onsdag 18. februar 2009

…vandalisme…

DSC_0885

..nå begynner jeg å gå løs på bøkene…nei da..leser ikke akkurat …selv om jeg er lesehest også..

..litt mere brutal i kveld.. innestengt agressjon som må ut kanskje??...like greit det er bøkene som får det…. river og koser meg…her fra klassikeren ” onkel toms hytte”  som blir rått og brutalt brukt i bildet jeg malte i kveld…men fargene på foto ble ikke helt som in real life…mere blått i det…turkis kanskje…

.ja da…sånn kan det gå…noen som nevnte vandalisme?…det var vel jeg selv det….tyveri, vandalisme..hva blir det neste? ...skal holde fingrene unna denne…

10 kommentarer:

Tone sa...

Så spennande, Miamor!!!

Fjordheim sa...

Dette blir fint. Spennede å lage noe slikt.
Ønsker deg en god dag :)

Ramme Alvor sa...

Fyrst løgner, so vandalisme..det går bra? :) er det kunstnaren i full utfalding?
Kjekt å sjå kreativiteten i full blomstring.

Ha ein framifrå dag!
Britt

moa sa...

hihi...vandalisme, hihi..
og du som var sjokkert over min julekortproduksjon, hvor jeg rev i stykker salmebøker...hihi!!!
der kan du se!!!
men nydelig blir det...du er i kreativ modus om dagene skjønner jeg - herlig, fortsett...du inspirerer a lot...
klemmer

Dans på roser... sa...

Hei kjære du! =)

Det er fare for at jeg har dobbeltbooka meg 12. mars. Men det kommer litt an på klokkeslett. Når på døgnet passer det for deg å møtes? Dag, etterm. kveld?

Kleeeeeeeeemm

Dans på roser... sa...

Hei kjære du! =)

Det er fare for at jeg har dobbeltbooka meg 12. mars. Men det kommer litt an på klokkeslett. Når på døgnet passer det for deg å møtes? Dag, etterm. kveld?

Kleeeeeeeeemm

irina sa...

Så flink du er til å produsere artige innlegg fort :)
Ha en fin helg min venn !!

Klem

~♥~ Monica S sa...

Stilig!!! MEN hadde du hjerte til å ødelegge en bok?? Og så onkel Tom's hytte da.. det er vel en klassiker?? eller??
MEN,men bildet du maler blir veldig flott ser det ut til!!! :-)
Liker å male litt eg også.. men er ikkje kreativ.. eg maler realisme.. du er vel meir abstrakt!

klem, Monica

sammen på veien sa...

Du er så kreativ min venn. Hvor får du det fra?????
Velig stilig den med dørene også!
Ha en god kveld min venn

FO - 2 sa...

Man kan tråkke over noen grenser for kunsten, vet du.... ;)))
Kreativ klem.