fredag 3. april 2009

G.O.S.H.

antikk

..jo da…det stemmer det….i hovedkvarteret hos G.O.S.H. (Globalt Organ for Smidig Høytidsavvikling) er det yrende aktivitet for tiden ( mer enn det har vært på  Miamorbloggen i det siste)….har jeg lest i Donald i dag….. det er litt av hvert som må gjøres og kontrolleres hvis påskehøytiden skal gå smidig for seg….tenk på alle risikoene som må forhindres….at noen ikke så mye som rører ved andres påskeegg…eller at barn og foreldre som ellers om dagene nesten ikke ser hverandre..skal begynne å være sammen 15-18 av døgnets 24 timer..når de vanligvis ser hverandre i 4 timer hver dag….wooops..skumle greier…..det kan by på både kos og utfordringer…. går det trått..kan du tilkalle G.O.S.H.  så redder de høytiden for deg…..telefonnr.finnes i siste Donald Duck…..ikke ring miamor..hun har nok med sitt…..

…GOD PALMEHELG…

..og påskeegget jeg fikk fra jobben..pynta jeg sjøl med en gammel merkelapp fra Freia sjokoladefabrikk…og at sjokolade er “ a few of my favourite things”….kommer vel tydelig fram….oops..har glemt hengelås på egget….

..og at jeg ble stoppet i dag av motepolitiet…får du lese mer om senere i påsken…..følg med..følg med…

10 kommentarer:

irina sa...

Heisann ! Det var ett vakkert egg. Får håpe jeg slipper å ringe G
Ville bare innom for å ønske deg en herlig finn påske. Er du i Bergen eller i rgnfulle Stjørdal ??

Påskeklem

Ramme Alvor sa...

Gosh ja! Så kjekt å sjå at da pikka te liv. Har sakna deg. Flott påskeegg. Er litt på etterskot her med slikt, men me tek ikkje påskeferie før neste onsdag so dar e no litt tid att. Gler meg til dommen i motesaka, fekk du jury og heile pakka, eller bar det rett på glattcella? :)

Klem!

mali-mo sa...

Så flott påskeegg! Her har ikke sånt kommet helt på plass ennå, men det blir, det blir ;)

Motepoliti??? Og GOSH???! Hmm, høres ut som om du har en spennende hverdag kjære deg ;) Donald-lesing i arresten?

Håper du får en flott palmehelg. Her blir vi hjemme til onsdag...tror jeg ;) Kanskje en aldri så ørliten dagstur på hytten med etpar-tre små kasser med ting til annekset...som begynner å bli fullt. Fnis. Men det visste jeg jo ;)

God fredagskveld!

Mitt hvite hus sa...

Så nydelig egg du har pyntet da... ønsker deg en fin helgO=)
Klemmer O=)

~♥~ Monica S sa...

Kult! Er det det aller største egget du har fått?? :-)
Motepolitiet?? hadde du på deg din egen kreasjon da kanskje??

Ha en fiiin påske!
Monica

Anonym sa...

Godt du kom med innlegg i dag.
Oss trufaste anonyme byrja nesten å bli bekymra for deg :-)
Ser ut som du er klar for Påske, i allefall ang. Påskeegg laging. Vonar du har fri og får nyte gode dagar med dine!
Alt godt frå sig

Unknown sa...

God påske til dig også! Altid dejligt at besøge din blog :)

Som mine dager er sa...

God palmehelg Miamor. Så vakkert påske-egg du har. GOSH-a-meeeeeeeg sier jeg bare. Sånn vil jeg også ha!

Jeg ønsker deg og alle dine en riktig god påske, med masse påskegodt i påske-egget.

Kramar dej.

Marit

GundaM sa...

Vakkert egg Miamor ;0) Og sjokolade er sunt, som vin ;) Skål!!!

Stoppa av motepolitiet...Wow, må vi få høre mere om, godt de ikke finnes her, da hadde jeg ligget tynt an, vaffal idag! Føler meg som...et slips etter en hektisk uke ;)

Stor klem fra meg!

MeyBiMe sa...

Motepolitiet??????????
Hva er dette for noe!!!!!
Må jo bare si at du kan nå ikke ha gått i denne flotte kjolen som du viser i innlegget under...
For den var skikkelig LEKKER!!!!!!
Nydelig påskeegg..og ja...SJOKOLADE er noe av det beste som fins :-)
Ha en fin påske!!!