torsdag 13. november 2008

Gullhår går til filmen....

...nei IKKE hun med de tre bjørnene, men vår minstejente , som faktisk har blitt tenåring, er det dere kan HØRE i den nye serien  POKO på NRK-super som starter mandag den 17.nov!! Passer for de aller minste barna, men jeg skal nok få det med meg jeg også!!

DSC_0871

her er hun ennå blondine, men vips så var gullhåret der...

DSC_0262

syns denne hestehalen er så vakker.....men dere får altså bare anledning til å HØRE henne i denne Barne-TV serien, IKKE SE henne...

Poko_intro

Trykk på bildet for å se introen til serien

Hun har stemmen til en av figurene i serien, så  merk dere en ung dame med SKARRE R  ;) som ville bli stand-up komiker da hun var liten...  hilsen en stolt mamma... ;))

Har forresten hatt gleden av å treffe to trivelige bloggvenner på min ferd denne uka...mer om dette kommer nok senere.....

19 kommentarer:

Gamlå sa...

Heisann

Så spennende dette her skal bli da. Forstår godt at du er stolt. Det har du grunn til å være.

klem fra Gamlå

Magdalena sa...

åååhhhhh, gratulerer... så gøyt!!
ja spennende....
hve heter denne serien??

Fjordheim sa...

Gratulerer med filmsuksessen til datteren. Ja det må jo være spennende.
Ha ei riktig god helg :)

Som mine dager er sa...

Du har all grunn til å være stolt over din skjønne Gullhår. Hvem ville ikke vært det?! Nesten så jeg må sette meg ned og se barne-tv jeg også. Bare for å høre stemmen hennes ;-)

Og som du treffer blogg-damer da! Kjenner snart halve NIB du ;-)

Klem fra Marit

Bo med Lena sa...

Åh...da skjønner jeg at morshjertet strømmer over av stolthet:)) Jeg skal høre godt etter!

Her er også morshjertet stolt. Var på konferansetime med lille Tuva, og der fikk vi høre at læreren var veldig glad for at Tuva gikk i akkurat hennes klasse og at hun var en veldig god og inkluderende venn... og da har vi iallefall lykkes i å lære henne noe vi synes er viktig. Og da ble mammaen ganske stolt..snufs... :)

Så du forresten kommentaren hennes om gud og julenissen...hi hi? Var litt usikker på hvilken rekkefølge hun satte der, men hun hentet seg fort inn:)

Klem.

mali-mo sa...

Så morsomt da!!! Dette må jeg jo få med meg, og jeg blir nok en fast lytter ;) For her i huset benker vi oss i dobbeltsengen til barne-tv hver dag ;) Klart du er stolt, det er jo kjempetøft!!!!

Anne sa...

Jøss, dette skal jeg da få med meg kan du skjønne, uten tivl!!

Steinbokkjen ;o) sa...

Wow - så artig då! Må kikka innom denna serien skjønna eg!
Tuusen takk for nydle tilbakemelding hos meg!
Ha ei fantastisk helg ;o)

~♥~ Monica S sa...

Stilig!!
Det må være stas for både deg og "gullhår" :-)

Monica

Mitt hvite hus sa...

Gratulerer. Ja dette må være stas og noe å være stolt av=) Nydelig hestehale forestenO=) Nyt fredagen KlemKerstin

Tante Mimmi sa...

Kult! Sitter klar!;)
ÅÅÅ, Mia! Det har eg ikkje tenkt på, tenk å væra i lag hos svigers-plukke blåbær, og drikke kaffi på fuglen fønix! yes!
god helg!

Nunne sa...

Ikke noe rart du er stolt!
God helgeklem.

Tone sa...

Nei så spennande!
Så kjekt at ho får ein slik mulighet da!
Lykke til til både henne og mamma'n.

Og god helg!!

liven sa...

dette var jo spennende....så gøy for henne da:O)

Ha en fin helg:O)

GundaM sa...

Jøsses, så artig da ;0) Skjønner du er stolt ja!

Er yte på en bloggrunde før helga tar til for fullt med utstilling og greier her;D

Ønsker deg ei riktig god helg Miamor!

Anna Lisa sa...

Du, syns det var så dumt eg ikkje fekk treffe deg denne dagen... Men håpa vi får sjansen veldig snart.
Line kom på besøk til meg i dag og det var så koselig:)
Kjekke jente, akkurat slik eg har tenkt ho faktisk
Vi treffast!!
Ha ei fin helg!
Klem

hvorfor ikke... sa...

ÅÅÅÅÅåååååh såååå stas!
Gratulere, gratulerer!
Hører min sønns stemme på NRK 1, stadig vekk, jeg...ser han av og til. På yndlingsserien som går hver dag kl 19.00. hehe! Han er reporter i Dagsrevyen.
Begynte med lyseblå mikrofon+opptaker før skolestart han også...å ha en drøm, er alltid en begynnelse!
Ha en strålende helg Mia!

Heidi-anitha sa...

Neimenn så gøy:) Forstår godt at du er stolt... det hadde jeg vært og:)

Min vesle prinsesse liker barnetv, jeg skal henge meg på:)

Klemmer White vintage

Petunia sa...

Så spennede da! Gøy for minstejenta din. En flott erfaring å ta med seg på veien.
Har hun en liten (eller stor) skuespiller spire i magen?
Må jo ta meg en titt på nrk nå, vet du!
Jeg ble så fasinert av skrifttypen din her på bloggen din nå. Hva heter den og finnes den som et skriftalternativ på "blogger"??
God lørdagskveld til deg og din familie!