lørdag 28. februar 2009

…vårens korteste og dyreste??..

DSC_0061 DSC_0046

.….gleden over 20 kr for stoff til vårens korteste skjørt…viste seg å raskt bli forvandlet til vårens dyreste syprosjekt…da onkel politi hadde fartskontroll da jeg var på veg til sykveld….2900 kr i bot…..yes..yes…litt vel ivrig på gasspedalen i dag…..ikke vits i å protestere engang…må sies at det er livets første fartsbot..men ikke første gang jeg kjører for fort…..

…står igjen å se om jeg har mot til å bruke vårens korteste….pga.kostnaden og bluferdigheten…

DSC_0047

…..med ønske om ei helg med fart og spenning !!!…

…miamor…

12 kommentarer:

Anne sa...

God morgen snuppa, og DU så stilig et skjørt du har fått!!
Jeg hadde aldri passet i et slikt jeg, knær som er både skreve og skakke :-(( men du derimot, med din høyde :-))

Fartsbota da gitt, den kunne du sikkert vært foruten ja, for dette er sure penger å ut med kan jeg tenke meg. Men begyner vel å åtenke på alt det andre man kunne ha brukt de 2700 på sikkert...
vel, gjort er gjort, en må bare passe seg litt neste gang.

Ha en fin fin helg nå da, kos deg i skjørtet du!!

adales verden sa...

OJ OJ
Ja det ble jo en stiv totalpris...men skjørtet ble fint og du er jo så flott.
Håper du får en fin helg..på tross av møtet med de uniformerte!

klem
adale

Klaffen sa...

Nei så gæli, men galgen hunor har dama enda og tør til & med blogge om det! Skjørtet var nydelig det - bruk det, iallefall nå:) Klem

Fjordheim sa...

Huff da. Kjedelig med fartsbot. Ja en er nok bare heldig mange ganger. Vi er inne i en periode nå der det begynner å bli bare veier igjen. Og da er jeg så glad for det at jeg ikke alltid er ops på farten nei. Har vært heldig så langt.
Stilig skjørt. Og det passer jo til deg som har så fin figur.
Ønsker deg ei flott helg :)

Unknown sa...

Uff da!

Aldri morsomt med bøter :(

Håper du får en fin helg til tross for boten da :)

Mitt hvite hus sa...

God morgen

Stilig skjørt og du ble kjempfin med det,
Ang fartsbot HM så fikk jeg en forrige helg. Kjørte forbi en boks som svært gjerne ville ha bilde av meg... så nå har jeg godtatt å betale i steden for å gå i fengsel. hadde kanskje vært ålreit å prøve det også. Neida:...

Sure penger, tenk på hva en kunne brukt til hvis ikke...


Nyt lørdagen skjørte kan du absolutt bruke
kLem Kerstin

Dagny- Heim sa...

Ups! Den var lei... men nettopp derfor, og fordi det var kjempestilig, MÅ du bruke det skjørtet! Ha ei god og roleg helg :-)

Ramme Alvor sa...

Ja no må du berre bruke det skjørtet seint og tidleg og slik få ned gjennomsnittsprisen...pr. bruk.

Skjørtet var kjemfint og vårleg.

Med slike bein går da dar heilt greitt.(Kanskje spare det når du er forsangar i kyrkja, men går fint til kyrkjekaffien ;)

Ja, mor mi tek nok inn fleire kjenner eg ho rett :)

Klem
Britt

FO - 2 sa...

Blomster på skjørtet og prikker i førerkortet. ;)

Selv har jeg fått to slike bøter, for leeeenge siden da. ;)
En av dem i boksen nærmest deg.
Der har vi noe felles... ;) Slike skjørt bør jeg nok ikke kle meg i nei. ;) Det kler deg best! ;)

Havfruen sa...

Stilig skjørt..men det ble kostbart i lengden ja.
Onkel Politi er stadig vekk ute.. Har betalt mine sure penger til de jeg også..
Ha en fin lørdagskveld :)

Solrun Koivuneva sa...

ØV...træls når man lige tror at man har sparet en masse og så bliver besparelse og meget til snuppet for næsen af en.

Men lige meget hvad. Nederdelen er flot

Hemmafruns hörna sa...

Så mycket spännande det händer i ditt liv!!! Glöm pengarna och använd kjolen - den är du jättefin i! Jag ångrar redan att jag inte haft fler korta kjolar i mitt liv. Fram med kvinnligheten!