lørdag 4. april 2009

..motepolitiet…

…hva som er værst  for selvfølelsen av møte med fartspolitiet for noen uker siden, eller møte med motepolitiet i går…skal være usagt…sannsynligvis fører begge møtene med seg jekking av selvbildet med opptil flere hakk…og å jekkes litt ned av og til skal vel ikke være vondt for enkelte av oss har jeg hørt

motepolitiet ..det var altså dette synet som fikk motepolitiet i skikkelse av nærmeste familie..(det er av sine egne man skal ha det..) til å gripe til arrestordre med besøksforbud..etter å ha satt på blålys og sirene…

..har man vondt i kneet og egner seg best som doktor og ikke pasient..stiller man selv diagnosen..og finner deretter passende behandling....at behandlingen kun besto av knestøtte som ikke matchet strømpebukse, skjørt og kåpe i en litt mer feminin stil…og sko som hadde sett sine beste dager..
.. reagerte  politiet kraftig på...og la inn forbud om å vise seg fram for andres øyne i dette meeeget pinlige antrekket... dette var hardt å svelge....jeg hadde i utgangspunktet ikke tankt å la meg bli tatt til fange av ulv i politiklær..men begynte å tvile på egen vurderingssans etterhvert som selvbildet selvfølgelig sank opptil flere hakk....og hadde en meget liten jury..som kun besto av meg selv...men anket allikevel saken og fikk medhold til å bevege meg fra ytterdøra..inn i bilen...og tilbake igjen..med klausul..som tilsa at jeg ikke måtte finne på å stoppe på veien for å falle for fristelesn til å gå inn på butikken for å fylle opp påskeegget som allerede var blitt robbet....å dermed risikere å vise meg for andre......

..for å veie opp for det stygge bildet over…kompenseres det herved med disse bilden tatt utenfor i dag….litt estetikk har vel mine blogglesere krav på…på selve palmelørdagen…

 

skarpere

bearbeida

8 kommentarer:

Ramme Alvor sa...

Takk! jau kan sjå at motepolitiet tok seg umaken å gjere deg oppmerksom på den litt orginale samansetjinga av stilartar. Artig ville dei rundt meg sagt, artig..
:) Her går det kun i eit antrekk og det hadde også vorte stoppa hadde eg hatt fleire å velge i...men er det innkjøpstopp so er det det...5 ned og eg er med i gemet att :)

Nydelege vårbilder under!

Klem

sammen på veien sa...

Kjære venn ikke fortvil! Det er det indre som teller og du er en fantastisk venn!!!! Ikke la deg trykke ned. Hev hodet...du har rett til å bestemme selv...Basta!!!

Håper du får en fin kveld uten motepolitiet sine kommentarer.

Veldig god klem fra meg
PS: Nydelige bilder du har tatt i dag:)

Fjordheim sa...

Ja det hender en får høre ting som ikke klør i øret nei. Men heller føles som slag. Men kan tenke meg at du klarer å stå det over. egentlig så har jeg en tilbøyelighet til å si meg enig med det motepolitiet. Men det kommer selvsagt litt ann på hva en skal ut på. noen ganger kommer forfengeligeheten i andre rekke ja.
Håper kneet blir fort bra igjen.
Nydelig blomsterbilde.
Ønsker deg ei god palmehelg :)

GundaM sa...

Hihi, godt de var i familie da og det kræsja jo ganske så mye og dette da ;)))

Her har fruen vært nede i fjæra idag men ejg har lue på ja...Mitt hår har ikke gått gjenom noen kontroll...Belive me ;)

Palmelørdagsklem til deg ;)

~♥~ Monica S sa...

Hehe!! :-)
Vel du hadde kanskje gjort lurt i å ta på bandasjen FØR strømpebuksa! hehe! Då ville den vel ikkje vist slett så godt!
Ellers synest eg antrekket såg greitt ut.. skulle likt å sett den kåpa di.. den var heilt etter mitt hjerte såg det ut til!

Vakre vårblomster!
HA ei fiiin påske!
Monica

Dans på roser... sa...

hahaha..... morsomt!
God bedring til kneet.
Og hva påkledning angår; alle som har møtt deg, vet jo at du kan DET! =) Med nydelig NoaNoa kåpe, hjemmesnekra skjerf, fjong og snaisen ellers og på toppen av det hele, og ikke minst: en personlighet som smelter de fleste. YOU ARE BEAUTIFUL!!!

Herlige bilder av knasende sprø herligheter. Like knasende og sprø som damen som eier dem???
Me like!

-Stooooooooooor, ssssccchvæææææææær påskeklem fra mæ te dæ. =)

Unknown sa...

He he, ikkje greit med motepoliti i næraste familie;0)
Sneisen er du jo lell, med eller utan støttebandasje...
God bedring til kneet og god påske til deg, Miamor!!
Klem

FO - 2 sa...

Stakkar deg da!
Føler med deg, og ja, jeg finner trøst hos deg.
Men, hva har skjedd da?
Støttebandasje er "mismatch" uansett det..... ;)
Jeg er så LEI av min!!!
Fire måneder med det nå, og jeg har visst like mange igjen, minst!
Det er godt at jeg ikke kler miniskjørt uansett. Hehe. ;)
God bedring til deg! :)
Trøsteklem.