søndag 21. desember 2008

LEV...

..minner om det viktigste....

DSCN0586

..med ønske til deg om himmel over livet......midt i all vår travelhet.... mysteriet med julebudskapet...her i form av englevinger som er blitt brukt i innspillingen av julefilm de siste dagene...spennende prosjekt med mange kreative barn og voksne...vises på julegudstjenteste...

...kameraet er fremdeles på verksted.....må bruke et lite kamera....ja.ja....perfeksjonisme trenger ikke bare være sunt har jeg hørt..og sunnhet er jeg jo opptatt av..så...

14 kommentarer:

Dans på roser... sa...

Lev vel! Så sant, så sant. =)

Ramme Alvor sa...

Ja det er sant, fokus har ein tendens til å vri seg ei heilt feil vinkel :)

Høyres spanande ut det med film..og gudsteneste :)

klem
Britt

Petunia sa...

Har aldri følt meg så levende (Les hissig) som på Lagunen i dag...
Kø inn, kø inne, kø ut...
Kan du forstå hvorfor ikke gavene er i hus for lenge siden?

~♥~ Monica S sa...

Bildet var jo veldig fint!! :-) så kameraet du har brukt er nok greit nok! :-)
Fint med slike bodskap innimellom!

Ha en herlig søndagskveld!

Klem
Monica

~♥~ Monica S sa...

Bildet var jo veldig fint!! :-) så kameraet du har brukt er nok greit nok! :-)
Fint med slike bodskap innimellom!

Ha en herlig søndagskveld!

Klem
Monica

moa sa...

..kloke ord - du vakre kvinne...
en helt annen ting, jeg putta bare treet i juletrefoten, og smakk oppi zinkbøtta...smart,sant..?!
juleklem

Nunne sa...

Så gøy! At Jan viet dere!
Det er så flott ei bok, og enno ikke for sent å¨stikke innom bokhandelen og få tak i den. Jeg digger ei ny bok for juledagene. Det er sånn lesetid.
Dere har så fin bokhandel i Bergen, også.... (vet ikke på Sotra?) jeg har vært innom Vestlandske Bokhandel mange ganger,når jeg besøkte Bergen mens datra vår gikk Danielsen..

Du må ha det godt og ha ei riktig god jul, du Miamor! Vi høres vel før eller siden. Kanskje jeg lager et nytt innlegg juleaften, vet ikke helt. Noen syns kanskje det ble "kritisk"? det innlegget idag?
Jaja, var ikke sånn ment iallefall.
Vi har vært på julekonsert i ei kirke i kommunen i kveld.Bare helt utradisjonell konsert og klappa sammen til inntekt for alpinbakken her. En gutt som splller gitar her har skrevet en helt ny julesang med tekst. På dialekt. Vet du, han sa litt om jula før han sang den... og han sa at jula hadde to sider...en med mat og gaver og pynt. Den andre om grunnen til at vi feirer jul.... bestemor hans hadde gitt dem den viktige delen av jula hvert år mens han var barn. Og så sang han.. Koret var noe sånn: Stjerna den ska brenn og minn oss om at Han ska kom igjen, Han som fødtes i en staill, og tok skylda førr oss aill.... resten husker jeg ikke, men jeg skal legge den ut på bloggennår jeg får teksten. NYDELIG og DYP tenkst, hvertfall. Jeg tørka tårere og skulle snu meg mot mannen min, da satt han der med blanke øyne og store tårer trillet nedover kinnet hans. Sterkt å oppleve. Alt var så flott!
Det viser hvordan folk tenker innerts inne. Dype tanker og en ærlig tro på det bestemor lærte dem... Herlig!

Min Verden sa...

Ja :) Livet er er og nå... Good klem fra meg. Hanne

Guttemamma sa...

Takk for påminnelsen, kan ikke sies for ofte! Varm klem

Mitt hvite hus sa...

Viktige ord dette, lett for å jage i veg. Nå er oen hos meg senket seg, nå skal jeg nyte dagene og kose meg frem til julaften=)

Klem kerstin

innendørs sa...

Ønsker deg en skikkelig LEVende jul:) God klem:)

Anonym sa...

her er det 5 pluss og sol idag, ikke helt julestemning

cathypentonatelier sa...

Thank you so much for taking the time to drop my blog...Take care Cathy xx

HegeS -LykkeTROLL- sa...

Kjære Miamor ! Sitter her og hører Angel med Sarah :o)...
Vil ønske deg en riktig koselig og fredfull jul... Og takk til deg for at du deler så mye av tankene dine i bloggen din :o)
Den gir meg så ofte rom til å stoppe opp og tenke :o)
Juleklem fra Hege