mandag 27. oktober 2008

Varme...

trenger en rastløs sjel som meg som farter land og strand rundt! Har den STORE GLEDE å ha truffet så mange kjære bloggvenner...noen privilgier må jeg ha når jeg er langt fra familien., og det varmer hverdagen min å treffe så mange gode venner ;).. Hadde minibloggtreff med Vibeke og Moa for noen uker siden på Sandvika Storsenter...og i dag har jeg lyst til å vise fram hva  jeg  fikk av disse to nydlige damene...

DSCN0423

..fyrstikkeska har Moa laga, og så fikk jeg et aldeles nydlig kort av henne som jeg ikke fikk noe godt bilde av...lysestaken er kjøpt på bruktbutikk her i Bergen..

DSCN0424

..og dette nydlige bildet fikk jeg av Vibeke...hun hadde tenkt på meg da hun så bildet..og husket favorittverset mitt fra Bibelen som dere ser her fra ordspråkene 4:23 .Kunstneren heter Monica Egeli og siden hennes finner du her  Tuuusen takk dere to...varmer både bokstavelig og i overført betydning ...

21 kommentarer:

Vibeke sa...

Hei vennen :o)

For et varmende innlegg, TUSEN TAKK for flotte og gode ord!Treffet vi hadde var KJEMPEKOSELIG, tenker ofte på det og smiler :o)

Det er et eller annet rart med mobilen min så jeg fikk ikke svart på meldingen din men jeg har sendt deg en mail!

Kos deg på treffet med Kjersti, gi henne en klem fra meg er du snill :o)

Fjordheim sa...

Så heldig du var da. Fikk treffe så koselige damer og få så fine gaver.
Ha en flott kveld :)

Unknown sa...

Så koselege og omtenksomme gåver:0)
Ligg noko å ventar på deg inne hos meg...
Ynskjer deg ein fin mandagskveld, klem

liven sa...

Så koselig å treffe "bloggevenninner"
Søte gaver de hadde med også:o)
Synest det var så kjekt på det store bloggetreffet jeg.......gleder meg til neste gang:o)

Ha en fin kveld:o)

Min Verden sa...

Din lille heldiggris :) Fint med presanger og koselig med bloggtreff. Når kommer du til Drøbak ;) Ha det koselig. Hanne

Ramme Alvor sa...

Det var vakre gåver! Og det er alltid godt å finne nye vener :)

Dan Brown, ja. Eg var i utgangspunktet negativ til bøkene hans. Når heile verda les han, då må det være dårleg...hehe, litt av ein logikk. Problemet var at dei las han som ein bibel, det var vel helst deg eg ikkje likte. Men som krim er det bra lesning. Har ikkje lese Den du nemner, men skal spørje på biblioteket etter den :)

Ha ein flott kveld, helsing Britt som etter fyrste styrketrening på år..i allefall månadar slit med å treffe tastaturet....

Haust sa...

Så fine ting du har fått, skjønar godt at det varmar! Og så var det utruleg fint med den lille juletrelyshaldaren på fyrstikkøskja, trur eg må leite fram ein lyshaldar eller to frå skuffa mi! ;)

Som mine dager er sa...

Fine og omtenksomme gaver. Bloggverden er full av damer med hjertevarme som flyer over. DU er en av dem, og fortjener hvert ord og omtale og omtanke.

Klem fra Marit

Ramme Alvor sa...

;) verda er ikkje stor. Eg har prata med henne nokre gonger, trur me har ungar på same alder, hennar jente og min son? Sit med eit svak minne. Stemmer det at ho var gift med ein kar som vart att her, lærar?
Mangen er innom Sjukeheimen her, dei kjem og dei fer...desverre.

Gler meg til å lese om det du les :)

Britt

Petunia sa...

Så koselig:)
Jeg holdt på å si at hva skal man med venner når man har bloggvenner, men jeg sier det ikke siden sikkert av noen av mine venner leser dette:P
Hehe!

Anne sa...

Drar fra bloggtreff til bloggtreff du Marit, og får med deg de fleste i hele Norges land :-)) men noe positivt må du jo bare få tilbake etter alle nettene bort fra heimens lune tryghet :-)

Ramme Alvor sa...

hehe, kanskje me må finne ein anna veg å kommunisere :)

ja, ja god natt i huset, her er det ingen tenåringar lengre..*smile*, dvs...dei to eldste av oss er ferdig med den tida, og dei to yngste har litt att enno før dei brasa inn i hormonane :)

(Og om du les Karianne? Hei, frå Britt inni dalen!)

R.A.

Min Verden sa...

Veldig nær :) Jeg er litt usikker på datoen. Sjekker i morgen - ok? Vi kan ta sightseeing i byen og butikkrunde (hvis du orker - hihi). Hanne

Anne sa...

Nattbord på flY!!! ja, det er nye en skal høre før ørene ramler av :-)))))) joho!!

FO - 2 sa...

Koselige gaver, som minner deg om trivelige damer.
Synest du er heldig jeg, som har fått muligheten til å møte så mange bloggere - og vise versa! :)))

Kate-Marita Pettersen sa...

Så hyggelig for deg å få så flott og omtenksom gave:) og så koselig med bloggvenninnetreff:)
Jeg ønsker deg en flott tirsdag:)

Klem fra Kate:)

My home is my Castle sa...

Tusen takk for hilsen inne hos meg. Jeg setter stor pris på det :))

Flotte ting du fikk og så moro å treffe bloggevenner :))

Klem,Kari

Muskatt og kardemomme-Kjersti sa...

Hei igjen kjære deg,
og takk for veldig koselig besøk i dag!Trives veldig godt i ditt selskap :0)
Har allerede hengt opp den fine telysbeholderen fra deg,sammen med de andre i taket som du så.Ble sååå fint.
Gleder meg til neste treff ;0)
Go Kjerstiklem

hvorfor ikke... sa...

Hei Miamor!
Ordspr. 4,23 er min favoritt også.
Det var malt over inngangsdøra, der jeg gikk på folkehøyskole. Leste det mange ganger om dagen...og siden det har det fulgt meg. Ønsker deg en hyggelig tirsdagskveld!
Smil Torunn

Gamlå sa...

Dette her var et fint innlegg. Så fine gaver du fikk:)
Ha en fin kveld
klem fra Gamlå

Anna Lisa sa...

Fine gåver du har fått. Koselig!!
Ønska deg fin kveld min venn. Nå skal eg sjå på jakta ;)
Klem