lørdag 15. november 2008

MIKA OG POKO OG BLOGGDAMER....

 

.. dere som har barn som er interessert i POKO-serien jeg skrev om i forrige innlegg..har vi nå oppdaget at den går om formiddagen på NRK-SUPER og ikke kl.18.00 som vi trodde.....DET VAR DUMT.......men sånn er det.....

DSCN0454

...og neida  MIKA er ikke en av figurene i serien, men gjengen som jeg syr sammen med.. Har laget et eget stempel som jeg har stemplet på lin og sydd fast inni jakka som jeg laga....dette blir nok kjennemerket vårt---ser dere ei dansende Miamor og MIKA som står opp-ned  ?...den ble vi fornøyd med... ØNSKER DER ALLE EI SUPER HELG  Skal i 40 årsdag til ei tøff dame i kveld!! Gleder meg!! Skal ha med meg pikekysskaka som jeg fant oppskrifta til hos denne flotte dama sin blogg ;)

Var så heldig å treffe henne på Sunnmøre sist uke, og det er ei varm og herlig dame som stilte opp med heimelaga foccacia og aioli og en herlig englegave ...

Traff også i full fart denne  trivelige dama!!  Hadde laga ei skjønn lita fystikkeske til meg!!!! Skal si jeg er heldig!! men hadde jeg rota meg til med gaver til disse damene da... ??? Neida....men kanskje en annen gang!!! Koslig å treffe dere begge to ;)

6 kommentarer:

Vibeke sa...

Tusen takk for kjempekoselig helgehilsen inne hos meg kjære venn!
Så koselig at du har vært på mini-bloggtreff igjen :O)

Ønsker deg en trivelig "selskapskveld!Kaka til Tove har jeg lyst til å prøve meg på en gang også, ser knallgo ut...

Klem fra erteblomsten :o)

Gamlå sa...

Så kjekt du har hatt det med minitreff og det hele. Kjenner ikke til programmet du nevner, men den dagen jeg blir Bestemor da er jeg nok med igjen på barne TV fronten.:)

klem fra Gamlå

Anne sa...

Rekker ikke annet enn bloggtreff du jo...

GundaM sa...

Heia der, du er vel på 40-års dag når jeg skriver dette;)

Ser ut til at også neste uke blir travel her. Tirsdag er det av alle ting 17.mai møte i 5.trinn... Men vi treffes vel på det store treffet i Trondheim håper jeg ;D

Klem fra meg

Tove sa...

Å endeleg få treffe deg var ei gåve i seg sjølv, kjære du.... Pass på engelen!!!

moa sa...

hei vennen
høres ut som en travel og veldig hyggelig helg du har hatt!
1000 takk for klemmen fra deg:0)
ser det er flere bloggedamer som har fått gleden og fått truffet deg "in real" - lucky them!!!
ha en flott søndag miamor,klemklem fra moa-moa