mandag 9. februar 2009

…humor og helse….

skjønnhetstips fra Bizarro

 

..du har kanskje fått med deg at Barbie i disse dager fyller hele 50 år…jada hun holder seg godt, det skal sies til hennes fordel..men om det er så praktisk å se ut som henne, er vel herved dementert…....mulig at det heller ikke er så mye helse- inspirasjon å hente hos henne…

…men det viser seg derimot nemlig at i LATTER  er det mye mer helse enn all verdens treningsformer…og hvorfor ikke ha det litt moro mens du blir vakrere for hver dag…ett minutt med latter hver dag tilsvarer 45 minutter med avspenningøvelser…hvor mye  man må le hver dag for å oppnå en merkbar virkning..sier forskningsdata ingenting om..men den internasjonale latterbevegelsen anbefaler 20 min. hver dag…så her har du helse i et par minutter iallefall…

har tenkt  å prøve denne metoden neste gang jeg booker hotell til reisene mine….kan bli moro…og de som tar telefonen blir vakrere kanskje….vinn-vinn situasjon….so come on Barbie let`s go party….aha..ha..ha..

 

9 kommentarer:

Ramme Alvor sa...

Ja takk, ein kaffi og lått hadde vore godt!

Britt :)

FO - 2 sa...

Jeg ler meg skakk....! ;)
He - he - he - he - he - heeerlig!

LYKKE TIL med neste reservasjon. Have fun! ;)

moa sa...

heeeeeeeeeeeeeeeerlig miamor:0)
...du får da saktens sagt det du!
barbie, 50 år - hm!!! det var news for meg...men jeg elsket å leke med henne på 70-tallet..gre håret, skifte ballkjoler, og danse med ken...det var tider det!!! så da jeg leste ped i voksen alder fikk jeg lære at det var uheldig og skadelig med sånne forbilder for barn....kanskje det er derfor jeg har blitt som jeg har blitt....!?
klemmer i fleng...vælkommin til bøgda, my friend:0)

Ellen Marie Albertsen sa...

Så genialt... Endelig en grunn til å se komedier på tv på natterstid:)

Bling - our elf on the shelf sa...

Jeg sitter her å fniser, og gubben som også har fri i dag ser bare rart på meg ;)

innendørs sa...

haha, de barbietipsene skal jeg jammen ta til ettertanke!! hihi! Takk for bidrag til dagens latterkule:)

~♥~ Monica S sa...

BArbie ja... de snakket om henne en dag.. og de sa at om hun var et virkelig menneske, så hadde hun ikke klart å stå oppreist.. hehe.. bare det er litt morsomt i seg selv synes jeg...
føttene er for små til å holde bysten oppe, og midjen for smal.. hehhee

Monica

sammen på veien sa...

Hurra for barbie og for oss andre som ikke er så slank rundt livet.
Hurra for oss om vi klarer å være fornøyde med oss selv :) :) :)

Smilla sa...

Slitsomt å være barbie :)