mandag 10. november 2008

Den største glede du kan ha.....

Endelig er JAKKA som jeg har holdt på å sy ei stund FERDIG!!!!  Men den stramma over "bringjen" på meg, så L.K som er ei god venninne.. kledde både fargen og størrelsen bedre enn jeg....Godt den ikke bare ble hengende i et skap...

DSC_0637

noen detaljer..

DSC_0635

..og knappene som er trykket på grått linstoff..

DSC_0628

DSC_0623

..og med lilla hekla sjal til...ble det ei riktig så fjong dame...                                      

Så var det bare å sy ei til seg sjøl også.......

36 kommentarer:

Fjordheim sa...

Så flink du er. Den ble flott,
Lykke til med en til deg selv.
Ha en riktig god kveld :)

aase sa...

Så lekker jakke du har sydd!! Heldig hun som fikk den ja!! Rålekkert med det lilla skjerfet til!! Du er nok snart igang med en ti deg selv også da!!

Gamlå sa...

Heisann Så heldig venninne er som får denne!! Ja, du må sy deg en ny, for denne her var bare så fin og stillig!! Så flink du er!!

hilsen gamlå

Vibeke sa...

RÅLEKKER, DÅÅÅÅÅÅN!
Du er bare så utrolig kreativ :o)Nydelige detaljer...Hvilken farge skal du ha til deg selv?Melder meg frivillig til å overta neste jakke hvis den skull bli "feil" størrelse til deg den også, hehe :o)Lykke til kreative sjel!

Stor venneklem :o)

Ramme Alvor sa...

Den var kjempefin! Du kan å sy du!
Synd den ikkje passa deg, men kan jo vere at nummer to vert endå betre. Tar litt tid å sy slikt, reknar omtrent like lenge som det tar å sy en Tildafigur .. hehe.

Ynskjer deg ein god kveld!
Britt

Magdalena sa...

rålekkert... så flink du er...

...er det bare å sette seg på liste??

F I I N F O R M sa...

Så flink du er! Skulle gjerne klart noe lage en så fin jakke;)
Ha en fin kveld!

Som mine dager er sa...

Skjønner ikke hvordan du får tid til alt du holder på med, jeg. Du imponerer altså. Jakka ble så lekker så lekker, med alle de fine detaljene. Heldig den venninna de som fikk overta den. Men hvordan orker du begynne på en ny runde?! I'm impressed!

Klem fra Marit

Min Verden sa...

Den ble kjempeflott og så heldig venninne! Veldig fin. Ja og det er sant, det er hyggelig å gi bort fine ting. Skal alltid gi bort det man liker best selv. Lykke til med jakke nr. 2 - håper det blir noe av, det fortjener du. Hanne

~♥~ Monica S sa...

Ååå så synd du ikkje fekk brukt den sjøl....
MEN, men sånn er livet av og til.
Du får i allefall øvd litt no då!
NESTE jakke blir kanskje endå vakrare.. sjøl om det knapt kan gå an.. kjempeflott jakke!!

Monica

My home is my Castle sa...

Kjempelekker :))
Fatter ikke hvordan du får det til ;)
Så flink du er...

Ha en fin kveld
Klem,Kari

Fru Fjeldhammer sa...

For et talent... lekker jakke!!!
Jeg ser jeg har mye å lære..
klem

Anneli sa...

Så kjempefin den jakken ble <3
Å for et mot du har som kaster deg igang med en til!
Men da har du det kanskje i fingrene..? Lykke til!
Ha en fin kveld (:

Mitt hvite hus sa...

Wow den var skikkelig rålekker. Så utrolig flink du er:=)

Klem

liven sa...

så fin jakke med flotte detaljer!!
Heldige venninnen din da:O)

Ha en fin kveld:O)

Guttemamma sa...

WOW!!!!har du virkelig sydd den selv???Og tenk få et sånt fantastisk håndarbeid!!

Petunia sa...

Du må ha en veldig fornøyd venninne akkurat nå;)

Anne sa...

Sydd hele jakka!!!??? Dra meg nå baklengs inn i fuglekassaaa...

hvorfor ikke... sa...

Hengende i et skap, du. En så flott jakke hadde forsvunnet fort i blogglandia...den kom tydeligvis ikke så langt engang, Hehe!
Ja ja, så nå må du sy en ny, nå da...jeg er heeeelt imponert!
Spent på hvilken farge Miamor skal ha? Lykke til med syinga;)
klem Torunn

Min Verden sa...

Ja, neste gang ser du meg! Helt sikkert. Du kan ta flybuss til Korsegården og så buss, men det tar litt tid. Drosje er bedre, men dyrt ja! Godt at du fikk god mat iallefall. Drøbak er deilig - sant og visst. Hanne

Tove sa...

Vil gjerne treffe deg i morgon!!! Gir lyd frå meg i løpet av dagen. Spørst om eg stikk innom på Sætre, er lenge på jobb i morgon og då er det vanskeleg å få til noko anna. Jakke var forresten nydeleg, synd den ikkje passa - men då er det berre å gå igong med eit nytt prosjekt, eller????

Ann Helen sa...

Så utrolig fin den ble! Jammen er du dyktig!!
God uke videre til deg:)

moa sa...

hei miamor..
så utrolig dyktig du er - helt stum av beundring..
den var jo bare skjønn, med så vakre detaljer, ojojoj..
synd den ikke passet, men veldig flaks for din venninne som ble den lykkelige eier av en unika-jakke..
Har jobbet 15 timers vakt i dag, lager jul i butikken...så nå er det natta på meg..
ha det godt, min venn - sov godt!

Bo med Lena sa...

Så utrolig fin jakka ble!! Og for en god venn du her:) Heldig var hun som fikk den.

Fram med symaskinen igjen kjære Miamor, for du vil vel ha en selv også..?

Klem Lena

~♥~ Monica S sa...

Hei takk for besøk!

Kjekt at du skal på sunnmørstur.. kanskje du treff nokken av blogg-vennane dine ;-)

HA ein god tur og hygg deg!

Monica

hvorfor ikke... sa...

Neida, jeg er ikke så hemmelig, som jeg gir meg ut for...Jeg bor midt mellom Tønsberg og Holmestrand, på et lite sted som heter Undrumsdal. Har skjønt at du farter mye med jobben. Nå for tiden sliter jeg med hodet etter hjernehinnebetennelsen, og er derfor ganske stasjonnær...men normalt, tar jeg gjerne en Oslotur. Hadde vært gøy å treffe deg, Miamor. Jeg må vel snart bli bra igjen;)

Brun jakke, ja, det er noe for oss rødlige. Det blir veldig kult, den hadde så masse flotte detaljer...
Ha en flotters dag!
klem Torunn

Dans på roser... sa...

DU ER RÅ!
Nydelig, nydelig...
Lykke til med neste jakke.

Klem til deg, vennen. Kathrin.

Tone sa...

Ah så flott!
Ville jo vere ILLE om den skulle henge ubrukt i et klesskap!!

Huset på toppen sa...

Kjempeflott jakke du har sydd:-)
Heldig venninne!
Ha en fin tirsdag!

innendørs sa...

wow, flott jakke:D du må jo absolutt lage en som kan henge på deg også!!!

Juleverksted hos deg høres _perfekt_ ut! Hos meg er det bare lavt salongbord, så da hadde det nok blitt mange vonde rygger i etterkant! hehe! Skal en liten tur til østlandet slutten av nov/beg av des, men vet ikke akkurat når enda.. prøve å finne ut denne uka! Er så utrolig hypp på å være med:D

Go'tirsdag til deg;)

Ramme Alvor sa...

Du er jammen ei travel dame :) Får shoppe litt julklappar også då? :)
No skal eg til å sy ein gris...tenkte eg, ja ein gris...

Ha ei framifrå reis
Britt

Anna Lisa sa...

For en flott jakke!!
Du, send meg ein pip uansett. Har greidd å misste nr ditt og mange andres når eg bytta simkort og telefon... Men eg har fortsatt samme nr som før:)
Vil gjerne ha ditt igjen:)
Ha en fin kveld
Klem

Made by KKann sa...

Ojojojo - såååååå flott! Synd den ikke passet - men som du sier da er da jo bare å sy en til..hihi!
Virkelig lekker!

Ha en fin fin dag!

Smil fra KKann

Tante Mimmi sa...

Hei min ven!
Så fin den vart! Det må eg sei! Neste gang trur eg damene måler litt på førehand;) eller?! Du er jo inni det no til å kaste deg ut i nr 2!
Så kan me fylgje frå sidelinja!

Gamlå sa...

Det ligger en award og venter på deg i bloggen min)

klem fra Gamlå

Klaffen sa...

WOW og dovveltdån. Du er RÅ altså! Ligger noe til deg på bloggen min! Må på jobb men stikker innom senere. ha en fin dag . klem