tirsdag 30. desember 2008

..tapas...

DSC_0688 DSC_0685

DSC_0687 DSC_0686

..planlegger tapasselskap nyttårsaften..og måtte ta fram disse bildene  jeg tok på Bryggen i Bergen i sommer ...Tall Ships Race..var happeningen...vakre dager med mange vakre motiver...disse blant annet med fransk/italiensk inspirasjon..og smaksprøver..mmmm....skulle kanskje ha kidnappet en av disse kokkene.eller iallefall hamstret med meg litt til anledninger som denne....mulig det hadde vært lurt, ...men den som intet våger..intet vinner...hakket mer delikat enn smalahove tror  jeg det kan bli...å se på iallefall....

 

10 kommentarer:

Bo med Lena sa...

Godt nyttår kjære Miamor.

Nå reiser vi til fjells for å feire nyttår.

Klem

moa sa...

Godt nytt år til deg vennen..
og tapas er noe av det aller,aller beste,yammi....
kos deg masse - nyttårsnuss og klem fra moamor:0)

irina sa...

Kjære ida..eller mia

Jeg ønsker deg ett herlig godt nytt år.
Med masse gleder !!
Klem

Som mine dager er sa...

Tapas er sikkerstikk, og salige fred så lyst jeg fikk på tapas da jeg så bildene dine. Håper du fant masse frinstende du kan putte på bordet.

Nyt maten og årets siste kveld.

GODT NYTT ÅR, SOFFI-MI-GIRL!

Klem fra Marit

Ramme Alvor sa...

So fint du har fått det! Du har vore flink! Har stukke av frå selskapet og kik litt rundt her. Du e so flink og harmonisk...og tapas er da besta tå da bestaste :)

Klem
britt

mali-mo sa...

Mmmm.....jeg blir aldri lei av masse småretter jeg ;9 Vi har hatt for tradisjon å ha en hug med venner på tapasbrunsj 1 nyttårsdag, men i år har vi hverken kjøkken eller stue så det er utsatt en mnd eller to.... ;) Gleder meg til å se bilder fra festen din isteden ;) Fristende bilder!

Mitt hvite hus sa...

Så fin headeren din er=)

Ja det var noen fantastiske flotte dager i Bergen under Tall ship. Koselig å se de bildene igjen.

Ønsker deg et rikitg godt nytt år. Kos deg med tapas det høres godt ut. Klem Kerstin

Hemmafruns hörna sa...

Goyy nytt år, ja! Det har varit underbart att sticka inom din blogg i höst;0) Jag har fått många goda skratt och djupa tankar, inspiration .... Fortsätt!

HegeS -LykkeTROLL- sa...

Så fint du har fått det :o) Kjempefin heading! Kunne tenke meg å spørre deg om litt gode tips der ;o)
Ønsker deg en riktig fin kveld og et fantastisk spennende og rikt 2009 !
Klem, Hege

FO - 2 sa...

Lykke til med forberedelsene og KOS DERE! :)))