søndag 11. januar 2009

..en NY grønn knapp..virre..virre vapp...

..nei ikke EN men fire nye knapper ble det i kveld ...å..det er gøy å leke med farger....men vanskelig å blande riktig nyanse...når man er av det utålmodige slaget...godt å ha venner som heier meg fram..( trykk for litt musikk før du går videre)og er overbærende når jeg tømmer for mye gult eller svart farge oppi det grønne for å få samme farge på linstoffet vi trekker knapper med..som på jakka mi...men HURRA...vi klarte det......og trykket med trykkeklossen på forhånd med hvitt...malte over med den riktige grønnfargen..og vips....NY knapp...

...sånn var det før jeg begynte å klippe i det....er så glad i denne grønnfargen....

....blir det snart riktig nyanse ?...



..her skjæres det trykkekloss til senere bruk....det har jeg overlatt til andre....tror jeg hadde 5 plaster på hånda etter forrige forsøk...

..nå venter køya...men får adrenalinkikk etter sånne kreative stunt.....ikke lett å sove...men må vel få skjønnhetssøvnen min..har hørt at det er så viktig....god søndag til alle..vi sees......


16 kommentarer:

mali-mo sa...

Åååååh, men hva er det du gjør, og hva og hva og hva...jamenn, jeg også vil!!!!!!!! Dette så utrolig lekkert ut og veldig kjekt! Sy jakke? Knapp? Vil se mer!!!!!!

~♥~ Monica S sa...

Er du snart ferdig med ei jakke til?? Eg er sååå imponert over deg og alt du kan og alt du klarer!!

Kos deg med søndagen!

Monica

mali-mo sa...

Exellent ide du ;) Natta ;)

~♥~ Monica S sa...

Go'natta ja...
må berre høyre frå meg "floden" med Bjørn Eidsvåg... :-)

Monica

Anne sa...

Skjønner ingenting jeg hvordan du gjør dette, og knapper??? kan man ikke bare ta det stoffet å dra over kanppene da?? hjernecellene mine strekker tydeligvis ikke til overhode. Du må forklare oss litt mer innførened hvordan du lager dem, ser at det er flere her som er meget interessert i det :-)))

Tidlig morgen her, og mor har en liten avslappende stund før resten av heimen våkner. Deilig, i dag blir det ut på tur, aldri sur. Flott og stabilt vær har vi nå fått igjen, men du og du så glatt det er på de veiene.
ha en fin fin dag på dine kanter, og kos deg nå på denne helga`s siste dag.

Varm klem herfra.

FO - 2 sa...

Små og nydelige detaljer og gleder.
Vakkert. :)
Ønsker deg en like vakker søndag, Marit.
Klem.

Vibeke sa...

VAKKERT, SOM DEG MIN VENN!

Klem :o)

moa sa...

hei miamor min..
du verden - så spennende og vakkert dette så ut da..du imponerer igjen og igjen...
eg er mållaus...
kramisar på en søndag!!!!

Ramme Alvor sa...

Vakkert og spanande. Fargen vart sart og fin.

Kjekt at de skal leggje planar. Her er eg snart ferdig med jula...endeleg.

Britt

Ramme Alvor sa...

Som om du treng å trimma? Men du har pågangsmot og vilje. Kjem deg ut og spring i allslags vær. Eg som gjekk på eit fjell...med smør her i fjor eingong...eg vert så fysen av dette veret og varmar meg litt restar etter middagen og surfar litt på tv-en....uransfeigt..som me sa då me var små...skikkeleg uransfeigt.

Ha ein fortryllande kveld :)
Britt

KATE ♥ sa...

Hallo Miamor!
En oppmuntring til deg hos meg.
Klem

moa sa...

..her også - sitter bak hver vår pc...litt av en gjeng, ja:0)

..du vil ikke tro hvem som plutselig sto midt på gulvet i linneas hage igår....joda, frøken erteblomst kom på overraskelsesbesøk - gjett om det var gøy og koselig!!!!

GundaM sa...

Hmmmm, så spennende da. Du driver med så mye....annet! Flott Miamor ;0)

Spennende å se resten;)

irina sa...

Ka e det med dæ å knappa da.

Joda har en Gunda engel her.

Som æ itj æ ser dama mang gang på en uke. Men arti likevel.

ja ka bli det ???

Klem

moa sa...

..nei ingen odd-molly, nei...nå er det så utplukket..men hun fikk da litt småsøte interiørting og tang!!
..og jeg fikk 2 stykk cd`er av sarah mcLachland - så happy!!!!
..fikk hilst på mammaen, en kjempesøt dame - lik sin datter:0)
..det var en så stor morsom overraskelse, så vi fikk jo skravlet litt da, vet du:0) Og du var savnet....av oss begge 2, skal du vite!

Tante Mimmi sa...

Tenkjer det er godt å væra heime og få utløp for desse kreative ideane dine! Eg beundrar din tolmodighet!
Klossar- spikking og greier! Tar av meg hatten for deg flinke dame!!
Slutt å pusja Katrin på meg- eg blir så glad;)
Lovar-lovar-skal slutte å bølle!