pynta med mose og kost meg..så da må de behandles pent....

herbal_tea

..koser meg i sofakroken med deilig te som jeg fikk da jeg var på besøk hos denne flotte bloggdama i dag...Tuusen takk Kjersti..koste meg ;)

..skal på kino for å se "I et speil, i en gåte ". Jostein Gaarder er en av favorittforfatterne mine, og tenåringsjentene mine har visst arvet boksmaken min( les hjernevaska!!!) så da blir det jentekveld...

14 kommentarer:

Vår lille hage sa...

Kanskje jeg også burde ta i et tak i hagen? Ble litt inspirert av deg nå...
Klem Simmas Hus

Guttemamma sa...

Så bra at du har fått tatt "høstonna". Kos deg med film, her blir det kjærlighetsjakt og greys!!

Gamlå sa...

Kos deg på kino:) og blomstene som du har satt sammen var fine.

moa sa...

hei miamorvennen :0)
leeeeenge siden sist - fine innlegg har du hatt, og håper du har kost deg på kino med jentene dine..
klem moa

Mitt hvite hus sa...

Så fin pynt du har laget, dette blir vakkert å ha ute.
Nå har vi noen nydelige dager med sol , kaldt vær.
Håper du hadde det kjekt på kino=)

Klem

Dans på roser... sa...

mmmmm.... kjempefint!
Her har snøen lagt seg...men jeg satser på at den tiner opp igjen. Jeg fikk nemlig ikke gjort så mye i hagen før snøen kom. Skulle helst gjort unna et par ting før vinteren setter inn.... vi får se da, om kong vinter letter og flyr avgårde igjen....

Så hyggelig det hørtes ut med kinokveld...
I går var jeg på tverrkirkelig lovsangs-opplegg hos Jan og Tove. Så gjestfrie og hyggelige folk, altså! =) Har ikke vært der før nå.

Kos dere i kveld! Klem.

Made by KKann sa...

Hei hei - Herlig!

Så fint at du fikk gjort litt i hagen - jeg rakk ikke det jeg - her laver det ned med masse, våt, tung snø..men men!

Deilig det bildet av tekoppen din!

Kos deg med film!

Ha en fin fin onsdagskveld!

Made by KKann sa...

Hei hei - Herlig!

Så fint at du fikk gjort litt i hagen - jeg rakk ikke det jeg - her laver det ned med masse, våt, tung snø..men men!

Deilig det bildet av tekoppen din!

Kos deg med film!

Ha en fin fin onsdagskveld!

Made by KKann sa...

Ups..

Tone sa...

Den filmen kan du gle deg til!!
Eg var så heldig at eg fekk sjå den før premiæren.
Med intro v.Turid Øversveen

moa sa...

hei vennen -
ja den filmen har jeg veldig lyst å se..
hadde vært hyggelig å treffes, hvis du er i oslo, ja...vi kan jo se om vi får det til :0)
kosekveld med pizza, film & mannen, høres herlig ut :0)
nattaklem!
PS! ja den puten ved siden av har jeg "mekka sjæl", ja - helt korrekt tippet...

Vibeke sa...

Så herlig at du digger meg!!!!!:o)
Koste meg når jeg tok den utfordringen fra Line så det var jo ekstra koselig at noen ble inspirert til å lese noen av bøkene :o)

KOS deg med Moa hvis det blir treff på dere!

Venneklem :o)

Tante Mimmi sa...

Å, så nydleg bilete var med teen på! Ser ikkje mykje kaldt ut med dåke! Varmare strok???
Du fartar i veg! No pakkar eg også snart snippsekken- ei veke i London står for tur, skulle fått til mobilblogging då.

Ramme Alvor sa...

Spent på kva du tykte om filmen :)
Flott med pyntekål ute, ..eg er ein kål, men likar så godt å pynte meg at du ikkje kan eta meg..

Dei hadde pyntegraskar på butikken, vart litt lei meg sidan eg hadde tenkt meg vanlege graskar.
Like lite velukka med pumpkin pie med pyntegraskar som fårikål med pyntekål?..hehe, nei flotte er dei!

Ha ein framifrå kveld!
Britt