lørdag 21. februar 2009

…ren samvittighet…

sjokolade

….mmmm…deilig sjokolade…det skal være bra for det meste..og bør holde mer enn en viss shampo-reklame jeg så i dag…som lovte å vaske håret like rent som samvittighete min…så da spørs det hvor ren samvittighet jeg har…kanskje derfor en del folk går rundt med hår som ser nokså skittent ut…bare lurer….eller kanskje vi heretter kan bruke håranalyse istedet for løgndetektor…noe å ta patent på kanskje??….

..har ellers lekt frisør i dag..en lek  jeg liker veldig godt…endelig fikk jeg utfolde meg….to tenåringsjenter ville ha pannelugg som dama på bildet..(som ser ut til å ha ren samvittighet)…så da fikk  jeg utfolde meg….arti….

…nå skal jeg spise sjokolade med god samvittighet….( ja da..70% selvfølgelig)..løgn??…bra du ikke ser håret mitt….nokså avslørende…

…og du vet vel at jeg liker eventyr…og spreke gutter….

15 kommentarer:

Dans på roser... sa...

De bildene dine ser helt skjønne ut!
Får vi se hele?
Syns det hjertebildet ditt var vakkert! Selger du også?

God lørdagskveld med sjokoladekos=)
Klem fra meg, snuppi!
Kathrin.

Tove sa...

Reknar med dei to tausene vart nøgde med hårklippen? Lite sjokolade her i kveld, men til gjengjeld har eg og frøken midtimellom hatt hudpleiesalong på badet i kveld. Vi har rensa hud, peela, tatt leirmaske og smurt oss inn med all verdens gode kremar. Så no sit vi her og gløder, hi, hi!!! Jada, ho er berre 6 1/2 år, men du verden så stas å få vere med på voksengreier av og til....

God helg til deg og alle dine!

Min Verden sa...

Kos deg med sjokolade og ren i håret etterpå. Da kan det vel ikke synes ;) God lørdag. H.

mali-mo sa...

Huff, håret mitt ser ikke ut....men samvittigheten er nå bra da (kommer iallfll ikke på noe som skulle tilsi noe annet. Jeg spiser nemlig både Bamsemums og chips med dipp og skyller det ned med Sol MED sukker, og alt med verdens beste samvittighet. En skal nyte å kose seg vet du. Og det er jeg jammen meg god på!).

Takk for koselige ord du legger igjen hos meg med jevne mellomrom ;) Jeg er nok ikke like flink til å legge igjen spor etter meg bestandig, men du skal nå iallfall vite at jeg blir virkelig GLAD når du har lagt igjen en hilsen. Og takk for knallkoselig mail!!!! Venter i spenning!!!

Her har jeg slått til og disket opp med lunsj til svigerfamilien idag, og er ganske utslitt nå. Uvant med så mye aktivitet og mennesker etter å ha ligget til sengs i snart tre uker kjenner jeg!!!

Imorgen er det rydding og hjemmeelektrikerarbeid på rommet til veslegull som står på programmet, og kanskje je får ryddet det såpass at jeg får tatt etpar bilder også ;) Time vill sjåv ;)

God helg til deg, og nyt sjokoladen din ;) Klem fra meg;)

Ramme Alvor sa...

:) da e kjekt å vera frisør...når det går bra hehe :)

Ja, reinheita på samvetet heng vel og saman med kvor djupt same samvit leitar. Dar e nok mange med god samvit og difor reint hår :)som burde vore skitnare, og andre hår som greitt burde vore reinare ..

Nei dette vart komplisert..sjokolade e svare :)

Ha ein framifrå laurdagskveld!
Britt

Hulda sa...

Virkelig flotte foto du tar. Jeg falt for det med gelehjertet i hendene. :) Nydelig.

Anne sa...

Her inne har det skjedd forandringer gitt. Flott og lekkert Marit.
Alle dine innlegg gir meg tanker, og visdom, så klok du kjærring!!

Trøndelag er mørk,tåkete, regntung og grå i dag. Trist utendørs og snøen renner bort istore bekker på veiene. Inendørs prøver vi holde mote oppe, god mat og Grand Prix på tv :-))

Klem herfra

Dans på roser... sa...

Ja, heia Alexander. Han vant!! Tjoho... I'm in love with a fairytale.... =)

moa sa...

vandalisme...
crazy...
løgner..
og nå ren samvittighet - så herlig!!!
MEN du spiser vel mørk sjokolade, du..!? Fint at du har fått trent med saksen, tar du manken min også, den 5.?
kooooos

moa sa...

..mine strikkekunnskaper er på et utrolig lavt nivå...men jeg strikker da på et skjerf, tjihi...
jaja - man kan jo alltids ta en dajm da, det er jo lørdag og kosedagen....
I morgen er det kakefest her...du skulle ha kommet...deilig bløtekake og fastelavensboller med masse krem...mmmmmm - æ glær mæ!!

~♥~ Monica S sa...

Blir det eventyr-sjokolade på deg nå i kveld altså?? Og håret er selvsagt nyvasket.. i og med det er lørdag ;-) hehe

Kos deg!

Monica

Helle Kjersti sa...

Ja, en kan jo lure på hvordan håret til de som lager reklame ser ut! Hvis de har noe hår igjen i det hele tatt!

GundaM sa...

Var her entur igår men ser ikke bildet lengre...Er det sletta....???

Gå nå ut i lyset, ta bilder av dine vakre malerier, koselier og legg ut på vebben du vakre kvinde!

ute på en liten bloggerunde, huset er tomt og bare kattene til selskap ;=)

Søndagsklem

Ellen Marie Albertsen sa...

Kvinner er skapt for å spise sjokolade mener nå jeg. (eller er sjokoladen skapt for oss....?)
Vi bør spise av hjertens lyst....:) Fordi jeg leste i VG på fredag, at kvinner blir nemlig kjipe av å si nei til sine søtbehov. Og hvem vil vel være kjip!?
Ja til sjokolade , med VERDENS beste samvittighet:D
Løveklem

FO - 2 sa...

Du kunne godt unne seg en bit sjokolade eller tre til gårsdagens musikkopplevelse. ;) FOR en sang og FOR en gutt! Både svigerinna og jeg var ganske så sjarmert, i hver vår sofa her. ;)))
Herlig!

Håper at jentene der ble fornøyd med klippen da. Kledelig, tipper jeg.
Alt kler den smukke, som kjent. :)