søndag 30. november 2008

Forventning...

DSCN0497

Adventskalenderen er på plass..og noen er mer forventningsfulle enn andre..      ..   jeg går med denne sangen klingende i ørene hele dagen, og holder på å få et autistisk-sakralt forhold til den....( det er nok ikke et ord du finner i ordboka ..men laget det i dag..og syns det sier pretty much..)....nyt den...og ta med deg overskrifta....Du hørere vel meg som fiolinist midt inni sangen der et sted??? Siden jeg ikke fikk synge med Josh Groban måtte jeg ta til takke med å spille fiolin... ..men han og jeg synger sammen i bilen ...og jeg kan love at volumet er høyt..gleden også..på min side...

Groban

 

 

17 kommentarer:

Guttemamma sa...

Så utrolig enig, den er fantastisk!!! Men, eh, altså spiller du i orkesteret...?

Mitt hvite hus sa...

Nydelig sang=) Og så koselig advendstkalender=) Spenningen er nok stor i heimen ja:O=)

ha en fin uke Klem Kerstin

Min Verden sa...

Det er deilig med forventningene. Helt ærlig, synes jeg nesten det er det beste med alt. Kos deg i adventstiden. Vi "snakkes". Hanne

Ramme Alvor sa...

Det var vakkert. Det er noko spesielt med førjulsforventingane...dei er minst like gode som oppfyllinga av dei :)

ha ein velsigna dag!
Britt

~♥~ Monica S sa...

det er ikkje alltid så mykje som skal til... :-)
og vi har godt av å starte denne overflods-høgtida vår med litt "food for thought!" takk skal du ha!!! :-)
Eg lånte video'en og publiserte den på min engelske blog...
"riste" litt i amerikanarane ;-)

Monica

~♥~ Monica S sa...

nydeleg adventskalender!!!

Monica

Ludoland sa...

tusen takk for en varm velkomst jeg fikk av deg i forbindelsen min entring inn i denne blogg verdenen. smil. Og for en fin kalender, mon tro hva som lurer seg i de pakkene. spennende.

Anne sa...

Hei snuppa, du skal vite at jeg de siste dagene har tenkt en masse på dere. Stå sammen og vær sterk!!

Flott et julebord du har vært på da, skikkelig slått på stortromma.
Må være helt kjempe når man får slik underholdning i tillegg til god mat og drikke.

Forventningene ti julehøytiden stiger her hos oss også. mor pusler i huset og gjør detmeste klart. Mannen må på en tur før jul, så han blir ikke så alt for mye hjemme desverre. Jobb,jobb jobb, ja du skjønner skkert hvordan det er. Godt da at jeg har arbeidsplassen i nærheten og kan styre med det praktiske :-) men det er vel mannen din jeg skulle diskutert og nikket bekreftende om dette til.

Ha gode førjulsdager fortsatt, kjør forsiktig langs veiene og ta godt vare på hverandre. Stor klem herfra til deg min venn.

moa sa...

..jasså du snuppeluppen - fikk du ikke synge med Josh du...jaja - noen må jo spille 2.fiolin også:0)
..takk for sms`en, skjønner du har nok å stå i med..Men det rare var jo at når jeg sendte til deg,havnet jeg hos en helt annen..
har dessverre ikke tatt vare på mailadr din, kan du sende meg den - så kommer det noen ord der..
ha det så godt du kan lille vennen,klemmer(fever-hot) fra moamor...

Gamlå sa...

Dette her var en nydelig sang.

Koste meg med denne!!

klem fra Gamlå

MeyBiMe sa...

Å for en spennende julekalender :-)
Jeg elsker også Josh Groban!!!!!
Har jule cd'en jeg også...og den er nydelig!!!!!
God tur til Køben da!!!
Ha en fin uke :-)

Lill sa...

Nydeleg....... forstår du syng av full hals til denne:) Nyt veka
Førjulssmil frå Lill

Made by KKann sa...

Titter bare innom for å si Hei!
Så fine pakker - skjønner godt at det er noen hos deg som er spente på den flotte kalenderen ja!

Ha en super tirsdag!

Smil fra KKann

Anna Lisa sa...

Koselig adventkalender du har laga :)
Ønska deg alt godt og fine dagar framover. Nyt ventetida.
Klem

innendørs sa...

Hehe, utrolig bra ord du kom opp med - lo da jeg leste det! Fantastisk nydelig sang, det er det ingen tvil om!! Sixpence None the Richer har en versjon av den sangen på juleplata de har gitt ut i år - jeg får gåsehud av å høre den også!!

Ang juleverksted - full forståelse:) Og en utrolig koselig idé var det utvilsomt! Hadde vært kjempekjekt å funnet på noe på nyåret!!

Gleder meg til å se linhjertene du syr - de hørtes så fine ut!!:)

Klem tilbake;)

Oi, du.. lurte forresten på en ting.. tenkte å lage et innlegg av alle de julegavetipsa, organisere de ørlite:) Lurte på om du syns det er greit om det kommer med bilde av fyrstikkesken din sammen med tipset, med link til siden din selvfølgelig:)

sånn, det var alt for nå..tror jeg:)

CosiFanTutta sa...

Hei du, såå vakkert!! Forstår at denne har satt fast på hjernebarken, hehe

Nydelig video også, setter ting i perspektiv!

Så det er deg jeg hører når jeg kjører i Bergens trafikken, hehe. tror vi er mange som synger høyt og tydelig i bilen. jeg bruker å vente til tunnellene. hvis jeg ikke klarer å holde meg, så putter jeg handsfree proppen i øret og later som jeg er i telefonen *knis*

Ha en fin, fin kveld!

CosiFanTutta sa...

,,,meg igjen, sønnen min ville ikke ha kalender i år. Han later som han ikke bryr seg, eller så kan det ha noe med å gjøre at han er 15 år, vet ikke???