lørdag 29. november 2008

Godtepapir..

du kjenner kanskje lukta...karamell, jordbær, cola...  noen elsker innmaten også...for å kose seg kanskje..noen trøstespiser også....jeg har mitt eget godtepapir....blir dratt mot det når jeg er i Oslo.....snakker ikke om Narvesen eller Mix...men om Norway Design sin papirbutikk......det er Miamors godtepose denne helga.....til glede og trøst....de nydligste farger, fasetter, mønstre og teksturer....

DSCN0487

....hva er det i din godtepose???

DSCN0491 DSCN0490

Oslo-turen bød på mange godbiter...her fra julebord på Wallmans salonger..Fantastisk show med dans, musikk, sang....deilig mat...

anbefales...bli med neste gang...

15 kommentarer:

Synnøve sa...

Så fint papir du har kjøpt.
Hadde tenkt oss på julebord der vi og, men det var dessverre utsolgt.
Ha en fin helg

~♥~ Monica S sa...

Hei...
JEg trykket på Sara MAcLachlan musikken din.. liten ante jeg at den skulle komme til å fremkalle noen av de mest sorgfulle minner jeg har...
Husker du Bourbon Dolphin som veltet?? En av de som ble med den i dypet var i min utvidede familie.... se her:

http://www.youtube.com/watch?v=fnpLJs2mkF0

Monica

Tante Mimmi sa...

No skal eg sjå kva som ligg i min godtepose???? ...wobs! Du og meg på kafe i inni Vik eller oppi dalen! Det var vel eit bra innhald!
:)
varme klemmar

~♥~ Monica S sa...

Hei!

Jo.. min niese Veronica er venn med Runa! :-D så morsomt!! Verden er jammen ikke stor!
Jeg var dagmamma til Runa, Idun og Håvard da de var små... :-)

Ellers så synes jeg at den sangen med Sara er helt nydelig jeg.. også den andre som ble brukt så mye tidligere "you raise me up"... men man blir litt sentimental...

Ha en fiiin helg!

Monica

~♥~ Monica S sa...

Ja det stemmer!! moren til Veronica er min søster... Jeg har forresten vært mye i den leiligheten hos Aglen.. hadde en venninne som bodde der (hun var fra Ørsta) .. selv bodde jeg i det hvite huset nedom hagen der.. i Lille Damsgårdsvei :-) kanskje vi til og med har vært naboer??
Monica

~♥~ Monica S sa...

faren til Reidun døde natt til onsdag (nå som var) så kommende tirsdag skal jeg være barnevakt for Runa sin lille sønn.. :-)

Monica

Petunia sa...

Nydelig papir du har fått tak i, men jeg liker best det som er inne i papiret - og er det sjokolade, ja da kan verden bare gå sin skjeive gang....

Bo med Lena sa...

Ja, var jeg ikke lur nå:)) Ekstra koselig er det jo at ungene har brukt skogen masse helt fra de var i barnehagen, så de har allerede sin egen lille hemmelige verden derfra. Og nå skal vi altså legge til nye, julehistorier. Jeg gleder meg like mye.

Papiret ditt var helt nydelig. Skjønner godt at du koser deg!

Idag har jeg hatt en juledeppedag. Alt står helt i stampe her, men så var jeg innom MeyBeMe og så det flotte julepyntede kjøkkenet hennes, og da fikk jeg ny giv! Så nå har jeg funnet fram de store, hvite stjernere mine og hengt de i vinduene, mens mannen min er snill og lager middag for å muntre meg opp.

Så nå skal jeg slutte å deppe og tenke på at jeg egentlig burde være takknemlig:)

Ps: så du har vært på julebord på Wallermanns. Jeg skal dit på torsdag og gleder meg. Det skal bli koselig! Så blir det juleshopping på mor dagen etterpå. Ikke å forakte!

hvorfor ikke... sa...

Har vært på Wallmans salonger for noen år siden. FANTASTISK! Det er det morsommste julebord jeg noen gang har vært på...så jeg skriver under anbefalingen...på det varmeste!
Ha en fantastisk helg!
smil Torunn

Gamlå sa...

Jeg kjenner lukta og må også si at du har kjøpt deg et nydelig papir.

klem fra Gamlå

Vibeke sa...

Å ja!!!Jeg blir med til Hamar jeg :o)
Musikken til Sarah Mc Lachlan er så vakker, spesielt den du har lagt ut!Hun har en jule-cd også men den har jeg ikke surret meg til å kjøpe enda- en låt som er spesielt nydelig der: River...

Glad i deg vennen min!
Adventsklem fra Vibeke :o)

Ps: Satt pris på at du sendte meg meldingen!

GundaM sa...

Flott papir du ahr kjøpt deg og i min godtepose...? Masse tid og masse energi..masse ting en bare har lyst til ikke må....

Ha en fin,fin søndag Miamor og så sees vi vel snart ;0)

GundaKlem

Tone sa...

Go' bitar er kjekt!!

moa sa...

hei...
og takk for klemmen, den hjalp!
..jasså så du har vært i papirkjelleren på norway design du -
der liker jeg meg også veldig godt, og har lagt igjen noen kroner der,ja..
..nå chiller jeg videre, klemmer i bøtter og spann fra moa-moa:0)

Som mine dager er sa...

Jeg har så mange godteposer at jeg vet ikke hvor jeg skal begynne ;-)
Det viktigste er at de trøster og lindrer og ikke minst GLEDER.

Tenker på deg tuppa. Vet du har noen motbakker som skal gås. Lykke til og klemmer følger din vei.

Marit