lørdag 28. mars 2009

…helgemix…

DSC_0516 DSC_0457

DSC_0521  DSC_0522

…på farten til Høyanger på fredag….fascinert av natur og bebyggelse….så mange detaljer å se …og med høylydt intimkonsert med diverse artister i bilen..ble turen en sanseopplevelse…

DSC_0625   DSC_0613

…flere detaljer fra mitt liv kommer her…endelig ferdig med kjolen min….ikke helt fornøyd med alle detajer..kan det komme av at jeg ikke er den mest nøyaktige?….men tenker…”pytt..pytt..dette går nok bra”og kaster meg ut i det…hva med å klippe litt mer nøyaktig neste gang??…arti læll sjø….

20 kommentarer:

Fjordheim sa...

For en herlig kjole, Ingen som har maken i hvert fall.
Ønsker deg en god kveld :)

h.espe sa...

Kjempeflott kjole du har sydd deg! Gøy å kunne sy selv, og få noe som ingen andre har....

Fortsatt flott helg til deg!

Klem fra Hildegunn

~♥~ Monica S sa...

ÅÅåå kjolen var jo berre lekker!!! OG stilig med å bryte med litt drømmer!!!
Synes du er kjempeflink!!!!

OG du... det lille huset skulle eg gjerna hatt (som hytte)

Monica

Glashúsið sa...

Tænk at have en kjole med eget print! Cool. Og jeg siger også: jeg vil gerne have det hus. Jeg mangler et sommerhus ;)

Dagny- Heim sa...

Uansett imponert over kjolen, eg! Veldig fin! Og med slike flotte bein er det ikkje farleg å bære ein slik kreasjon :-)

Ha ei fin helg!

Solveig sa...

Ååhh! Stilig kjole! Ha ein fin laurdagsveld.

moa sa...

herlig kjole - DRØM - likte den, veldig..
nå kan du sjå på nye looken..!
ha en fin lørdagskveld!

moaklemmer

irina sa...

Lekker kjole !! Så flink du er !!
...men hysj ikke si at du har vært på soverommet mitt...hi hi.
Ha en flott søndag !!

Klem

Guttemamma sa...

Synes kjolen ser helt herlig ut jeg!!

Klaffen sa...

Du er jo bare så artig! herlig med folk som er litt uhøytydelige. Kjolen er etter mitt syn, som ikke engang kan stoppe en sokk - fantastisk!! Ta det med deg, og nyt denne herlige søndagen. klem

Magdalena sa...

heia...
turene dine i bilen må bare være en glede,- slik høres det ut...
og DEN kjolen,- DU er bare flink!! og DET flotte stoffet!!

ha en skjøn søndag,-
klem, magny

Randi sa...

Høyanger....der har jeg en god venninne ...håper at jeg en gang kommer meg dit...er en vakker plass har jeg hørt.

Nydelig kjole du har laget deg.

En hilsen fra en forkjølet Nord trønder.

GundaM sa...

Flott heading du har fått deg og den kjolen var flott Miamor!!!

KOs deg videre i den vakre søndagen ;)

Min Verden sa...

Kjolen er kjempefin og detaljene med teksten "drøm" er virkelig flott. Jeg er imponert (igjen) og selv om det ikke skal mye til å imponere meg, så er den en skikkelig "spradekjole". Det hadde jeg gjort iallefall hvis jeg hadde greid å produsere noe så flott. Ha en fin uke. H.

Marie sa...

Lekker kjole og fin helgemix-bilde :)

Ha ei fin vårveke :)

sammen på veien sa...

Hei kjære venn. Takk for hilsen til meg. Jeg sliter nok litt med overskudd til blogging men håper det vil bli bedring.

Så flink du er til å sy og til å knipse de fine ting!!!

God klem fra meg

Ramme Alvor sa...

Hei! Er du på reis eller i heimens varme favn? ventar på neste varme inspirasjon....:)

Klem
britt

Anna Lisa sa...

Flotte bilder du vier. Og for en herleg kjole!! Flink du er!! Stilig!
Ha en super fin torsdag
Klem

Bo med Lena sa...

God palmehelg til deg også. Vi forbereder oss også til å være sammen med svigers på 65 kvm i fjellheimen;))

Greit å ha håndarbeid og lesestoff på stell i tilfelle dårlig vær.

Klem fra meg

FO - 2 sa...

Kjolen er bortimot perfekt den.
Nydelig! :)))