onsdag 24. desember 2008

Kom la min sjel dog finne ....

DSC_0635

sin rette gledesstund..at du er født her inne i hjertets dype grunn...

DSC_0648 

....vil ønske alle som tar turen innom ei velsigna julehøytid og et nytt år med blanke ark og nye muligheter.... alle dagene som kom og gikk dette året..er visst selve livet.. og Gabriellas sang fra filmen  "Så som i himmelen" uttrykker dette så mye bedre enn mine ord..Jeg hører den igjen og igjen..og igjen...Filmen går 2.juledag på NRK kl.12.45..ANBEFALES på det varmeste....

8 kommentarer:

FO - 2 sa...

Riktig GOD JUL ønskes deg og dine også, kjære Marit. :)
Varm juleklem fra meg.

Som mine dager er sa...

Jeg sprut-griner av Gabriellas Sang. Så den på kino for noen år tilbake og den sangen festet seg til hjernebarken som lim. Teksten er så sann så sann og jeg griner spesielt når jeg hører ...

Och den himmel jag trodde fanns
Ska jag hitta där nånstans


Sterkt!

Ha en vakker julefeiring, Marit. Klemmer deg hardt!

Glad i deg. Klem fra Marit

Dans på roser... sa...

Det er SÅ sant!
Dette ER selve livet.

Gabriellas song er vakker.
Vi hadde åpent hus med "lykke" som tema. En ung jente med en utrolig stemme (skjør, myk og engleaktig) sang Gabriellas song. For HVA er egentlig definisjonen av lykke???
Et kinesisk ordtak er som følger; oppskriften på lykke, er å gjøre sine gleder enkle.

Gooooooooood jul, kjære du. =)

Mitt hvite hus sa...

Ønsker deg og dine en riktig god jul igjen=)

Kos dere masse=)

Juleklem Kerstin

Tante Mimmi sa...

ÅÅÅ, god jul Marit! Og den sangen og filmen -ein favoritt!
Gledar meg til eg skal opne pakkar i kveld;)
Tralllalaaaa!
Klem!

mali-mo sa...

Her er jeg endelig på blogg igjen, på lånt maskin hos min mor!

Ønsker deg og dine en strålende julekveld!

Ramme Alvor sa...

God Jul, Marit! Og takk for den fine måten du tok meg i mot her inne :) Eg er enno ikkje joleklår, svigers står på døra kvart minutt no, innom før jolameessa, me har nett sveld grauten...men reknar med at til jola er ringt inn klokka 5.00 så er me der :)Ynskjer deg og heile din familie ei velsigna jolehøgtid og eit rikt nytt år!
Eg gler meg til 2009, og ein og anna kaffikopp :)

JULeklem!
Britt

Fjordheim sa...

Ønsker deg og dine en riktig god og fredfull julehøytid :)