torsdag 25. desember 2008

Årets beste intimkonsert...

DSC_0674

...sto denne karen for i ettermiddag...på tross av lopper i blodet og forventninger som overgår det meste....spilte han jula inn for oss ...kornettsoloen var perfekt..bjelleklang har vel aldri vært vakrere....først første..så andre stemme....bedre enn meg og Josh Groban kan man si...og det sier jo litt...

DSC_0700

..en leeengre intimkonsert med denne dama ....den varte fra vi hadde pakket opp presangene..til jeg tok kveld i 01.30 tida.....ny kassegitar....med stålstrenger og plekter...we will..we will rock you...julesangene måtte fint tåle å komme i andre rekke....

Thank you for the music......

DSC_0702

....en av mine gooode venner her inne, MOA sendte disse nydlige kortene til meg....etter mitt hjerte..

DSC_0703

DSC_0701

..vanskelig å få fram hvor vakre de er.....men dette må vel bli neste års valgspråk...

..........LIVE, LOVE and LAUGH....har ei uke på meg til å tørrtrene....

14 kommentarer:

Mitt hvite hus sa...

Høres ut som en perfekt julekveld hos dere i kveld0)
Kortene var helt nydelige0)

Fortsatt god jul Klem Kerstin

moa sa...

god morgen miamor..
1000,1000 takk for en sjarmerende nål, den var jo så skjønn.Tok den på med en gang i går på julekjolen, og følte meg rett og slett "sjarm"..En liten korrigering på kortene, jeg har IKKE laget de selv, det er fra Roser og Rot,hun er en av verdens flinkeste,mest kreative designer on earth..En av mine STORE gleder, alt hun lager er bare av det aller,aller vakreste..Vi selger hennes produkter i butikken, og synes at disse passet så godt til deg! Fint å høre de falt i smak:0)
..ha en deilig 1.juledag - klemmer fra Moa

Dagny- Heim sa...

Det var utruleg vakre kort! Og med så vakkert akompagnement, skulle ein tru at julekvelden vart perfekt :-)

Juleklem i grønt vinterlandskap!

Ramme Alvor sa...

Å tenk å ha musikalske barn...men det forutset vel kanskje musikalske foreldre? hehe..og då er det lite håp her i huset ;)

Utruleg vakre kort!

Ynskjer deg framleis i velsigna jolehelg!

Britt

Fru Keilegavlen sa...

Høyres ut som ein kjempeflott julekveld! Nydelege kort og!!
Ynskjer deg og dine ei riktig god jul!

Synnøve sa...

Så vakkre kort:))
Høres ut som julekvelden deres var perfekt for store og små:))
Ha en fortsatt fin jul:))

mali-mo sa...

Og jeg er helt klar for kurs!!!! Har lært silketrykk for maaaange år siden, men du vet...gammel kunnskap ruster faktisk. Ruster helt bort! ;)

Solveig sa...

Hei Marit! Ønsker dykk alle ei fin jul (romjul). No skal vi straks ned på familieselskapet.

Anne sa...

God romJul snuppa.
Håper damen koser seg stort med familien og nyter late dager hjemme i fred og ro.
Det er i alle fall det vi gjør her hjemme om dagen, spiser og forflytter oss fra den ene stolen til den andre, for så å ligge langflat på sofaen :-)

Julaftenble feiret til mine foreldre, men broderen tante, onkel osv osv..., og vi hadde en lang og kjempetrivelig kveld. Lunsj først på dagen til min mannen min sin bror, og der var hale familien på den siden samlet.

Så frem til nå har vi ikke vært mye hjemme, derfor godt å bare ta det med ro noen dager nå.
Skal etterhvert prøve å komme oss litt utendørs da, men her er det så utrolig glatt pga at det har regnet litt i det siste at en setter vel alle lemmer i fare bare ved å gå seg en liten tur :-))

Utrolig musikalske barn du har ja, men med en far som også har lsike evner ligger vel det litt i kortene kanskje... En storriksom det der, å utrykke seg med musikk. godt både i livet glade og mindre glade stunder.

Varm klem til deg min venn.

Ingrid_blafre sa...

Å! Så morsomt med kornett - for en gammel korpskornettspire ;-) Nyt romjula!!

Bo med Lena sa...

Tusen takk for utrolig flott julegave kjære Miamor. Nå skal jeg være varm og lekker på hendene:)

Her sang minstemor julen inn i kirken (med barnegospelkoret Glede) og det rørte et morshjerte. Akk... for en utrolig fin start på julen.

Nå ni-koser vi oss hjemme før turen går til fjells litt senere.

Ønsker dere en fortsatt flott julefeiring. Nå skal jeg få sett på juelfilmen deres:)

Vibeke sa...

Fikk ikke åpnet filtypen som du hadde sendt vedlegget i.....snufs :o(

Vakre kort fra Moa-vennen!Nyyyyydelige :o)

Har brukt nålen MASSE :o)Er så glad i den!

Romjulsklem fra meg (og Roy).

moa sa...

hei,hei...
gledet meg sånn til film av miamorfamilien...og så får jeg IKKE opp filen..har prøvd og prøvd...ser vibeke har det samme problemet...
klem..

Min Verden sa...

Det må være mottoet til alle. Live, love and laugh! Supert og med en intimkonsert som toppkrydder av nydelige unge må vel det egentlig være definisjonen på selve livet. Kan ikke skjønne annet. Kos deg videre.