søndag 22. februar 2009

…pailabber…

DSC_0945 

..”what makes you glad, what makes you sad, what makes you mad??”…er nøkler til å peke ut kursen for drømmene dine ..har du tenkt på det?..

..her inne blir det mye drømming for tida ja..ser det..ikke vær bekymra..bruker str.41 i sko..så jeg har bena godt planta…så er det en annen diskusjon om jeg har for stoore sko på når det gjelder drømmene mine…vet ikke…får satse på at noen vekker meg i tide…men vær skånsom..la meg våkne saakte…da blir jeg lettere å leke med …..

 

6 kommentarer:

Anna Lisa sa...

Det er viktig med drømmer :) Dei gir håp.
er bare innom for å hisle på og ønske en fin kveld
Klem

Min Verden sa...

Yess - mitt motto: det er lov å drømme, bare man husker å realisere noe og å ikke drømme seg bort :) (+ livet er her og nå). Lykke til med drømmene dine - de er også gode og ha! H.

FO - 2 sa...

Dream on. :)))

Mitt hvite hus sa...

Drømmer må man ha, man bør realisere noen.. og ingen ...ingen kan ta drømmene fra deg min vennO=)

Klemmer kerstin

Dagny- Heim sa...

Eit hjarte utan draumar er ikkje mykje tess :-) Ha ein fin kveld!

GundaM sa...

Ja hva er vel mere spennende enn å ha en drøm å følge ;0)
Dream on og lykke til Marit ;0)

De bildene dine seer spennende ut, det må jeg si ;)