søndag 28. desember 2008

....vinterdrøm..

DSC_0727

..tur i vakkert vinterlandskap i dag....skjelden rimfrost her vest...så det ble en del bilder....når jeg i tillegg har skada den minste tåa mi...og går i sjumilsstøvler for at det ikke skal gjøre vondt...så er tempoet noe moderert. i forhold til det bruker å være...kanskje så jeg mer i dag enn jeg bruker å gjøre...når jeg haster av gårde...

DSC_0734

..lyset var så vakkert...og motivene så annerledes enn ellers med vinterdrakten på...

DSC_0748

....så jeg knipsa i vei..

DSC_0750

...to ensomme istapper....varmer seg kanskje på hverandre når ikke fotografen ser på...

DSC_0762

..henger du med???

DSC_0749

...snart er turen slutt...

DSC_0776

..men måtte bare vise deg dette vakre "juletreet" ..

DSC_0785

...og den eviggrønne solskinnshungrige eføyen.....

12 kommentarer:

Ramme Alvor sa...

Fantastisk vakre bileter! Ser det er fleire enn eg som var ute i dag :)Dei istappane lever i eit dilemma, om dei varmar seg på kvarandre, vil avstanden mellom dei vekse...avdi dei smeltar...av varme? :)Men kva er vitsen med å vera so nære om dei ikkje kan nytta da til noko? :)
No må eg i sofaen med Vetol og sjå Narnia for andre gong...ynskjer deg ein fin kveld!

Britt

GundaM sa...

Jøsses, så vakkert. Alt men spesielt det øverste, takk for turen ;)

Skjønner du har fått igjen kameraet ditt ;0)

Juleklem

Bo med Lena sa...

Så flotte vinterbilder Miamor!! Jeg sitter og tenker vår og sommer jeg..:) Snart er det klart for messer og innkjøp for meg vet du så moduset er allerede innstilt på lysere tider.

Klem*

MeyBiMe sa...

Jeg klarte heldigvis å henge med :-)
Fikk med meg alle de flotte stemningsbildene dine!!!!
Skal si du er dyktig fotograf!!!!!!!
Ja lyset var utrolig flott i dag!
Masse flotte innlegg på bloggen din :-)
Ha en fin juletid videre :-)

Tove sa...

For ein vakker juledag du har hatt!!!! Eg og Ida har vore ute på fotosafari i det nydlege vèret i dag, og det vart nokre bileter.... Skal sjå om eg får dei på bloggen i løpet av kvelden!

Guttemamma sa...

Så fantastiske bilder du har tatt, ingenting slår Moder jords egne kunstverk!!! takk,klem fra Anette

Anne sa...

Anemone kjærringa sitter her måpende og ser på dina bakre bilder.
Drømmer seg bort og lengter utenørs ja, men litt satt ut etter et danseparty i går... Hvam visste at denne gubben kunne være en lsik danseløve da??? Hadde helt glemt det jeg...

Nunne sa...

Ååååååååååååååååååååååååååååååååå, så vakkert!
Du kan tro jeg har sans for sånne bilder!!!!!!!
God helg fortsatt, jeg vet knapt hvilken ukedag det er idag...men at vi har vært hos mor og feira 91 årsdagen hennes. Ho er sprek og god, den gamle mamman min. Så jeg er heldig!
Klemmer nordfra, fra Nunne.

Mitt hvite hus sa...

Så flotte bilder du viser=) Ja naturen ar vakker , spesielt i litt rimfrost drakt.
Du er flink til å ta bilder=)

Klem ,..

Petunia sa...

Nydelige bilder, Miamor!
Trengte dette etter litt "tragiske" bilder hos mge i dag;)

Haust sa...

Utruleg vakre bilete!

Helle Kjersti sa...

Dette var bare helt nydelig. Jeg fikk lyst til å komme meg ut.... og knipse.....eller bare se meg om!