torsdag 19. februar 2009

…I`m a big big girl….

big big girl

….nesten ingenting er så underholdende som å være flue på veggen når minstemann er på kornettøvelse….to på snart åtte år som koser seg med musikklæreren sin…topp underholdning..må holde meg for ikke å le høyt….

Rutetid-15-kilometer-klassisk

I`m a big, big girl “ sto  på reportoaret for øvelsen i ettermiddag…og jeg ble fort litt analyserende….kjennes ikke alltid  ut som om jeg er big...big girl..men at verden er big..big…den er jeg med på…av og til er jeg  liten…veldig liten..og verden er større enn jeg aner….

..kveldstanker fra “a little  girl “ med store drømmer….

"sail on, silver girl sail on by,

your time has come to shine,

all your dreams are on their way,

see how they shine “

 Paul Simon

hør den her

10 kommentarer:

Fjordheim sa...

Sikkert morsomt å være på øvelse ja. Kan tenke meg det er litt av hvert de har av kommentarer disse 8 åringene.
Ikke alltid en føler seg så voksen nei, noen ganger hadde det vært godt å kunne gjemme seg i fanget på noen å bare være liten. Verden kan være ganske skemmende noen ganger.
Ønsker deg en rolig og avslappende kveld :)

Min Verden sa...

Mrs. Darcy har det ræva for å si det litt vulgært, men det blir vel bedre. Skjønner at det er mye sang og musikk hos dere. Godt! Det snør fortsatt og jeg er lei det også.... hehe! Ikke mye godord fra denne jenta i dag nei. H.

Ellen Marie Albertsen sa...

Verden er big big big til tider, og en smule så stor og mektig at man føler seg som du sier, ganske liten. Men det er vel da vi "små" mennesker må kjenne at vi er gode nok som vi er i de fleste tilfeller..:) Det er ålreit å være liten hører jeg de sier:-) (selv er jeg ganske lang ;)
Håper du får en fin fin kveld hvor enn du er i den store verden.
Løvehilsen.

~♥~ Monica S sa...

MMm lika Paul Simon ja!! :-)
Flotte bilder Marit!! Likte den rosa som såg ut som om ho var i slekt med en drink! :-) Mmm

Musikk er gøy! og fint, og avslappenede, og gir energi, og gjør en sentimental osv.-- elsker musikk ja!!

Monica

Bo med Lena sa...

Satt akkurat å hørte på Hank fra Turboneger komme med noen utrolig velvalgte kristne ord om det å erkjenne og gå videre i kjærlighet. Ble stående stille midt på gulvet og bare lytte. Det var så rett fram og traff meg veldig!

Klem fra vinterferiejenta.

Ramme Alvor sa...

Kva drøyme du om du då, Miamor? :)

Kveldsklem
Britt

Ramme Alvor sa...

:)
Ramme får du enkelt med å setje bakgrunnsfargen på sida til noko anna enn kvit.

Det at du har tre spaltar finn du vel att nedi koden ein stad. her vert eg usikker på om du berre kan fjerne ein outer-wrapper og justere bredda i den totale ramma og i hovedwrapper og den wrapperen du beheld, eller om de må ha ny mal...usikker på korleis du fekk tre spaltar i fyrste omgong?

Britt

Ramme Alvor sa...

Slik ja, så kan du endre bredda på heile rukkelet under "Outer-Wrapper" Der set du kor brei heile bloggen skal vere, og så justerer du etter main-wrapper, som er der du har innlegga dine og sidebar-wrapper som er der blogglistene dine ligg....forstod du den?

britt :)

Ramme Alvor sa...

"head-wrapper" bør vere omtrendt som outer-wrapper..det er den som seier kor brei toppen din skal vera...eller headaren..eller overskrifta eller...hehe :)

britt

Dans på roser... sa...

Haha.... ler... du er jo så flink å beskrive settinger. Jeg ser det for meg....=)
Du... turen til Hamar.... jeg har veldig lyst til å treffe deg. Jeg har sagt at jeg kommer til en babyshower klokka sju....men om ikke vi kunne få det til allikevel?
Når hadde du tenkt at det passet for deg? klokkjo altså...?

Høggs æn kisses.