torsdag 18. desember 2008

Konsert avlyst...

Beklager sen informasjon, men konserten i dag ble avlyst på grunn av storm i kastene her på vestlandet og litt oppkastsyke. Siden jeg ble stående bommeli fast midt på Sotrabrua i går mens brua gynga opp og ned ( berg- og dalbane er ikke min greie)..fant jeg det best å trekke meg......Josh var veeeldig lei seg, men sier han kan når som helst ellers..og at dette er høyt prioritert hos han..så her skjønner dere at det er duket for etterjulsintimkonsert opp til flere steder i landet..ring billettservice for forhåndsbestilling av billetter....førstemann til mølla prinsippet her..kun 6 plasser.....og kanskje utvides reportoaret..passer vel ikke med julesanger etter jul....

DSC_0815

...du er hjertelig velkommen....

..dette rusthjertet som jag laga i sommer har hengt ute..men tok det inn i går..ingen som ser det der ute på terassen nå....liker så godt kombinasjonene av rust og annet materiale....litt brutalt, skjørt og vakkert på samme tid..som livet til tider kanskje....

13 kommentarer:

Fjordheim sa...

Så synd da at konserten ble avlyst. Godt at en har flere muligheter. Men ang julesanger etter jul. Her er det et sted der det alltid er julefest langt ut i januar. Jeg har litt problemer med å finne den rette stemningen da. Men, men, folket går rundt juletre omtrent midt i januar og koser seg. Godt du ikke bles av brua da. Hører det skal bli vind på vestlandet i morgen også.
Ha ei god helg uannsett vær og vind :)

~♥~ Monica S sa...

huff ja, no bles det godt langs heile kysten trur eg... eg vil ha KVIT JUL!!
Du og Josh altså?? hm.. heldiggrisen! Du får hilse da! ;-)

juleklem
Monica

Bo med Lena sa...

Jeg ønsker billett på første rad!! Er ikke så kresen på låtvalget. Er sikker på at det blir bra uansett:))

Petunia sa...

Jaja, det kommer nok flere anledninger. Synes du hadde rimelig gyldige fraværsgrunner...

Mitt hvite hus sa...

Det vra da veldig synd . jeg som hadde gledet meg;O=)
Rusthjertet ditt er nydelig, det er noe med rustne ting og meg, det går liksom bare rett i hjertet mitt=)

Nyt dagen vi håper vinden og regnet løyer litt
Klem Kerstin

innendørs sa...

hihi, du er festlig!!:)

Ikke så rå på spriten som jeg kan se at jeg høres ut som, nokså uskyldig;)

En '09date hadde vært kjempekoselig, utvilsomt!!

Go'ings til deg:)

liven sa...

Det var da synd!!
Men Josh Groban kan jo synge annet enn julesanger og det kan sikkert du også!!
Kanskje jeg hiver meg på da....hvis det er på fridagen min:O)
Håper været bedrer seg i løpet av helgen.....ikke mye julestemning ute akkurat!!
Ha en fin dag....og god bedring:O)

Malla sa...

Sitter her med stort smil.... :o)

Skjønner godt at Josh stiller opp og er ledig når som helst når han øyner muligheten til å synge sammen med deg!

God bedring med både det ene og andre! Får håpe omgangssyken har kortvarig besøkstid.

Hjertet var nydelig og det stemmer godt overens med livet. Er helt sikker på at rusthjertet ditt tåler mye mer enn hva det ser ut som.

Ønsker deg en fortsatt fin dag!

Som mine dager er sa...

Bugger! En slik konsert ville jeg gjerne deltatt på, og nå er den altså avlyst?! Huff og læll

Hi hi - du skriver så godt at jeg må le. Tror jeg har konsert i bilen hver dag jeg også. Synger av full hals. Men sjelden jeg har besøk av helter i bilen da. Kanskje 2009 blir bedre i så måte?

Kos deg mot jul. Her ligger vi begge to rett ut! Dette er noe av de verste førjulene jeg har hatt på år og dager gitt. Men alt går over. Og husvasken kan tas etter jul. DEN stikker ikke av!

KLem fra Marit

pepperkverna sa...

Nydelig hjerte! Hege

Ramme Alvor sa...

Det var leie greie, at du ikkje kom deg til Stord. Men sant ja, eg såg juletrea (me har to store ferdigpynta med lys utanfor arbeid..næringslivet si gran konkurrerar med kommunen si gran :) stå med pynten i horisontalen i går. Og da er her i innlandet, tør ikkje tenkje på Sotrabrua då. So du var vis!
Og alt godt er verd å vente på ;)

Klem
Britt

mali-mo sa...

Hahaa, ser konserten er fulltegnet allerede. Ja, storm på Sotrabruen er ikke tilå tulle med. Har ligget i omgangssjuke her også, sukk. Første dag på bena igjen nå..såvidt.

Bo med Lena sa...

Juhuu...idag fikk jeg pakke i posten. Gleder meg til julaften!

Ha en fin vaskedag imorgen. Her skal også husmora fram fra glemselen:)