onsdag 31. desember 2008

...same procedure as last year???......

DSC_0811 DSC_0809

....kan nok ikke love det samme som grevinnen og hovmesteren for 2009... ser at bloggen min har forandret seg mye både når det gjelder tema jeg blogger om ..og utforming.....vet ikke helt hva som skjer her inne i det kommende året...en dag om gangen..veien blir til mens jeg går....og alt har sin tid...

Alt har sin faste tid,
alt som skjer under himmelen, har sin tid:
en tid til å fødes, en til å dø,
en tid til å plante, en til å rykke opp;
en tid til å drepe, en til å lege,
en tid til å rive, en til å bygge;
en tid til å gråte, en til å le,
en tid til å sørge, en til å danse;
en tid til å kaste steiner, en til å samle dem,
en tid til å ta i favn, en til å la det være,
en tid til å lete, en til å miste,
en tid til å gjemme, en til å kaste;
en tid til å rive sund, en til å bøte,
en tid til å tie, en til å tale;
en tid til å elske, en til å hate,
en tid til krig og en til fred.

Forkynneren 3..

..takk for et vakkert år alle venner her inne.....vit at jeg er rikere.......

14 kommentarer:

Vibeke sa...

Vakker "make-over" vennen!:o)Deilig med litt forandring på sin egen blogg innimellom, kjente jeg var klar for ny header i går så nå er det en litt mere vårlig header inne hos meg....Lengter etter våren: fargene og at ting spirer og gror rundt meg!

Vakkert og sannt innlegg.....

Velsignet som har deg som venn, takknemmelig for det skal du vite kjære Marit :o)

Ønsker deg og dine en vidunderlig nyttårsfeiring og et nytt år som er fyllt med gode øyeblikk!

Klem og kos, Vibeke.

Made by KKann sa...

GODT NYTT ÅR!

KlemKKann

FO - 2 sa...

Du får sagt så mye, kjære deg, med ditt vakre uttrykk. :)
Du beriker selv dine venner og lesere.
Ønsker deg en flott kveld og en innholdsrikt og godt nytt år! :)
God nyttårsklem fra meg.

Mitt hvite hus sa...

Vakkert kjære Miamor=)


Bloggen din er blitt så utrolig fin. Jobber med en ny header jeg også Men husker ikke hvordan jeg kalrte å få flere bilder sammen på headeren. merker jeg har ikke tålmodighet til det. vet du det??


Ønsker deg en herlig nyttårsfeiring i kveld0)
Og et nytt år med masse glede og positivt innhold0)
Klem kerstin

Magdalena sa...

takk for vise ord...
det er så sant,- veien blir til mens man går, ikke godt å vite hva som er rundt neste sving...

stor klem til deg, og godt nytt år,- takk for at du er du...~~~~'
magny

Tove sa...

For ein fin make-over du har gjort på bloggen din!!! Ynskjer deg og dine eit fantastisk, nytt år! Lukke til med tapas-feiringa i kveld!

Klem

♥ Stines hverdag sa...

Takk for vakre ord!

Vi skal også kose oss med tapas i kveld. Alle skal ha med seg litt hver, så slipper vertinna å stresse med all matlagingen. Hu har nok annet å ordne med...

Et riktig godt nytt år til deg!
Ønsker deg en fin feiring i kveld, og alt godt i det nye året!
Klem

Heidi og Cathrine sa...

Takk for din kjempeflott blogg.
Herlig "make-over" :))

Jeg vil gjerne få ønske deg et riktig godt nytt år. Ha en hyggelig feiring inn i det nye året.

:-)

GundaM sa...

g takk for at du er du og er her inne Marit ;0)

Ønsker deg og din lille familie en riktig godt nytt år!

Stooor klem fra hagedamen;)

~♥~ Monica S sa...

GODT NYTT ÅR MIAMOR!!! :-)

Kjekt å bli kjent med deg!

Klem
Monica

Ramme Alvor sa...

Såg du fekk meldinga :) Godt nytt år!
No sit eg og ventar på mannen som fekk ett besøk som ikkje har lyst til å gå...så då kosar eg meg her..på interentten :) Ser ut som om du lagar ein vakker fest, og ja, alt har si tid...

2009klem
Britt

☆Therese sa...

Bloggen din er nydelig, forandring fryder som kjent!

Ønsker deg og dine et riktig godt nytt år!!!
Klem

Tove E sa...

Heia!
Bloggen ble kjempe fin, jeg skulle gjort noe med min blogg også, vi får se. Skulle bare innom for å ønske deg et godt nyttår:o)

MeyBiMe sa...

Ønsker deg et Riktig Godt Nytt år!!!
Gleder meg til ennå et spennende og kreativt år her inne på blogglandia!